elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

ثبت نام کنید در qoinpro، رایگان بیت کوین و لایتکوین و چندین کوین دیگر بگیرید.

دریافت کوین رایگان تنها با ثبت نام

qoinpro

تنها در سایت qoinpro ثبت نام کنید و روزانه کریپتو رایگان بگیرید

به دلیل اینکه تنها نیاز به ثبت نام در سایت میباشد و این سایت اقدام به ایجاد یک کوین و ... کرده است، و شاید اعتبارش برایش مهم باشد. از همه مهمتر تنها نیاز به یک ثبت نام ساده است، و پس از آن روزانه برای چندین کوین دریافت میکنید، همچنین نیاز به هزینه ای نیست(رایگان)خوب است که ثبت نام کنیم.


توجه این سایت مدام با قوانین بازی میکند و همیشه باید در وعده های آن باید تردید داشت. در مورد خدمات غیررایگان و نیاز به سرمایه گذاری در آن، به هیچ عنوان اعتماد نکنید.


پس از ثبت نام در سایت حتما یوززآیدی خود را به همراه لینک زیرمجموعه گیری خود را برای ما به ایمیل زیرارسال کنید تا ما برای شما با تبلیغات زیرمجموعه پیدا کنیم وهر دو از هم بهره ببریم و یک طرفه نباشد. مطمئننا ما پس از گذشت چند ماه روی تک تک این لینک ها تبلیغات خواهیم داشت و این به نفع همه ما خواهد بود. ضمنا دوره اول تبلیغات بر روی لینک های اول در زیر انجام شده است.

بر روی کلید زیر کلیک کنید و سپس درqoinpro ثبت نام کنید. حساب خود را از طریق ایمیل دریافتی تایید کنید و هر روز از ده ها کریپتو، به صورت رایگان در پنل خود دریافت کنید. پس از رسیدن به حد نساب برداشت کنید


Bitcoin

FeatherCoin

  Litecoin

Digitalcoin

DogeCoin

FedoraCoin

Infinitecoin

 WorldCoin

EarthCoin


جزئیات سایت: 

در این سایت 7 سطح زیرمجموعه گیری میباشد و شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که به مرور زمان با درخواست از اطرافیان خود و هم چنین تبلیغات درآمد خود را افزایشدهید. و پس از اینکه زیرمجموعه هایتان افزایش یافت دیگر کاری نمیخواهد انجام دهید و حالا دیگر نوبت زیرمجموعه شما است که این کار را انجام دهند و همینطور ادامه دارد تا هفت سطح زیرمجموعه . شما از سطح 7 در زیرمجموعه های خود نیز درآمد خواهید داشت. شما میتوانید به طور مستقیم 2500 زیرمجموعه داشته باشید. این سایت در مرحله بتا است  و اشاره شده است که قوانین آن و پرداختی هایش تغییر خواهد کرد. 

ثبت نام هم بسیار آسان (پس از ورود به سایت در سمت چپ ایمیل و بیت کوین خود را به ترتیب وارد کنید و دکمه sign up for free را بزنید البته تیک بالای آن را هم بزنید

شما برای ورود و ثبت نام در سایت میتوانید روی بنر و یا لینک های زیر کلیک کنید.شما هم امتحان کنید و ..لینک خود را اضافه کنید . از هر کدام از این لینک ها و یا بنر  صفحه که ثبت نام کنید من  برای شما یک لینک اینجا میگذارم و..

برای ثبت نام روی بنر زیر کلیک نمایید

qoinpro


 شما میتوانید برای ثبت نام از طریق لینک های زیر نیز ثبت نام نمایید. لینک های زیر، لینک سایر کاربران میباشد که لینک ارجاع شما نیز در زمان لازم اینجا قرار خواهد گرفت.

 

چون هر 4 سال یک بار باید تعداد بیت کوین تولید شده در دنیا نصف شود و ریاضیات نشان میدهد که تعداد انها هیچ وقت از 21 میلیون نمیگذرد برای همین در چند سال گذشته هیج جیز در دنیا مانند بیت کوین رشد نداشته( از نظر قیمت) و مطمئنان شاید هر از چند گاهی پس از یک رشد بی ثبات مقدای قیمت آن سقوط کند ولی مطمئن باشید در دراز مدت به همان دلیل نصف شدن و مسئله عرضه و تقاضا تولید آن و یک پول الکترونیکی بدون مالیات و دور از تحریم است، قیمت آن خیلی رشد میکند. (خدمات بیتکوین ممکن است تحریم شود)

شما میتوانی در نمودار زیر رشد ارزش بیتکوین را ببینید.

