elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

استخراج بیتکوین, تولید بیت کوین

تجارت کریپتوها  (تحلیل و آنالیز) 

 

معمولا بیش از 90% سایت های سرمایه گذاری، اسکم، کلاهبردار و یا فاقد درآمد هستند !   

مطالب سایت،  بندرت بروزرسانی میشود، حتما به تاریخ پست ها دقت نمایید.
برخی مطالب مربوط به سال های 2011 تا 2014 میباشد

بهترین روش معاملات بیتکوین و سایر کریپتوها با حساب ریالی (بدور از تحریم)

nobitex


Bitcoin Cloud Mining

!Trade Ghashes while they mine you Bitcoins




سوخت و آتش گرفتن دلار در این تصویر، نمادی از بیتکوین 

جایگزین پولهای کاغذی است



Confidence - trust - Security

لطفا قبل از هر سرمایه گذاری و اقدام به هر نوع کسب و کاری، ابتدا صفحات زیر را مطالعه نمایید:

                                                    

اگر فرصت سرمایه گذاری بیش از حد انتظار، عالی به نظر برسد، احتمالا حقه ای در کار است؛ هوشیار باشید.

همیشه برای سرمایه گذاری در نت باید بسیار تحقیق نمایید و فضای نت بسیار وسوسه انگیز و خطرناک است.


سعی ما بر آن است که درباره تمامی مطالب و سایتهایی که در این سایت عنوان شده است، تحقیق و مطالعه لازم را داشته باشیم. اما وجود یک شرکت و داشتن تمامی مجوزها ، دلیلی بر تضمین آن نیست. و این تحقیق تنها میتواند در جهت معیارهای اولیه از جمله درآمد - روش کار و مدیریت و تا حدودی هویت و اعتبار باشد و نه حتی تایید کمترین ها در مورد فعالیت.  همیشه سعی نمایید در اقدام به هر کاری ، ابتدا تحقیق نمایید و سپس تصمیم خود را بگیرید. این مسئله شامل هر سایت و کسب و کاری در نت و حتی همین جا میباشد. تبلیغات ممکن است بسیار فریب دهنده باشد. کسب درآمدهای میلیونی با کمترین هزنیه ها، صددرصد و بدون هیچ بررسی، اسکم و کلاهبرداری است و برخی مواقع تنها برای کمترین منافع از سوی یک کاربر به نفع فعالیت درج میشود . جهت خرید ارز و کوین در کشور ، در مرحله اول نماد اعتماد و سایر مجوزهای سایت را چک نمایید و سپس تحقیق لازم را داشته باشید. وجود نماد تنها نشان دهنده هویت شخص میباشد. در علم و درس هیچگونه فعالیتی جهت سرمایه گذاری و دریافت سرمایه و پول انجام نمیشود و این سایت صرفا جهت آموزش است. ارزهای رمزنگاری به دلیل ویژگی های آن، دارای نوسانات بسیار هستند. حتی در کمتری زمان ها مشاهده شده است که ارزی به چند برابر افزایش و یا برعکس کاهش داشته است. دارای ثبات کمتری در قیمت هستند. قبل از خرید باید به نمودار قیمت در گذشته آن و زمان حال توجه نمایید. بدون تجربه کافی و مطالعه از فعالیت های جبران ناپذیر خودداری نمایید.  در عین حال همیشه همانگونه که سود برای شماست، شما نیز باید متحمل ضررهای احتمالی برای خود باشید. وبلاگ محل درج نظرات شخصی است. ضمن احترام گذاشتن به هر نظری، میتوانید نظر خود را به دور از هر گونه توهین با رعایت قوانین کشور عزیزمان و پایبندی به ولایت فقیه عنوان نمایید.

elmodars.ir


بیت کوین چیست - روش های استخراج

 توضیح :
ممکن است در ابتدای آشنایی با کریپتوها و بیتکوین، برداشتی اشتباه برای تولید این کریپتوها و هدف آنها در ذهن اشخاص تصویر شود. تصور اینکه در شبکه بلاک چین و در این بحث صرفا بیت کوین، کامپیوترها اقدام به پردازش میکنند و در مقابل کوین دریافت میکنند. درست است. اما این پردازش به جهت انجام تراکنش ها و تایید آنها در جهت تامین امنیت شبکه میباشد و  کاملا قراردادی است. یعنی میزان سختی حل الگوریتم ها که به دیفیکالتی شناخته میشود، کاملا قراردادی است و با توجه به نکات فنی کوین و شرایط شبکه در فواصلی که معین شده است، تنظیم میشود. یعنی اگر شبکه احساس کند که هش شبکه بالا رفته، به عنوان نمونه برای بیت کوین، میزان دیفیکالتی یا همان سختی در هر دو هفته تنظیم میشود. و اگر قدرت هش شبکه بالا رود، مشخصا میزان سختی بالا خواهد رفت تا رقابت همچنان برقرار باشد. 
این مطلب به جهتی اشاره شد که بارها از طریق ایمیل و ... سوال میشود
 شبکه بیتکوین و ... قراردادی است - یعنی با بالا رفتن قدرت هش شبکه جهت پردازش کوین ها و ...، الگوریتم طوری طراحی شده است که هر چه تعداد نودها و در اصل میزان هش شبکه بالا رود،  به همان نسبت دستیابی به حل یک الگوریتم برای آنها سخت تر میشود. و برعکس
پس همیشه این طور نیست که سختی کار رو به افزایش باشد یعنی تصور کنید چون پاداش هر بلاک مثلا هر 4 سال یکبار برای بیتکوین نصف میشود ، .... پس همیشه سخت تر میشود . نه! ممکن است که این ماه سختی کمتری نسبت به ماه قبل باشد و دلایلی چون قدرت هش که معمولا عوامل بسیاری حتی قیمت در آن دخیل هستند.
کلا باید این طور گفت که تکنولوژی بکار گرفته شده در بیتکوین و سایر کوین ها ، تنها برای ساخت کوین نیست(بلاک چین). بلکه اگر کشورها و دولت ها از این تکنولوژی درست بهره ببرند ؛ میتوانند در ایجاد امنیت و انجام خودکار موارد در شبکه های مالی و حتی غیر مالی، به بهترین شکل استفاده شود . متاسفانه هنوز در ایران از این تکنولوژی یعنی استفاده ازبلاک چین و شبکه های همتا به همتا به صورت جدی بهره برده نمیشود.
البته باید گفت وجود همین محدودیت ها و ...در طراحی بیتکوین ، باعث متمایز شدن آن شده است. اینکه طوری طراحی شود تا همه تلاش کنند برای کمک به خود شبکه ، هش به اشتراک بگذارند - هر چه قدرت هش شبکه بیشتر شد، در مقابل پردازش بیشتری نیاز باشد و اینکه هر 4 سال یکبار ، پاداش آن نصف شود و ده ها دلیل دیگر.. و از همه مهمتر، غیر متمرکز بودن آن است.
به زبان ساده برای انتقال بیت کوین ها بین من و شما و برای امنیت شبکه بیت کوین و نیز پردازش همین تراکنش ها و نگهداری شبکه، نیاز به پردازش و حل الگوریتم است ( این پردازش امری قراردادی است - یعنی در زمان طراحی هر کوین و یا سایر پروژه ها ، طراح و طراحان آن بنا به دلایل خود، آن را طراحی میکنند که به عنوان مثال از کدام الگوریتم استفاده شود و یا ... و میزان انعطاف پذیری و دشواری انجام آن به چه صورت باشد  . به همین جهت هر کوینی از یک الگوریتم خاصی جهت کدگزاری و امنیت برخودار است)  حال وقتی شما به این پردازش کمک میکنید، دوباره به شما از همان کوین پاداش داده میشود. با این تفاوت که به مرور این پاداش کاهش می یابد و باعث میشود که تقاضای آن کوین از عرضه آن بیشتر شود و در نتبجه قیمت بالا رود.  این چرخه ادامه پیدا میکند تا آنکه آن کوین دیگر تولیدش بسیار کم شود ولی در عوض در میان کاربران آنقدر رواج یافته است که دیگر مانند یک ارز بانکی ارزشمند است . این در حالی است که بیت کوین در همین ابتدای کار تا ده ها برابر اکثر ارزهای معتبر دنیا رشد داشته است . یعنی به مرور که پاداش آن کم میشود، شما با مقدار محدودی از این کوین مواجه خواهید بود که به دلیل همین سیستم و فکر بسیار ارزشمندی که ساتوشی ناکامی کرده است (قبل از او وِی دای توصیف کرده است) یعنی با این روش تولید باعث میشود که روز به روز کاربران بسیاری در دنیا به آن روی بیاورند و به دلیل منبع درآمد خوب ، باعث روی آوردن سایتها و شرکت های بزرگ علاوه بر کاربران میشود و حال این طور فکر کنید که پس از چندین سال که تولید آن تقریبا نزدیک به صفر برسد (استخراج)، آنقدر جا افتاده است که بیلیون ها دلار سرمایه در دنیا به آن اختصاص داده شده است که این سرمایه هزاران برابر ارزش کل بیت کوین ها در جهان است. به مرور تمامی شرکت ها و فروشگاه های کالا و خدمات اجبارا به آن روی می آورند. مانند اینکه شما فکر کنید با آمدن عابربانک ها، مشاغل جهت جذب مشتری مجبور به قبول آن و وصل کردن POS نمودن و اگر این کار را نکنند، مشتریان خود را از دست میدهند. پس همه چیز در آینده و حال به عرضه و تقاضا ربط دارد . ضمن اینکه به دلیل منافع بالا برای ابداع کنندگان و اداره کنند گان این کوین ها، مانند زمان حال، برنامه هایی از سوی آنها جهت کمک انجام میشود و حال این طور فکر کنید که بسیاری مسائل پشت پرده همیشه وجود دارد و نفع برندگان این کوین ها همیشه باعث رونق آنها میشوند و معمولا سیاست مداران  و سرمایه داران .... (پس همه چیز به آینده ختم میشود.همانطور که 2012 تا به زمان حال...) در اصل کارمزد برای انتقال وجود نداشت ولی به مرور با عنوان پاداش بیشتر و تشویق کاربران بیان شد. امروز از کارمزد تنها برای حمایت سرویس دهنده مانند کیف پول ها و سایتهای کیف پول استفاده میشود. 
جهت شناخت و آموزش انواع کیف پول بیتکوین از جمله آفلاین و آنلاین و ... میتوانید به صفحه مراجعه نمایید. . و یا آموزش کیف پول دارک کوین کر(کیف پول اصلی داگ کوین _ با فراگیری کیف پول هر کوین، کار با سایر کیف پول ها را فرا خواهید گرفت)
جهت مطالعه نکات لازم جهت فعالیت و امنیت به این صفحه مراجعه نمایید

روش های بدست آوردن و استخراج بیتکوین :


راه ها و روشهای بدست آوردن بیت کوین و استخراج آن

1- بیت کوین را مانند هر ارز دیگری میتوان از صرافی ها و سایر سایت های خدمات ارزی خریداری نمود.

  • این صرافی ها میتواند خارجی باشد (یعنی شما در این صرافی ها میتوانید بوسیله سایر ارزهای اینترنتی مانند دلار و یورو اقدام به خرید بیت کوین و سایر کریپتوها نمایید و حتی میتوان بوسیله دلارهایی چون پرفکت مانی که در آن تحریمات اعمال نشده است، خریداری نمایید. این سایتهای خدمات ارزی ، هم به صورت یک صرافی عمل میکنند و هم به صورت یک تریدر و ایکسچنجر و در تریدرها علاوه بر بیت کوین، ده ها ارز دیجیتال و رمزنگاری دیگری خرید و فروش میشود و این کار همان طور گفته شد به صورت مردمی و ... انجام میشود. به مرور زمان که با ارزهای رمزنگاری مختلف سرو کار داشته باشید، نیاز پیدا میکنید که به عنوان مثال بیت کوین را به داگ کوین و یا لایتکوین و ....و نیز برعکس تبدیل نمایید. میتوانید جهت این امر و آشنایی با  این صرافی ها به این صفحه (خارجی) و یا دو تریدری که در همین صفحه درج و لینک آموزش آن قرار دارد، مراجعه نمایید. دو تریدر به صورت کامل آموزش داده شده است که با فراگیری آنها ، کار با سایر تریدرهای برای شما بدون هیچ آموزشی میسر میشود.
  • یا این صرافی ایرانی باشد. براحتی میتوان در نت با کارت بانکی خود و سایر ابزارها و به ریال اقدام به خرید و یا فروش بیت کوین نمود. تنها در استفاده از این صرافی ها ابتدا نماد اطمینان صنعت و تجارت آن را چک نمایید و سپس تحقیقی در مورد آن داشته باشید. برای آشنایی و آموزش برخی، میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید.

2- روش رایگان اما بسیار محدود: شما میتوانید به این پست و یا این پست بروید و در سایتهای کسب درآمد رایگان آن ثبت نام و فعالیت نمایید. این سایت ها به صورت بازدید و قطره ای و یا کلیکی و حتی سایت ها لینک کوتاه و کلیکی فعالیت میکنند.  به درآمد کلیکی و قطره ای مشهور است(یعنی بیت کوین قطره قطره جمع ....)


3- استفاده از پردازشگرهایی چون رایانه خودتان مانند سی پی یو و کارت گرافیک(دیگر توصیه نمیشود) و یا مدارهای مجتمع و تراشه های اسیک و ماینرها برای استخراج میباشد. حتما تا به حال شنیده اید که میتوان سیستم ها و دستگاه ها و یا کارت گرافیک های بسیار قوی( سخت افزار)، با قدرت پرداش و هش بالا خرید و بیتکوین استخراج کرد (Mininig). حتی میتوان در این روش از سروهای مجازی بهره برد ولی متاسفانه به دلیل هزینه های بالا و اعمال دیفکالتی در ارزهای رمزنگاری دیگر چندان به صرفه نیست. ضمن اینکه به رایانه شما فشار بسیاری وارد میکند. در این روش با بهره گیری از استخرها و نرم افزارهای مخصوص این کار میتوان اقدام به ماین نمود.این مطلب در ادامه توضیح بیشتری داده شده است.

4- روش چهارم ، استخراج به روش ابری است (بسیار پرخطر و با ریسک بالایی همراه است. این روش در صورتی خوب است که از اعتبار و درآمد سایت مورد نظر ، اطمینان کافی داشته باشید) در این روش شما باید در یکی از سایتهای این روش ثبت نام کنید و سپس در آن سرمایه گذاری کنید و این سایتها با داشتن پردازشگرهای بسیار قوی، هش و قدرت پردازش دستگاه ها و سرورهای خود را  شما اجاره میدهند و یا میفروشند. عمل ماین نیاز به  پردازش دار. و هر چه تعداد ماینرها بیشتر شود، سختی شبکه بیشتر میشود. یعنی وقتی شما مقداری بیتکوین را ارسال میکنید باید برای آن چند بلوک ریاضی تشکیل شود که این معادلات باید به وسیله کامپیوتر حل شود و برای اینکه یک کامپیوتر بتواند یک بلوک را حل کند باید یک سال به شبکه وصل باشد تا آن را حل کند و با توجه به این که این سیستم (بیتکوین) کاملا مردمی بوده و هیچ بانک و شرکتی درسیستم بیتکوین نیست ، معمولا این کار به صورت اشتراکی با تمام کامپیوتر ها انجام میشود. هر کامپیوتر یک نود نامیده مشود.  و شبکه حل معادلات برای پایش اطلاعات از سی پی یو و یا با توجه به شرایط یک ارز حتی بوسیله کارت گرافیک رایانه ها استفاده میکند و در روش کلود، در تعداد انبوه انجام میشود، بسیاری از هزینه های ثابت بر روی بهای تمام شده سرشکن میشود، در نتیجه سرمایه گذارانی که اقدام به راه اندازی یک سرور(CLOUD) میکنند و سپس "هش" یا واحد پردازش را  به دیگران اجاره میدهند و یا میفروشند و هر مقدار بیتکوینی که با آن قدرت هشی که در اختیار دارد تولید شود، برای صاحب هش یا کسی که اجاره کرده است ، میباشد.  در این شیوه اصلا نیازی به سیستم و نیز اینترنت شما نمی باشد و شما پس از ثبت نام و سرمایه گذاری در این سایتها ، حتی اگر یک ماه سراغ نت و کامپیوتر خود را نگیرید، هیچ تاثیری بر درآمد شما نخواهد گذاشت. اما در اکثر موارد صاحبان سرور کلاهبردار هستند. در نتیجه ریسک بالایی را خواهیم داشت. طرح توجیه کار و درآمد در این سایتهای کاملا اثبات شده است. بخصوص قیمت بیتکوین همیشه رو به رشد بوده است . اما متاسفانه ... .  پس شما به جای خرید تجهیزات و pc و دستگاه های ماینینگ برای استخراج،  واحد پردازش شبکه را اجاره میکنید و هر دو طرف با مشارکت یکدیگر، سود خوبی خواهند برد. یعنی این شرکت ها با سرمایه گذای کلان ، باعث کاهش هزینه ها میشوند.
5-  روش دیگر این است که با داشتن مقداری کوین ، اقدام به ترید نمایید . که این روش نیازمند داشتن سرمایه و وقت و تصمیم گیری های بسیار دقیق و هوشمندانه است و به نوعی میتوان آن را به یک بازار بورس تشبیه نمود. روش بسیار خوبی است.