این نمودار، قیمت یک بیت کوین را از ابتدای سال 2011 که بیت کوین توجه عمومی را جلب کرد نشان می دهد. قیمت بطور خارق العاده ای متلاطم بوده است. به عنوان مثال بیش از 90 درصد از ارزش بیت کوین بین ژوئن و اکتبر 2011 کاسته شده است. اما یک روند صعودی بلند مدت همواره وجود داشته. توجه کنید که این نمودار در مقیاس لگاریتمی است. نمودار نشان می دهد که پول بیت کوین از 0.3 دلار در ابتدای سال 2011 به حدود 900 دلار در امروز رسیده است. در حال حاضر حدود 12 میلیون بیت کوین در گردش وجود دارد. بنابر این ارزش کل بیت کوینهای شبکه بیت کوین حدود 10 میلیارد دلار است.

1 بیت کوین حدود 500 دلار=16,000,000 ریال و به راحتی دلار پرفکت مانی از شما میخرند.

در این سایت تنها و فقط ثبت نام کنید و هیج کار دیگری نمیخواهد انجام بدهید. جالب ترین چیز این است که بدون عمل خاصی از سوی شما هر روز و زمان ثبت نام به شما بیت کوین میدهد و رسید آن را هر روز به ایمیلتان میفرستد.

بسیار مهم: این سایت هفت سطح زیرمجموعه گیری دارد و شما از زیرمجموعه هاتان نیز درآمد کسب میکنید و از زیرمجموعه زیرمجموعه تان نیز درآمد کسب میکنید و باز از زیر مجموعه زیرمجموعه زیرمجموعه .... درآمد کسب میکنید. 

 

شما در این سایت اگر دوست داشتید، برای بیشتر شدن درآمد خود، باید زیرمجموعه پیدا کنید . خیلی راحت است هر کسی که اطراف شما است از او بخواهید که یک حساب بیت کوین بسازد و در این سایت فقط ثبت نام و تبلیغات هم در سایتهای کلیکی خوب جواب میدهد و بعد از اینکه زیرمجموعه خود را افزایش دادید دیگر کاری نمیخواند انجام دهید و منتظر بمانید که آنها زیرمجموعه بگیرند


کسانی که قبلا در سایت در سایت qoinpro ثبت نام کردند و یادشان رفته از طریق ایمیل تایید کنند . باید از طریق اولین ایمیل فرستاده شده از طرف سایت وارد سایت شوند. در اکثر سایتهای کلیکی و ....با کلماتی چون notification ,confirm ,Confirmation , activated, verfy  از شما درخواست تایید حساب خود را از طریق ایمیل میکنند.

برای طرحی این صفحات زحمت کشیده شده است ، مطمئنان بنا بر قانون انرژی و نیرو  و .. هر طور رفتار کنید با شما رفتار میکنند.

نکته مهم: بعد از ثبت نام به ایمیل خود رفته و باید حساب خود را تایید کنید.

اگر حساب بیت کوین ندارید 


این سایت مدام سعی کرد تا با قوانین بازی کند. یعنی مسئله کردیت را مطرح کرد. مدتی مشکلاتی داشت. اقدام به ایجاد کیف پول نمود. سپس ایکسچنجر، اما به هر حال موجودی پنل کاربران در طول چند سال پرداخت شده است و قابل دسترسی است. از طرفی اینکه در آینده چه میشود؛ مشخص نیست. اما به هر حال چون نیاز به پرداخت هزینه نیست و تنها نیاز به ثبت نام رایگان میباشد، ضرر ندارد که چند دقیقه وقت گذاشته شود و این کار انجام شود. حسن این سایت در این است که اگر کاربر برای جذب زیرمجموعه فعال نباشد، اشخاص بالای وی به او کمک خواهند نمود. (در جهت سود خود و شما)

مطلب زیر مربوط به دوره ای است که از کردیت در سایت صحبت شده بود:

 در مورد credits در این سایت ،تا این لحظه برای ایران میسر نمیباشد . اشاره شده است که برای کشورهایی چون ایران نیز میسر میشود . اگر کسی زیرمجموعه هایش زیاد باشد و بخواهد همین حالا دو لول آخر را باز کند ، میتواند یک ایمیل به سایت بزند و از طریق بیت کوین و لایتکوین این کار را انجام دهد. 