توضیح :
روش های کلود(دارای ریسک بالا)  و ترید(اعتبار بسیار بیشتر است)  اگر در این روشها کاربر از تریدر و سرور مورد نظر خود مطمئن باشد و بسیار هوشمندانه انجام پذیرد، میتواند بسیار خوب باشد و البته تا حدودی اگر تراشه های اسیک را به قیمت خوب و بدون واسطه بدست آورد، میتواند خوب باشد ولی این روش به صورتی که تبلیغات میشود، در عمل انجام نمیپذیرد و کاملا درآمد متفاوت است


 بسیار مهم  :

بیت کوین در یک مرحله و فراینده رقابتی و  انتقال قدرت از واحدهایی که میتواند حتی یک کامپیوتر خانگی باشد، به شبکه بیت کوین تولید و ساخته میشوند. این فرایند به صورتی انجام میپذیرد که هیچ کس و هیچ کدام از واحدها  هیچ کنترلی بر شبکه نداشته باشند و این فرایند را میتوان مرکز داده بیت کوین در نظر گرفت که به صورت کاملا تمرکز زدایی شده باشد و این فرایند چیزی شبیه به یک بخت آزمایی است. یعنی تمامی کسانی که با بهره گیری از سخت افزار خود،  بوسیله یک برنامه به این شبکه متصل هستند، (نودها) در برابر کمک و خدمتی که به این شبکه در جهت پردازش تراکنش ها و ایمن نمودن شبکه انجام میدهند، به عنوان پاداش، بیت کوین دریافت خواهند نمود. این فرایند  در اصطلاح استخراج یا ماینینگ نامیده میشود. اگر کمی ساده تر بخواهیم بیان کنیم، باید گفت که برای انتقال و ایمن نمودن شبکه بیت کوین، نیاز است که روی تمامی نقل و انتقالات و ایمن سازی شبکه، پردازش انجام شود. تمامی آنها در دفتر کل به صورت قطعات کوچکتر(بلاک) و به صورت کاملا زنجیروار، ثبت میشوند. یک تراکنش بارها و دائما در زنجیره ها و بلاک های بعدی تایید میشود و برای همین امنیت آن غیرقابل انکار است. هر چه قدرت شبکه و تعداد نودها بالا رود، بخصوص گستردگی آن، نفوذ و تغییر در شبکه مانند حمله 51% به آن کاهش خواهد یافت و باعث امنیت بیشتر میشود. 

برای مثال در ذخیره یوزر پسوردها از الگوریتم خاصی استفاده میشود. حال این الگوریتم ها نیز انواع خاصی میباشند که هر کدام از یک روش خاصی در کدگزاری بهره خواهند برد. جهت امنیت شبکه بیت کوین و پردازش تراکنش ها نیز از الگوریتم های خاص استفاده میشود. این الگوریتم ممکن است که در یک ارز رمزنگاری دیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال جهت بیت کوین از الگوریتم SHA-256 جهت کدگزاری و هش کردن استفاده میشود.

هش: با روشهای ریاضی و به صورت یک طرفه و برگشت ناپذیر (در عملیات معکوس) رمزنگاری شده است. میتوان مانندیک اثر انگشت دیجیتالی یک داده در نظر گرفت

 توان پردازش کمک به شبکه، از سوی هر فردی با استفاده از سخت افزارهایی مانند واحد پردازش مرکزی کامپیوتر (CPU) و یا واحد پردازش گرفیکی (GPU) و یا مدارهای مجتمع و تراشه های اسیک انجام پذیرد.

در ابتدا براحتی با سخت افزارهایی چون CPU (سی پی یو) کامپیوتر و یا GPU (کارت گرافیک) کامپیوتر انجام می پذیرفت و امروزه به وسیله تراشه های ASIC این امر انجام پذیر است.(میتواند برای کوین دیگری متفاوت باشد) البته تمامی موارد هنوز کاربرد دارند ولی به دلیل اینکه قدرت هش شبکه بیتکوین بسیار بالا رفته است، به عنوان نمونه استفاده از یک پی سی به صرفه نخواهد بود.

در ابتدای خلق بیت کوین، هر ده دقیقه، تنها 50 کوین تولید میشد (یعنی به ماینرها (معدن چیان- استخراج گران) پاداش داده میشود) و به دلیل اینکه تولید آن در هر دوره زمانی نسبت به دوره زمانی قبل خود نصف میشود (یعنی هر 4 سال یکبار استخراج بیت کوین به جایی میرسد که تولید آن نصف میشود)، حال با حل هر بلاک، پاداش معین در همان دوره زمانی بین ماینرها تقسیم میشود. و سختی یا همان دیفیکالتی شبکه یعنی تنظیم میزان سختی دست یافتن و حل یک بلاک میباشد. با بالا رفتن نودها و قدرت هش شبکه، سختی نیز بالا خواهد رفت. (کاملا قراردادی) . میزان پاداش شبکه در بیت کوین به جایی خواهد رسید(ریاضیات ثابت میکند) که تعداد آنها هیچ زمان از مرز 21 میلیون افزایش نخواهد یافت. حال این طور تصویر کنید که در حال حاضر در هر 10 دقیقه، 25 کوین پاداش به ماینرها داده میشود و از طرفی تعداد ماینرها افزایش یافته است. در نتیجه این پاداش باید بین تمامی ماینرها تقسیم شود. حال از این مطلب میتوان نتیجه گرفت که به دلیل محدودیت تولید بیت کوین، استخراج یک کار بسیار رقابتی است و در هر بلاک، تنها همان 25 کوین  پاداش داده میشود. پس دیگر براحتی میتوان درک نمود که چرا استخراج بیت کوین به مرور زمان با CPU منسوخ شده و حتی با اینکه کارتهای گرافیکی در محاسبات این نوع الگوریتم بسیار سریع تر هستند، به مرور با بالا رفتن دیفیکالتی، در کنار هزینه های بالایی چون برق و ... نیر برای ماین و استخراج به صرفه نیست. امروزه جهت استخراج از تراشه های اسیک(ASIC) استفاده میشود. (مدارهای مجتمعی هستند که به منظور انجام عملیات خاص، طراحی و بهینه سازی شده‌اند . مانند پردازنده یک گوشی موبایل) امروز شرکت gawminers ادعا میکنم که نسل جدیدی از این تراشه ها با نام هاش لت (HASHlet) را طراحی نموده است که با بازدهی (هزینه کمتر-توان بیشتر) بیشتری همراه خواهد بود.

حال مراحل استخراج را دنبال میکنیم: (مراحل استخراج- مطلب بروزرسانی نیست)

  • تهیه سخت افزار
  • تهیه برنامه خاص برای استخراج از معادن (محبوب ترین CGminer و BFGminer که برنامه های خط فرمان می باشند)
توضیح: به دلیل سختی کار و دیفیکالتی بالای استخراج بیت کوین، توصیه میشود به یک استخر استخراج مانند eclipsemc یا eligius. بپیوندید. (این مسئله نیز باید با تحقق انجام شود)

  • مرحله بعد تهیه یک کیف پول است ( در این صفحه اشاره شد که بهترین وایمن ترین، کیف پول اصلی هر کوین است)

اما با بالا رفتن رقابت و دیفیکالتی، امروزه مینی ماینرها و سیستم های اسیک، در صورتی پیشنهاد میشود که بتوان به قیمت مناسب آنها را تهیه نمود و هزینه های برق و نت و سایر هزینه ها را کنترل داشت. با این همه روش کلود که امروزه بسیار رواج یافته است، جای تمامی این روشها را گرفته است. یعنی اگر برای استخراج ابری، سایتی وجود داشته باشد که در درجه اول، بسیار مورد اعتماد باشد و در گزینه دوم، درآمد در آن ایده آل باشد، روش خوبی است. اما متاسفانه، گذشته باعث میشود که بگوییم، حتی یک درصد هم قابل اعتماد نیست


کلودماینینگ

فعالیت در سایتها کلود، معمولا با اجاره هش همراه است

حال اگر شما بخوهید همین مقدار هش را با خرید سخت افزارها ( کارت گرافیک - ماینرهای اسیک - سیستم های جدید  هاشلت (HASHlet) : از سوی شرکت gawminers، فراهم آورید. باید حداقل ده ها برابر هزینه نمایید. اما با اجاره هش، شما هزینه اولیه خود را بسیار کم میکنید و هزینه هایی چون نت - برق - و تعمیرات ندارید. 

ضمنا سخت افزارها نیز عمر مفید برای خود دارند و اگر استخراج از طریق کارتهای گارفیک و سایر پردازشگرهایی چون سی پی یو انجام شود، هزینه های شما به دلیل فشار زیادی که به سخت افزار شما وارد میشود، بالا خواهد رفت و نیز سخت افزارهایی چون اسیک و .. هم به جهت قیمت بسیار بالایی که در ایران اعمال میشودو معمولا اکثرا کهنه و فرسوده شده اند، اصلا صرفه خرید ندارند و در ایران یا زمینه این سخت افزارها کم است و یا اگر وجود داشته باشند، معمولا به سه برابر قیمت واقعی فروخته میشوند . پشتیبانی و سایر موارد نیز در ایران هنوز با مشکل مواجه است.

در مورد کلود باید گفت که بسیاری از افراد و شرکت های سودجو به دلیل جذب عالی سرمایه و روی آوردن کاربران به روش کلود و ابری، روی به این روش آورده اند و با برپایی سایت های اسکم و یا حتی پونزی (Ponzi)، این روش را نیز به چالش کشیده اند. 

البته اگر زیرکانه عمل شود و قبل از هر اقدامی با توجه به مهیارهایی که در بالا گفته شده است، سایت را بررسی نمود و از آن اطمینان کسب کرد، میتواان درآمد بسیار عالی و ایده آلی بدست آورد.

مراقب باشید که فریب حتی بزرگترین سایت های خبرگزاری و تحلیل رمزارزها را نخورید. در زمان تبلیغ یک استخر کلود، چنان مانور میدهند و از اعتبار و مدارک آن صحبت میکنند، گویی همیشه معتبر خواهد ماند. اما به محض اینکه سایت کلاه برداری میکند، چنان تغییر جبهه میدهند. ما خود نیز فریب این موارد را خورده ایم. اما برخی از کاربران و سایت ها درس نمیگیرند و دائما از این شاخه به آن شاخه، این کار را تکرار میکنند.

در هر صورت همانطور که در بالا نیز ذکر شده است، کاربر باید با استفاده از ابزارها و مطالعه اخبار از سایت گزینش شده خود، آگاهی و اطمینان پیدا نماید و به هیچ عنوان فریب بسیاری از سایتهای آنالیز و خبری را که در آنها به جهت منافع مستقیم و یا تبلیغاتی، اخبار به صورت صحیح عنوان نشده است، نخورد و همیشه خود کاربر باید این بررسی را انجام دهد. همیشه وجود یک شرکت و سایت، دلیلی بر پایداری آن نیست و حتی این مسئله ممکن است برای یک کیف پول محلی و نامعتبر پیش آید.


نکته مهم در ترید (خرید و فروش): 

Pump - Dump

در ترید مراقب گروه های دامپ و پامپ باشید. این گونه حرکت ها یک شیوه خاصی دارد که برخی مواقع میتوان از نوع حرکت قیمت به آن پی برد. مواظب باشید که در این تله قرار نگیرید و از خرید و فروش کریپتوها، ضرر نکنید!

متاسفانه همیشه نمیتوان به تحلیل ها اعتماد داشت. اما استفاده از تحلیل های تکنیکال و ...  میتواند به شما کمک کند. فراموش نکنید که بازار بسیار دلالی است. 


کپی با ذکر مببع به همراه لینک

  فعالیت در کلود

فعالیت در کلود نیز میتواند دارای ریسک بالایی باشد.(البته دیگر ثابت شده است که این روش هم به صورت تقریبا کامل پایان خوشی نخواهد داشت ) به عنوان مثال یکی از گزینه هایی که در اولین انتخاب ها قرار میگرفت، یعنی سایت پی بی ماینینگ ، پس از یک سال پرداخت دقیق و منظم و داشتن یک شبکه گسترده در فروش سخت افزار و ....به یکباره تحت عنواین و بهانه های غیر قابل قبول، مقدار ماین خود را بسیار پایین آورد.(این مسئله هنوز نامشخص و در ابهام به سر میبرد- البته این سایت دارای هویت مخفی بود و سروری از سوی آن مشخص نبود و تنها بوسیله درآمد و پرداخت خوب و منظمی که داشت، توانسته بود اعتبار کسب نماید) 

یعنی شما ابتدا باید در مورد هر سایت و حتی هر کسبی تحقیق لازم را داشتبه باشید. البته در کنار اینکه کارنامه و گذشته یک سایت بسیار مهم است. ولی معمولا اکثر سایتهای کلود، دارای هویتی مخفی هستند که این یک گزینه منفی به حساب میآِد. البته امروزه با اتفاقات و کلاهبرداری هایی که در نت رخ میدهد، مشخص شده است که در حوزه کلود هم مانند سایر حوزه ها از قبیل باکس های کلیکی - هایپ و روشهای نوین جذب سرمایه با بازدهی بالا و نیز سیستم های هرمی و ماتریکسی و نیز بازارهای فارکس و خرید و فروش ارز و هر روشی که نیاز به سرمایه گذاری دارد، داشتن هویت آشکار و داشتن بسیاری از معیارها، دیگر تفاوتی نخواند نمود و امکان اسکم شدن در هم موارد وجود دارد. حال سایتی که با هویت مخفی و ... ایجاد شده است، در اسکم شدن آن نباید حتی یک درصد هم شک نمود. جالب اینجاست که برخی از همین سایتهای سرمایه گذاری علاوه بر اینکه هویت آنها مخفی است، حتی ابتدایی ترین امکانات و ابزار سایت آنها ، از ابزار رایگان است. این دیگر کاملا مشخص است. جهت سرمایه گذاری در سایتهای کلود ، موارد زیر را حتما بررسی نمایید:

عدم امکانات رایگان

استفاده از گواهی امنیت

هویت آشکار مدیریت

وجود سرور

وجود شرکت در محل گفته شده 

جعلی نبودن آدرس ها و شماره های تماس

پشتیبانی بسیار قوی

در صورت امکان مدارک شرکت بررسی شود

مطاله دقیق قوانین توافق و خرید شما

کارنامه و گذشته سایت

دامنه و هویز

البته میتواند در این راه موارد دیگری نیز بررسی شود 

نکته : همانطورکه قبلا هم گفته شده است، و جود شرکت ، دلیلی بر پایداری آن نیست . ولی مطمئنا اگر سایت و شرکت دارای سرور شخصی باشد، بسیار مطمئن تر خواهد بود. اما باید به صورت حضوری سرور را دید.

به عنوان مثال اکثر اشخاص به یک سایت ایرانی و خارجی، براحتی چنان اطمینانی می نمایند که شاید چنین اطمینانی را به دوست خود نکنند. این در حالی است که خود این اشخاص براحتی میتوانند یک گروه تشکل بدهند و با کمترین هزینه ها، اقدام به تحلیل و آنالیز بسیار حساب شده و هدفنمدی در مورد ارزها نمایند و براحتی از نوسانات ارزهای رمزنگاری ، به سود دست یابند.


پشتیبانی سایتها و سرورهای استخراج تنها از طریق نظرات علم و درس انجام خواهد شد. در موارد خاص از جمله ارسال تصویر و موارد دیگر از طریق ایمیل علم و درس انجام خواهد پذیرفت. لطفا سوالات و مشکلات خود را از بخش نظرات علم و درس عنوان نمایید.


در موارد زیر و صفحات ارجاعی ، قبل از هر اقدامی اخبار و نظرات را نیز دنبال نمایید




  اطلاعیه مهم 

1- لطفا از کسب درآمد در نت در مواردی که ممکن است تحریم تاثیر بگذارد و یا هیچگونه اطلاعاتی از فعالیت مورد نظر ندارید، حتما منصرف شوید. سرمایه خود را در هر سایت و سروری و حتی بیشتر تریدرها خارج نمایید. اتفاق هر لحظه حتی پس از چندین سال میتواند رخ دهد.

2- از کسب درآمد در هر فعالیتی که نیاز به سپردن سرمایه و گرفتن سود و ... دارد، خودداری نمایید

3- تجربه نشان داده است که 99.9 درصد تمامی سیستم های جذب سرمایه در نت، اسکم و کلاهبرداری است.(بخصوص با جذب زیرمجموعه)

4- تا به حال در حوزه های جذب سرمایه متداول در قبل مانند هایپ و باکس های کلیکی وحتی فعالیت هایی چون فارکس، حتی چند درصد هم منجر به فعالیت سالم نشده است. یا در همان ابتدای کار اسکم شده اند - یا پونزی و .. پس از مدتی اسکم شده اند - و یا اینکه اگر تداوم داشته اند، در حقیقت نوعی کلاهبرداری پنهان بوده اند. مثلا اعمال ضرر برای کاربر و یا گرفتن وقت کاربر علاوه بر سرمایه او برای رسیدن کاربر به کمتر از سرمایه اولیه

5- در حوزه کلود هم کاملا مشخص شده است که تمامی کلاهبردان و سرمایه داران سودجو، به این روش روی آورده اند و... امرزوه این روش نیز دارای درصد بسیار بالایی از اسکم و کلاهبرداری است

6- دیگر به استخرها نیز نمیتوان اعتماد کرد - حتی با نرم افزار هم باید از بودن نرم افزارهای مخرب و سرقت وحشت داشت و هم باید به پرداختی آنها شک نمود. بهانه های هک برای بالا کشیدن موجودی کاربران


7- در حوزه ترید و خرید و فروش ارز و کریپتوها هم باید شانس بیاورید که حرکات شما منطبق با رفتارهای سرمایه گذاران اصلی و یا دلالان بازار باشد، تا سود بسیار ایده الی بدست آورید و جبران ضررهای احتمالی نیز شود. زیرا خرید و فروش های معمولی و با سود پایین، به ریسکشان ارزش ندارند. ممکن است که خبر هک و یا سرقت های ساختگی و ... باعث شود سرمایه ای را که ذره ذره جمع نموده اید ، در یک لحظه از دست بدهید


از نظر ما تقریبا اکثر فضای نت، مربوط به جذب سرمایه و سودهای غیرواقعی با مشکل مواجه است . همه فعالیت ها در نت که نیاز به سرمایه گذاری است از باکس های کلیکی گرفته که حتی دارای کمترین توجیهات نمی باشند تا ارزهای رمزنگاری که دارای توجیه اقتصادی کار میباشند ، دارای ریسک بسیار بالایی میباشند.