شما میتوانید اصل یکی از نامه ها را ، با کلیک روی لینک زیر مشاهد کنید.

http://s5.picofile.com/file/8124846234/q0in.jpg


مشاهده لیست زیرمجموعه ها

قوانین پراخت و تعداد زیرمجموعه ها در هرلول

آموزش روش برداشت در سایت کوین پرو

نکته : همزمان با بالا رفتن رفرال های شما؛ کوین های بیشتری در دسترس شما خواهد بود. یعنی در کنار اینکه به مانده آنها اضافه میشود و امکان برداشت نیز باز میشود و از آبی به رنگ سبز تغییر میکند. 
در صورت کامل شدن زیرمجموعه های شما، تمامی کوین های شما باز میشود و امکان براشت برای تمام آنها(10 کریپتوی که در عکس بالا مشاهده میکنید) میسر میشود. بیت کوین - لایتکوین - داگ کوین و چند کوین دیگر


logo


بهترین مارکتینگ خرید و فروش بیتکوین و سایر کریپتوها، بیتکوین را بدون واسطه و مستقیما با سایر کاربران، بوسیله ریال معامله کنید و از هر گونه تحریم در امان باشید

nobitex

ارزهای بیت کوین و لایتکوین و داگ کوین

bitcoin.litecoin.dogecoin


لایتکوین در اکتبر2011 توسط مهندس  گوگل چارلزلی که ایده آن از بیت کوین گرفته شده است (2009 توسط ساتوشی ناکامی) ساخته شده است.

این دو ارز که از گروه ارزهای cryptocurrency  هستند تفاوت هایی با هم دارند.

در زمان پیدایش لایتکوین در حالی که برای بیت کوین کلمه طلا را استفاده میکردند ، لایتکوین به عنوان ارز نقره و دومین ارز لغب گرفت.

بیت کوین و لایتکوین در استخراج و سختی کار و .... با یکدیگر تفاوت دارند و نیز پایان استخراج لایتکوین در 84 میلیون کوین و بیت کوین در 21 میلوین کوین میباشد.

در ادامه برای مشاهده سرپوش بازار این دو کریپتو و نیز کریپتو داگ کوین و رشد قیمت آن در آینده با ما همراه باشید.

توجه : به دلیل تفاوت بسیار زیاد قیمت خرید با فروش  در بسیاری از صرافی های شخصی، و نیز اعمال تحریمات در صرافی های خارجی، بهتر است که بیتکوین را از یک صرافی کاربر به کاربر با حساب ریالی خود و به بهترین قیمت خریداری کنید. به طوری که بتوان در همان لحظه بیتکوین خریداری شده را تقریبا به همان قیمت به فروش رساند و ظرف کمترین زمان در حساب ریالی خود دریافت کرد. بدین منظور میتوانید از این بازار مارکتینگ  استفاده نمایید.

ادامه مطلب ... 

ادامه مطلب ...

سایت ایرانی و خارجی افزایش بازدید خودکار از سایت و وبلاگ+ گوگل پلاس

افزایش بازدید وبلاگ

سایت افزایش رتبه گوگل

معتبرترین سایتهای خودکار برای افزایش بازدید و کسب درآمد  

سایت های زیر اکثر برای افزایش بازدید مناسب هستند و برای کسب درآمد مناسب نیستند. اگر به دنبال افزایش درآمد محدود به همراه افزایش رتبه گوگل سایت خویش هستید، روی بنر زیر کلیک کنید




سایت ایرانی mitrarank

 این سایت به طور حتم، بهترین سایت افزایش بازدید ایرانی میباشد. و دارای  متد جدیدی برای موتورهای چستجو مانند گوگل و الکسا و ... میباشد. ضمنا علاوه بر افزایش بازدید دارای گزینه

افزایش گوگل پلاس و  لایک صفحه فیس بوکنیز میباشد . و بازدیدها

100% واقعی میباشد.