 این جدول و مطالب آن به تازگی اضافه شده است(10/6/2015)


و به قولی، دیگر سر بی درد خود را ....

اگر میتوانید صاحب یک سایت ارائه خدمات و کالا در نت باشید، قابل قبول است. سعی کنید همیشه کوین خود را در دست داشته باشید. یعنی از کیف پول هایی استفاده کنید که کلید خصوصی و سید را در اختیار شما قرار میدهند و بخصوص متن باز باشند. همچنین اعتبار آنها تایید شده باشد

اتفاقا همیشه فکر نکنید که باید در نت خدمات و کالای خود را بفروشید. برعکس اگر صاحب تخصص خاصی باشید، دادن خدمات رایگان میتواند تولید درآمد بهتری نماید



 مهم : اسکریپت سی سی



سایت اسکریپت سی سی : نمونه ای از اعمال سیاست های بسیار زیرکانه در کلاهبرداری

قبل از هر اقدامی به صفحه آموزش این سایت و اخبار آن مراجعه نمایید

صفحه

برای دیدن آخرین خبر بروزرسانی مدیریت سایت به این صفحه مراجعه نمایید

کلیه اخبار اسکریپت سی سی از صفحه مربوط به این سایت درج میشود

اخبار اسکریپت از این صفحه   - کلاه برداری سایت قطعی شد. - سفارشات کمتر از 100 و بیش از یک ماه ....

با وجود بازگشت موجودی کاربران و برگشت سایت به حالت عادی، اما توجیهات صاحبان و مدیران این سایت اصلا قابل قبول نیست و در برخی موارد حتی کودکانه است(صفحه اسکریپت)


سیستم سرورهای اجاره هش

سیستمی از سرورها سایت های کلود، بدین شکل است که شما پس از انتخاب مقدار هش، با پرداخت مبلغ اجاره آن برای مدت قرارداد، و تایید آن در کمترین زمان(معمولا 24 ساعت) ، از آن پس مقدار ماین با توجه به مقدار هش موجود در قرارداد شما ، روزانه به کیف پول شما واریز میشود (سیستم کلودسرویس)

البته روش پرداخت در سرورهای مختلف متفاوت است. برخی مواقع مبلغ درآمد شما، روزانه به پنل شما در سایت واریز میشود و سپس در یک روز هفته و یا... به صورت یکجا پرداخت میشود.

این روش اگر سرور و سایت با هدف اسکم و یا ... فعالیت خود را آغاز نکرده باشد، بدین شکل است که معمولا با توجه به پرداختی های سایت، در پایان قرارداد، حدود چند درصد سود، علاوه بر بازگشت سرمایه برای مشتری پرداخت میشود. بسته به خدمات سرور از 30 تا 60 درصد سود میتواند باشد

اما متاسفانه تا این زمان ، تمامی سرورهایی که با این سیستم اقدام به فعالیت نموده اند، در همان سال اول و یا در سال دوم فعالیت خود، اسکم شده اند.

آخرین سرور و شرکتی که دارای ثبت در UK بود و تصاویر ویدئویی و گفتگوهایی بسیاری از صاحب آن وجود داشت، در 8 June سال 2015 پرداختی خود را قطع نمود.

این سرور دارای مشتریان فراوانی از کاربران کشورهای مختلف از جمله کشور انگلستان بود.

لطفا جهت پیگیری این سرور به صفحه مربوط به آموزش این سرور مراجعه نمایید.

از نظر ما اکثر فعالیت ها و یا به گونه ای تقریبا تمام سرمایه گذاری ها در نت در هر نوع فعالیت، چه فعالیت های مرتبط با ارزهای رمزنگای و چه فعالیت هایی که در قبل وجود داشته، در پایان یا اسکم میشوند و یا منجر به ضرر کاربر خواهند شد. ایده و نظر ما

حتی اگر با هدف اسکم دایر نشده باشند، وسوسه و طمع صاحبان آن  فعالیت منجر به این امر میشود.

سایت بیتکوین کلود سرویس با تبلیغات فراوان، باعث فریب حتی ما شد. دو سال در تمامی نت مثبت قلمداد میشد. حتی بزگترین سایت های خبرگزاری در این حوزه. یکباره خبرهای ضدو نقیضی از آن در انجمن جهانی بیت کوین منتشر شد و به سرعت به دلیل سیستم پانزی، اسکم شد. در زمان فعالیت حتی تصاویر ویدئویی از سرورهای آن پخش میشد و مدارکی چون ثبت شرکت در انگلستان و .... باعث فریب بسیاری در نت شد. 

SCAM

Site: www.bitcoincloudservices.com

SCRYPT
توجه    ریسک کاهش قیمت هش مانند CEX وجود دارد و احتمال کلاهبرداری  توجه
نکته: در بالا اشاره شد که این سایت اسکم شده است.
اصلی ترین مزیت این سایت، کنترل و مدیریت پنل سایت و تمام سرمایه کاربر، توسط خود وی میباشد. کاربر هر زمان که مایل باشد، میتواند هش ها و سرمایه گذاری خود را مجدد به قیمت روز در بازار ترید سایت به سایر کاربران بفروشد و سرمایه خود را + تمامی سود ماین خود تا آن لحظه را از سایت خارج نماید. (همچنین میتوان به صورت دستی اقدام به خرید مجدد هش با سود ماین در بازار تریدهش و یا استفاده از گزینه خودکار برای سرمایه گذاری مجدد با سود خود نمود (کاملا خودکار با سود شما هش خریداری میشود)
این شرکت در کشور برزیل میباشد(Scrypt.cc) و هویت آن کاملا  مشخص است   این سایت تقریبا در اوایل 2014 تا سیس شده است  البته تا اینجا کار اعتبار خوبی کسب نموده است.بسیار شبیه به سایت س.ک.س اما تنها در ترید هش فعالیت مکیند
 اسکم بودن این سایت قطعی شده است
سایت اسکریپت سی سی : نمونه ای از اعمال سیاست های بسیار زیرکانه در کلاهبرداری
 برخی مشخصات این سایت:

  • مزیت اصلی سایت خرید و فروش هش و یا به عبارتی امکان برداشت تمامی سرمایه +سود ماین تا آن لحظه توسط کاربر ***
  • دارای گزینه خرید هش خودکار بوسیله سود روزانه (سرمایه گذاری مجدد خودکار)
  • سود ماین به قیمت هش بستگی دارد (مانند CEX)*** بنر سایت scrypt
  • پشتیبانی تا حدودی ضعیف است. اما دارای انجمن(چت) میباشد.
  • مقادیر بالا هش، به دلیل هزینه های سرور از درصد سود بیشتری بهره مند هستند. (بهتر است از یک دهم بیتکوین به بالا خرید خود را انجام داد. مگر برای تست باشد.
  • مهم: در این سایت به دلیل الگوریتم (Scrypt)، از کیلو هش استفاده میشود
  • تا این لحظه بیشتر از یکسال (بروزرسانی) از دامنه اش میگذرد و سالانه تمدید میشود. *
  • سود شما به صورت منظم و دقیق در پنل آن ثبت میشود. باید هر 10 دقیقه به شما گزارش دهد. 
  • کارمزد برای برداشت در پنل آن =0.001 BTC ***
  • ضمنا حداقل واریز 0.0005 BTC میباشد.
  • تا زمانی که در حساب شما هش وجود دارد، به نسبت هش شما، برای شما ماین انجام میشود و سود ماین برای شما به صورت لحظه ای(هر ده دقیقه) به حساب شما در سایت واریز میشود. در کنار آن میتوان از خرید و فروش هش نیز بهره برد (ریسک کاهش قیمت هش در درازمدت) 
  • از نظر اعتبار : کشور ایده آل نیست - سابقه کمتر از 2 سال - ریسک کاهش قیمت هش* - پونزی در این سیستم قابل قبول نیست (منظور پونزی بودن سیستم است و نه اسکم بودن سیستم)
  • ماشین حساب سایت دقیق است
  • نمودار قیمت هش - نمودار ماین (برگرفته از ماشین حساب سایت) و آخرین پاسخ های مدیریت سایت در قسمت چت اگر در خود سایت در دسترس نباشد، میتوانید به این آدرس بروید (معرفی شده توسط حمید عزیز)
  • اطلاعیه های مهم در صفحه دشبرد شما درج خواهد شد
  • کسب درآمد در حوزه های سرمایه گذاری دارای ریسک بالایی است. به هر سایتی نمیتوان اعتماد کرد.(اکثریت)


*** کاربر هر زمان که مایل باشد میتوانید هش های خریداری شده خود را به قیمت روز  بفروشد و تمامی سرمایه خود را خارج نماید و از طرفی حتی میتواند با خرید و فروش هش اقدام به کسب درآمد و ترید نماید. به عبارتی کاربران هش را اجاره نمیکنند و با یکدیگر معامله میکنند (کاربران هش را با یکدیگر معامله میکنند و نه با سایت. بدون کارمزد ترید!) 


***سیستم این سایت به مانند CEX است. این یعنی در مواقعی که قیمت هش برای چند ماه کاهش نداشته باشد و یا نوسانات کمی داشته باشد، سود ماین بسیار عالی است. از طرفی درصد سود با افزایش هش به دلیل هزینه های تعمیر و نگهداری سرور، افزایش می یابد. 

در نتیجه در ارقام بسیار کم هش، نباید فعالیت نمود و بهتر است برای سود و بازدهی بهتر، حداقل یک دهم بیتکوین هش در آن خریداری نمود تا سود ماین ایده آل و عالی باشد. تمامی موارد ذکر شده تنها زمانی ایده آل است که کاربر نسبت به فعالیت در این سایت از تجربه کافی برخودار باشد و بتواند با تجزیه و تحلیل منحنی های قیمت و دیفیکالتی و نیز قدرت هش ، پیش بینی های نسبتا دقیقی نسبت به قیمت هش داشته باشد و ریسک کاهشقیمت هش را کاهش دهد.

* ریسک کاهش قیمت هش در نتیجه کاهش ماین و حوادث باید همیشه توسط کاربر مدیریت شود. (یکی دو بار در سال)

*** به دلیل کارمزد نسبتا بالای برداشت (یکی میلی یا یک هزارم بیتکوین) بهتر است که در صورت ممکن از دفعات برداشت خود کم نموده و یکجا این کار را انجام داد. ضمن اینکه میتوان از پنل سایت علاوه بر کسب درآمد در ترید و یا همان خرید و فروش هش، در زمان خرید و نگهداری هش از ماین و سود ماین برخودار شد و به عنوان حتی یک کیف پول از پنل سات استفاده کرد.



استارت و شروع :  2014-01-15

 انقضاء دامین: 2016-01-15

آبدیت شده در تاریخ : 2014-12-16

MARCELO SANTOS

Phone Number(BR) : 5599999999 (برزیل) - تایید نشده 

این سایت اسکم است


سایت اسکریپت سی سی - 

scrypt.cc- آموزش تصویری استخراج و خرید و فروش کیلوهاش - مگاهاش
این سایت در نسخه بتا است و در پنل آن مانند cex امکان خرید و فروش هش میسر است(مانند یک بورس) ولی از نظر الگوریتم به CEX شباهت ندارد. البته این سایت با استخر ترید خود شاید در آینده با ایده های جدید گزینه خوبی باشد. سود روزانه و ماهانه شما به صورت منظم و دقیق در پنل آن ثبت میشود یعنی در اصل باید هر 10 دقیقه به شما گزارش دهد. استخراج در استخر خصوصی این سایت انجام میشود و البته به دلیل داشتن سرور این یک مزیت برای این سایت محسوب میشود(مهم) فعلا انتخاب اینکه در چه کوینی برای شما استخراج نماید، به دست سایت است و بعدا امکان اضافه شدن آن و تنظیمات دست کاربر وجود دارد. ولی سایت تضمین کرده است که در بیشترین بازدهی این عمل را انجام دهد.* امکان انتقال هش و بهتر بگوییم کیلو هش به خارج سایت و استخر دیگر میسر نیست و تنها ماین در استخر خصوصی سایت میسر است  
امکان تنظیم کلید خودکار خرید هش در سایت وجود دارد. به عنوان مثال فردی در سایت، معادل سه بیتکوین هش در پنل خود خریداری نموده است. این شخص به دلیل مشغله کمتر به پنل سایت سر میزند و نیز تمایل به کسب درآمد از ترید و خرید و فروش را ندارد (ریسک آن را نمیپذیرد)،  با فعال کردن گزینه خودکار در پنل سایت، هر روز و حتی در بازههای زمانی کمتر، سایت به صورت خودکار از طریق سود ماین وی (سود ماین سه بیتکوین هش) برای این کاربر هش جدید خریداری میکند و به تعداد هش این کاربر افزوده میشود. در نتیجه سود وی هر روز افزایش مییابد. (البته به دلیل وجود ریسک کاهش قیمت هش، بهتر است ، هر از چند گاهی نموارهای قیمت و ... ارزهای رمزنگاری را دنبال نمود)
توضیح: برخی از کوین ها مانند بیتکوین از الگوریتم Sha256   استفاده میشود و در تولید برخی از الگوریتم اسکریپت استفاده مییشود( حال تفاوت مقدار های کیلوهش یا گیگاهش و مگاهاش به این دلیل میباشد)
در حال حاضر الگوریتم های متفاوت و متنوعی در استخراج کوین ها استفاده میشود.اما Sha-256  و Scrypt از متداول ترین الگوریتم ها هستند.
به خانواده کوین ها و ارزهای رمزنگاری (کریپتوها) پس از بیتکوین، Altcoin گفته میشود.

جالب اینجاست که کمی بعد براحتی ادعا هک را نیز منتشر کرده اند. سرقت و هکی که خود حتی نمیدانند وجود داشته است و یا ....

دور زدن کاربران در کلودمینر شروع شد
فعلا به بهانه های تغییرات و ... در برابر هک 

کسب درآمد رایگان بیتکوین
برای مشاهده لیست این سایت ها به این صفحه مراجعه نمایید
جهت آموزش هر سایت، به صفحات ارجاعی در همان صفحه مراجعه  نمایید

کم‌ترین میزان حقوق برادرت بر تو آن است که آنچه را برای خودت دوست می‌داری،برای او نیز دوست بداری و آنچه را برای خودت نمی‌پسندی، برای او نپسندی [امام صادق (ع)]



Trader and Miner CEX

نکته : استخر سایت CEX ابتدا تعلیق شد و به نظر میرسد که برای همیشه این استخر دیگر فعالیت نکند. کاملا مشهود بود که مدیراین آن به دنبال فعالیت های مشابه هستند. در نظر ما این طور بود که شاید حتی فعالیتی مانند سایت جاوماینر انجام دهند. اما چیزی که همیشه مشهود است، آنها تنها به درآمد خود می اندیشند و اصلا کاربران را در نظر نخواهند گرفت. این سایت دیگر در حوزه ماینینگ و استخر فعالیت ندارد. و تنها در حوزه خرید و فروش بیتکوین - ارزهای رمزنگاری و ارزهای الکترونیکی فعالیت میکند. اما به دلیل اینکه پس از تعلیق استخر این سایت، فعالیت در آن از رونق افتاده است و این سایت ، اعتبار همیشگی خود را ندارد، فعلا مطلب آموزشی این سایت برای دفعه سوم، آبدیت نشده است و به دنبال تصمیم گیری نهایی مدیران و نیز رونق این فعالیت هستیم
اگر اخبار این صفحه و نیز صفحه اخبار ارزهای رمزنگاری را دنبال نمایید، به این نتیج خواهید رسید.

استخر CEX  به حالت تعلیق است و راه انداز مجدد بعید به نظر میرسد

توجه به مرور از رتبه این سایت به دلایل زیر کاسته شده است توجه

  • دخالت در پنل های خرید و فروش و در دست گرفتن ردیف اول منو پیشنهادی ترید
  • ریسک بالای ماینینگ در این سایت و بازخورد منفی در برخی شرایط
  • تغییر خدمات و قوانین در سایت، همزمان با بهبود کیفی کار (رو به سختی)
  • ریسک بالا و در نهایت تعلیق خدمات استخر
مزایا:
  • دارای یکی از بهترین پشتیبانی ها در حل مشکلات کاربران
  • دارای پشتوانی مالی برای انجام تعهدات
  • دارای یکی از ایمن ترین پنل ها برای کاربر در انجام ترید و ورود و خروج
  • دارای بالاترین امنیت از نظر سایت و مقابله با هک و ...
نکته : به مرور دخالت در پنل ها کاسته شده و یا میتوان گفت حذف شده است.
نکته: ریسک تحریمات در این تریدر و ماینر بسیار ضعیف است. زیرا از همان ابتدا برای این مسئله قوانین خاصی اعمال شده است و مانند برخی سایت ها با قوانین بازی نشده است

از نظر اعتبار در بخش مشارکت با Ghash در حال حاضر رتبه کمتری نسبت به برخی سرورها مانند اسکریپت و جنیسیس (منجر به ضرر کاربر)  به سایت CEX داده میشود. سرور به حالت تعلیق است

نکته : احتمال اینکه این سرور نیز مانند برخی سرورها به سمت ایجاد کوین و سهام برود وجود دارد

البته در این زمینه برخی شرکت های صاحب نام مانند جاوماینر(زن کلود) توانستند با طراحی یک کار حساب شده و هدفمند، به قولی دست به یک نوع سوء استفاده از منابع مالی کاربران در جهت منافع خود برنند. کاری با برنامه و قانونی (کلاهبرداری قانونی با قربانی کردن کاربران)


سایت CEX از نظر ترید بخصوص در گذشته ، گزینه بسیار ایده آلی بوده است و همچنان نیز درصدد برگشت به گذشته خود میباشد. تاثیرات منفی در این سایت حاصل تعلیق استخر و نیز دخالت های قبلی در پنل ها است


این سایت یک بازار بورس بیت کوین و هش با درآمدی کاملا معقول و منطقی میباشد. (مسئله درآمد با نکات و رفتارهای هوشمندانه کاربر همراه است) در پنل آن کاملا امکان خرید و فروش اکثر کریپتوها (هر دوره به تعداد کریپتوها افزوده میشود) را مانند یک بازار بورس در اختیار خواهید داشت. خرید و فروش در سایت CEX بسیار سخت میباشد و کاربر باید مانند خرید و فروش سهام عمل نماید و در این راه نیاز به پیش بینی آینده در کنار استفاده از شانس خود خواهد داشت. اقدام به موقع و کاملا معقول با توجه به پیگیری اخبار کریپتوها و سایتها و مطالعه و تحقیق کاربر، میتواند سود خوبی عاید او نماید. مدیران این سایت تا کنون مصاحبه های متعددی با بزرگتری رسانه ها و خبرگزاری های جهان انجام داده اند.