برای آموزش ثبت نام و استفاده از هر سایت به ادامه مطلب بروید.


سایتی بسیار عالی برای درج تعداد بسیاری لینک و صفحه
  • در بسیاری از سایت ها تنها میتوان 2 تا 5 لینک درج نمود، اما در سایت زیر شما امکان درج تعداد بسیاری لینک و صفحه را دارا هستید. البته در گذشته بسیاری از سایت های بازدید این امکان را در اختیار کاربر قرار میدادن که با تغییر پنل سایت، افزایش لینک تنها با پرداخت هزینه امکان پذیر است. در نتیجه سایت زیر از این نظر بسیار عالی است 
  • علاوه بر گزینه ذکر شده، ایند سایت دارای طرح  های تشویقی بسیار عالی برای کاربران میباشد
  • همچنین دارای نرم افزار بازدید (این نرم افزارها طوری طراحی شده است که در زمان بازدید، حجم ترافیک کمی مصرف شود و عکس ها و سایر موارد را لود نمیکند)
  • امکان بازدید به صورت مستقیم از طریق پنل سایت
برای ثبت نام بر روی بنر زیر کلیک نمایید 
Otohits.net, fast and efficient autosurf

سپس مانند تصویر زیر ابتدا ثبت نام نمایید و پس از تایید از طریق ایمیل ، وارد سایت شوید. 


پس ورود مانند تصویر برای دانلود نرم افزار و یا سورف با مرورگر اقدام نمایید.(سعی کنید که فول ورژن را دانلود نمایید تا مشکلی نداشته باشید)

سایت ایرانی افزایش رتبه و رنک(بازدید)  mitrarank
سایت سوم سایت میترا رنک میباشد .چون این سایت ایرانی است به صورت خلاصه تر به آن میپردازیم.
ابتدا برای ورود و ثبت نام در سایت روی بنر زیر کلیک کنید.
حال ثبت نام کنید و برای بازدید خودکار به قسمت منوی کشویی فعالیت و کسب درامد رفته و به روی بازدید خودکار از سایت ها کلیک کنید :


سایت های زیر نیز سایتهای خوبی برای افزایش بازدید هستند


سایت زیر دارای رتبه بسیار خوبی میباشد

دو سایت زیر به زبان فرانسوی است که میتوانید از مترجم گوگل استفاده کنید(فقط یک بار میخواهد دو سه کلمه را معنی کنید. (سایت دوم به دلیل حجم بالای ترافیک برخی مواقع از طریق وی P در دسترس است- اما رتبه و شهرت بالایی دارد)

Banner
Advertising in the visitor and mail exchange

  

بهترین روش تبلیغات و افزایش بازدید

پس از ثبت نام درسایتهای کسب درآمد  ، بهترین روش برای تبلیغات و گرفتن زیرمجموعه ، استفاده از سایتهای بنر زیر میباشد.این سایتها به صورت سورف میباشند،یعنی شما هر روز در این سایتها صفحات را مشاهده میکنید و در ازای آن برای خود تبلیغات میکنید.البته شما میتوانید به جای تبلیغات ، کسب درآمد نمایید. و چون کاربر باید برای سورف، آگهی ها را مشاهده نماید ، از نظر تبلیغات بازدهی خوبی دارند
    bitcoinblizzard   
در سایت bitcoinblizzard شما پس از ثبت نام و ورود به سایت، در صفحه ای که باز میشود ، در انتهای صفحه روی آخرین لینک ، کلیک میکنید و سپس در پنل خود ،روی گزینه surf now کلیک میکنید.برای سفارش تبلیغات بنری و متن ونیز سایت خود نیز از همان پنل سمت چپ استفاده کنید.(گزینه 13 به بعد).پس از کلیک روی surf now ، یک صفحه باز میشود که یک لودینگ دایره شکل دارد و شما پس از پایان هر بار تایم آن، روی یکی از 4 عکسی که مانند عکس سمت چپ هست ، کلیک کنید.
  

        Ant surf         

سایت antsurf بسیار شببه سایت بالا است و تفاوت های خیلی کمی دارد. از این سایت نیز میشود برای تبلیغات و کسب درآمد و نیز افزایش بازدید استفاده کرد. برای ورود و ثبت نام روی بنر زیرکلیک نمایید:
 

در سایت easyhits4u شما پس از ورود روی یکی از گزینه هایی start surfing در داخل منوهای سبزرنگ کلیک کنیددر این سایت در ابتدا هر 25 تا و سپس هر 50 تا به شما جایزه میدهد و شما پس از سورف این تعداد ، در وسط صفحه با یک کلید سبز رنگ موجه میشوید . که پس از کلیک روی آن میتوانید انتخاب کنید که جایزه خود را بگیرید و یا به سورف خود برای گرفتن جایزه بزرگتر ادامه میدهید .
1:1 Traffic Exchange

سایت زیر نیز برای افزایش ترافیک است ولی جدیدا با یک سایت کلیکی ادغام شده است

http://s5.picofile.com/file/8122650668/auto.gif



بهترین روش تجارت و کسب درآمد

بهترین مارکتینگ خرید و فروش بیتکوین و سایر کریپتوها، بیتکوین را بدون واسطه و مستقیما با سایر کاربران، بوسیله ریال معامله کنید و از هر گونه تحریم در امان باشید. با ثبت نام از طریق بنر زیر، 15% تخفیف برای همیشه در کارمزدها دریافت کنید. این تخفیف پس از رسیدن به ده هزار تومان و یا در پایان هر هفته به حساب شما باز خواهد گشت(به صورت ریالی)

nobitex

logo

Rapidshare چیست و چگونه می توان از آن دانلود نمود؟

Rapidshare چیست و چگونه می توان از آن دانلود نمود؟

راهی برای رفع محدودیت زمانی آن هست؟                                               


سایت Rapidshare.com یکی از بزرگ ترین سایت های دنیاست که در کشور سوئیس استقرار دارد و پیش از این بر روی سایت Rapidshare.de فعالیت می کرد. اساس کار این سایت ارائه فضا برای کسانی است که مایلند فایل های خود را در جایی قرار دهند (Upload کنند) تا سایرین بتوانند دانلود کنند. Upload در این سایت کاملاً رایگان و بدون هزینه است و حجم هر فایل نباید بیش از ۱۰۰ مگابایت باشد. اما دانلود از این سایت تا یک حدی رایگان و بیش از آن مستلزم پرداخت مبلغی پول می باشد. 

شاید این سوال پیش آید که چرا برای Upload هزینه ای

در نظر گرفته نشده .  در صورتی که  برای Download 

مبلغی  تعیین شده است.   باید بدانید که در سراسر دنیا ...

به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

لیست سایتهای اسکم به ترتیب حروف الفبا

فهرست کلیه سایتهای Scam ( کلاهبردار )The TalkPTC Scam List


این لیست هر چند روز یک بار آپدیت (به روز)میشود.

برای ورود روی کلید زیر کلیک کنید( یا به ادامه مطلب بروید )




ادامه مطلب ...

علم و درس

شورای ملی فضای مجازی به دنبال تدوین مقررات پول مجازی «بیت‌کوین»

شورای ملی فضای مجازی به دنبال تدوین مقررات پول مجازی «بیت‌کوین»

فناوری اطلاعات > ارتباطات - روزنامه ایران نوشت:

«بیت‌کوین» یک شبکه مالی آنلاین است که ایده طراحی آن برای نخستین بار توسط «ساتوشی ناکاموتو» ژاپنی مطرح شد و در حال حاضر پرچمدار آن «گاوین اندرسن» است و متقاضیان می‌توانند از آن، برای انجام پرداخت مالی استفاده کنند. در بسیاری از موارد «بیت‌کوین» همانند شبکه‌های پرداخت سنتی مانند کارت اعتباری «ویزا» یا «مستر کارت» یا «پی‌پال» یا همانند کارت‌های شتاب در کشور ما و پرداخت‌های کارت به کارت یا پرداخت از طریق اینترنت بانک است....

در ادامه مطلب ...

 

ادامه مطلب ...

آموزش سایت کلیکی معتبر (سورف) btcclicks

آموزش سایت کلیکی معتبر (سورف) btcclicks 

 

 

ادامه مطلب ...