س ک س برای کسانی خوب است که علاقه به خرید و فروش دارند. حال این خرید و فروش میتواند به دو صورت انجام پذیرد. 

  • گذاشتن وقت مستمر و نشستن مداوم و حداقل چند ساعت در روز پای پنل سایت
  • درج پیشنهادات و تراکنش های معقول و متنوع در سایت و پیش بینی آینده و پیگیری آنها در ورودهای بعدی
تجربه نشان داده است که هر دو حالت بالا اگر هوشمندانه انجام پذیرد، میتواند در کنار ماین و استخراج موقتی، سود خوبی عاید کاربر نماید (از پنل س ک س، تنها جهت ماین موقتی استفاده نمایید- به صفحه آموزش این سایت مراجعه نمایید). ضمنا نکته مهمی که درپنل این سایت جهت ماین وجود دارد این است که ماین در این سایت و یا بهتر بگوییم سرور ghash تنها به بیت کوین ختم نمیشود و زمانی که کاربر اقدام به خرید هش ریادر این سایت مینماید، متناسب به مقدار گیگاهش او، ماین علاوه بر بیت کوین، در چند ارز دیگر مانند نیم کوین و ... انجام میپذیرد. بهترین حالت تنظیمات در این سایت، همان تنظیمات پیش فرض میباشد. (ماین در این سایت بسیار سخت و دارای نکات خاصی میباشد)

این سایت بیشتر از آنکه یک ماینر باشد، یک تریدر است. ما آنالیز کاملی نسبت این سایت داشته ایم و خواهیم داشت. اگر به صفحه مربوط به سایت CEX مراجعه کنید، خواهید دید که ما سعی کرده ایم در کنار آنالیز خود، معایب و مزایای این سایت را بازگو نماییم. البته این سایت در سال دوم فعالیت خود میباشد و هنوز در حالت بتا به سر میبرد. به دلیل اینکه این سایت در مرحله بتا میباشد؛ هر لحظه ممکن است با تغییراتی در پنل آن روبرو شویم. ولی کلیت کار در این سایت تغییر تا به حال تغییر نکرده است. دلیل ذکر این گفته این است که اگر متوجه برخی معایب این سایت از سوی ما شدید، این امر از ارزش و اعتبار این سایت نمی کاهد. در جهان نت، تریدرهای بسیار وجود دارند که حتی بهترین این تریدرها با معایبی در کنار محاسن آنها روبرو خواهند بود. حال درج معایب س ک س تنها به دلیل تمرکز ما بر روی پنل آن میباشد و اگر همین امر برای بهترین تریدرهای دنیا انجام شود، شاید تعداد معایب آنها حتی بیشتر از سایت س ک س به نظر برسد.

نکته : از نظر اعتبار، سایت CEX به پای چند تریدر محبوب دنیا نمیرسد و تنها زمان، اعتبار این سایت و یا عدم اعتبار آن را ثابت خواهد نمود.

سایت CEX دارای مزیتی میباشد که آن را به تنهایی در میان تمامی تریدرها و ایکسچنجرها به یدک میکشد و حتی این مسئله شعار این سایت میباشد. سایت CEX تنها تریدری در دنیا است که درست در زمانی که اقدام به تریدر در قسمت هش در این سایت میکنید، میتوانید از امکان ماین نیز برخوردار شوید. این مسئله نکاتی به همراه دارد که در صفحه مربوط به آموزش و نکات این سایت درج شده است. 

این سایت مرتبط با سرور بزرگ جهان یعنی Ghash میباشد و زمانی که در آن اقدام به خرید هش میکنید، به میزان هش شما (گیگاهاش) برای شما ماین انجام میشود. یعنی تا زمانی که در پنل شما هش وجود داشته باشد، برای شما استخراج انجام میشود. مگر اقدام به فروش آن نمایید.

اگر در پنل سایت CEX وقت بگذارید، براحتی میتوانید از خرید و فروش ارزهایی دیجیتالی چون بیتکوین(Bitcoin) - داگ کوین (Dogecoin) نیم کوین (NAmecoin)و ارزهای بانکی مانند دلار(USD) - یورو(EUR) و حتی خود گیگاهش درآمد کسب نمایید. شک نکنید که همیشه نوسانات در تمامی کریپتوها وجود خواهد داشت و این امر، موقعیت خرید و فروش را ایجاد میکند. حتی اگر کسی اقدام به خرید یک ارز رمزنگاری نماید و پس از خرید او، در خلاف تصورش، قیمت به جای اینکه بالا رود، کاهش یابد، اصلا نباید از این مسئله نگران بود، زیر براحتی میتوان با کمی صبر، ارز خود را در قیمت و بهای ایده آل خود فروخت.

سایت CEX، دارای اعتباری چون سرور کلودسرویس و حتی بیشتر از این سایت است. ضمن اینکه در پنل آن، شما دارای یک آدرس اختصاصی و شماره حساب کاملا اختصاصی برای هر کریپتو خواهید بود. پس براحتی میتوان در پنل آن، به صورت همزمان از چندین کیف پول بهره برد. نگران کار در پنل این سایت نباشید و ما علاوه بر آموزش های مستمر خود، همیشه همراه شما خواهیم بود و  با پشتیبانی دائم، سعی بر بازدهی بهتر آموزش های خود خواهیم داشت. سوالات خود را پس از مطالعه دقیق تمامی صفحات مربوط به این تریدر و نیز ماینر، از بخش نظرات عنوان نمایید. مطمئن باشید، کمتر از 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد.


برای ثبت نام آموزش زیر را بخوانید. مطابق با تصویر، مراحل را طی نمایید. پس از ثبت نام و ورود به سایت س ک س از طریق آموزش تصویری زیر ، ابتدا به این صفحه بروید و نکات لازم در این سایت را مطالعه نمایید. در این صفحه شاید شما با معایبی از این سایت نیز آشنا شوید که البته به دلیل اینکه این سایت در مرحله بتا است ممکن است در هر لحظه ای موارد و معایت ذکر شده تغییر نمایید و یا برنامه  جدیدی به این سایت اضافه شود. اگر در صفحه ذکر شده ما در کنار محاسن این سایت معایبی از آن را بیان کرده ایم، دلیلی بر پایین آمدن اعتبار این سایت نیست و تنها به این دلیل که ما این سایت را به صورت کامل زیر ذره بین برده ایم، معایب و محاسن آن بیشتر جلوه خواهد نمود و مطمئن باشید که تمامی تریدرهای دنیا حتی محبوب ترین آنها در دنیا مانند تریدر  با معایبی روبرو خواهند بود که حتی به جرات میتوان گفت که سایت CEX در میان بسیاری از تریدرهای بزرگ و محبوب جهان دارای اعتبار و محاسن بسیاری است و برای ایرانی ها حتی میتواند به عنوان یکی از سه گزینه اول انتخاب شود.


صفحه آموزش و نکات سایت CEX


برای ثبت نام در این سایت ابتدا روی بنر زیر کلیک کنید

 و حتما  صفحه آموزشی  مربوط به این سایت را مطالعه نمایید و سپس اقدام به فعالیت نمایید.

مراحل را دنبالکنید

Click the banner


روی گزینه Sign Up در بالای صفحه کلیک نمایید.


آموزش ثبت نام و ورود اطلاعات در سایت CEX


Enter information

سپس اطلاعات و مشخصات خود را وارد کنید:

ثبت نام در تریدر و ماینر CEX

سوال جواب برای این است،اگر پسورد فراموش شد بوسیله جواب سوال امنیتی،پسورد را بازیابی نمایید.

Confirmation email

تایید حساب و ایمیل

در این مرحله به سراغ ایملی که در زمان ثبت نام وارد نموده اید، بروید. یک ایمیل از سوی سایت جهت کانفیرم و تایید حساب خود، دریافت میکنید. ایمیل را باز نمایید و روی لینک موجود در آن کلیک نمایید.


1 Confirm Account

تایید و فاکتور دوم حساب 

حال این مرحله بستگی به تصمیم شما و حسابتان دارد. یعنی اگر بوسیله ابزارهای ضد فیلترینگ و با یک هویت جعلی مانند استفاده از نام یک کشور دروغین اقدام به ثبت نام نموده اید، پس منطق حکم میکند که شما از پنل های تماس و SMS استفاده نکنید. ضمن اینکه برای اینکه بهتر است ابتدا صفحه نکات این سایت را مطالعه نمایید. در آنجا یکی از مسائلی که ما در آموزش خود مطرح نموده ایم، ارتقای حساب تنها برای کشورهایی که جزء تحریمات بانکی محسوب نمیشوند، میسر است. البته در اکانت معمولی اکثر امکانات در اختیار فرد خواهد بود. و تنها موارد اندکی چون ورود و خروج دلار در مقادیر بالا و یا عدم استفاده کلی از این پنل ، اما تنها در ورود و خروج به سایت است.

ضمنا یک حساب زمانی میتواند ارتقا یابد که حداقل سه ماه سابقه داشته باشد.

خوب حال ما فرض بر این گرفته ایم که شما پنل SMS را انتخاب نموده اید. جهت این کار مطابق با تصویر زیر، پس از کلیک کردن یک صفحه مانند صفحه زیر باز میشود و شما باید ابتدا روی پنل SMS ( در این آموزش) کلیک نمایید. سپس مطابق با دو تصویر زیر (ممکن است که پنل ها تغییر کرده باشد- اما کلیت کار همین است) شماره همراه خود را به همراه نام کشوری که در آن ساکن هستید وارد کنید و پس از زدن گزینه Next ، برای شما یک SMS  ارسال میشود که باید کد ارسال شده در  sms خود را در کادر وارد کنید و تایید را بزنید.(verify)( هر باری که قصد ورود به سایت را داشته باشید، مانند تصویر دوم در زیر، یک  پنل باز میشود که شما با کلیک بر روی پنل اس ام اس، کدی را دریافت خواهید نمود که باید آن کد را در زیر وارد نمایید و سپس کلید تایید را کلیک نمایید تا وارد اکانت خود شوید.

پنل قبلی سایت

آموزش تصویری سایت CEX
2 Confirm Account

برای تایید  وارد پنل زیر می شوید. حال باید حساب خود را از طریق دریافت یک کد بوسیله SMS یا تماس تلفنی و یا نرم افزار **** تایید نمایید. (پنل جدید سایت)

آیا خرید گیگاهش در سایت CEX خوب است


با انجام صحیح مراحل بالا و تایید کد دو مرحله ای، شما وارد صفحه ای مانند تصویر زیر شوید.

چطور میتوان در نت درآمد کسب نمود- چگونه میتوان بیتکوین تولید و خرید و فروش نمود


پس از تایید این پنل، ثبت نام شما دیگر کامل شده است و از این پس با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور و تایید آن وارد پنل فاکتور دوم میشوید. در این مرحله دقیقا مانند مرحله قبل، برای ورود نیز مانند مرحله ثبت نام یک کد را با توجه به نوع انتخاب شما در فاکتور دوم باید وارد نمایید. با وارد کردن کد دو مرحله ای اعتبار سنجی یا همان فاکتور دوم ، میتوانید وارد سایت شوید.

در اولین ورود ؛ ممکن است با یک مقاله آموزش در ابتدا روبرو شوید.


نکته :

تمامی مراحل ممکن است به دلیل بتا بودن سایت تغییر نماید ولی کلیت کار به همین شکل است. در این صفحه شما با برخی از موارد آموزشی میتوانید آشنا شوید و برای تکمیل این مسئله، حتما صفحه ای که قبلا به آن اشاره شد را جهت کار با پنل های این سایت مشاهده نمایید. عکس های این صفحه میتواند به شما کمک بسزایی نماید.



فعالیت در سایت CEX

آموزش فعالیت در پنل سایت سی ای اکس

  Item 1 - Login  

آموزش ورود به سایت و تریدر CEX
Item 1 - Finance 


جهت افتتاح حساب بیت کوین روی کلید زیر کلیک کنید. (آموزش به صورت تصویری)

Click the button below to open account

 



پس از باز کردن حساب بیتکوین مانند تصاویر زیر میتوانید حساب CEX خود را شارژ نمایید. سایر کریپتوها مانند داگ کوین و لایت و یا نیم کوین و هر کوین دیگری نیز به همین ترتیب میباشد. جهت آموزش افتتاح حساب داگ کوین نیز میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید.  یعنی ابتدا شما باید یا در والت خود در خارج از سایت CEX مانده و موجودی داشته باشید و یا هر کوینی که نیاز به افزایش موجودی در سایت CEX را دارید، از یک صرافی خریداری نمایید و سپس مانند تصاویر زیر جهت آنتقال آن به پنل س ک س خود، شماره حساب همان کوین را وارد کنید.

Deposit snd Withdrawal Elmodars.ir

مانند تصویر زیر وارد قسمت مربوط به بالانس خود شوید


مانده حساب و تراکنش های شما در CEX - Finance - balanc


or

یا مانند تصویر مقابل بر روی کلید آبی کلیک نمایید.


 


پس از ورود با صفحه ای روبرو میشوید که در ابتدای آن سه گزینه وجود دارد . کزینه وسط مربوط به ثبت تراکنش های شما در سایت س.ک.س میباشد(کلیه معاملات شما اعم از خرید و فروش و حتی استخراج و ماین شما در این صفحه ثبت میشود(حتی کنسلی ها) (سایت علم و درس دات آی آر)


گزینه سمت چپ ، گزینه ای است که به بحث ما مربوط میشود و روی آن کلیک نمایید. یعنی مانند عکس مقابل شما بر روی گزینه سمت چپ باید کلیک نمایید


پس از باز شدن، با پنجره ای روبرو خواهید شد که در مقابل هر کریپتو (بیتکوین و لایتکوین و داگ کوین و ... و ارزی چون دلار دو گزینه وجود دارد(مانند عکس زیر )مقدار بالانس و مانده موجودی هر ارز و کریپتو شما را در این صفحه میتوان بطور کامل مشاهده نمود. یعنی مانده حساب تمام ارزهای شما در این صفحه وجود دارد.حتی اگر مقداری از یک ارز شما در زمانی که شما یک تراکنش خرید و یا فروش را ثبت نموده اید ولی هنوز کامل و تایید نشده است و یا کسی پیشنهاد شما را قبول و تایید نکرده است(برای خرید و فروش) در این صفحه آن را نیز نشان میدهد و موجودی کامل شما را نیز نشان میدهد.

واریز و برداشت به پنل CEX

برای واریز به هر حساب و شارژ هر کریپتو در پنل س.ک.س خود، باید گزینه سمت چپ در تصویر بالا را انتخاب نمایید و نیز برای برداشت هر کریپتو باید گزینه سمت راست آن را انتخاب نمایید.

به عنوان مثال در عکس زیر ما قصد واریز بیتکوین به پنل سایت و شارژ حساب بیتکوین خود برای ترید و یا ماین را داریم:

واریز بیتکوین از پنل تریدر CEX - س ک س


و یا در عکس زیر قصد برداشت از حساب داگ کوین خود(دوژکوین_داج کوین) را داریم




برداشت داگ کوین از پنل CEX -  انتقال Dogecoin

نکته مهم

نکته مهم: برای برداشت هر کریپتو و ارزی ، مقدار بسیار کمی جهت کارمزد باید پرداخت نماییم که این مقدار در مورد هر آلت کوینی در زیر آن نوشته شده است و نیز برای برداشت هر کریپتو ای، یک حداقل برداشتی وجود دارد که این مسئله نیز ذکر شده است و یا با یک پیغام قرمز در صورت درج عدد کمتر به شما هشدار میدهد.

پس از تایید برداشت شما به تایید دو مرحله ای منتقل میشوید که با توجه به تنظیمات حساب خود، باید از طریق یکی از سه پنل این سایت برای تایید کد دو مرحله ای اقدام نمایید.(به عنوان مثال همان پنل SMS - کمی قبل تر تصویر آن درج شده است)


 توضیح :

به دلیل اینکه ممکن تغییرات بسیاری در سایتهایی مانند س.کس و یا گوگل و .. پیش بیاید، ما سعی خواهیم داشت که عکس هایی از پنل جدید این سایت قرار دهیم و آموزش خود را به روز نماییم ولی در عین حال اگر تغییر از سوی ما کوتاهی شد و یا از چشم ما پنهان ماند، کلیات کار به همین شکل است و تفاوت چندانی نمیکند.به عنوان مثال دو عکس زیر تفاوت پنل CEX را در این چند ماه به شما نشان میدهد.



  Item 2 - Trade  

ابتدا مانند تصویر زیر وارد صفحه تجارت یا خرید و فروش شوید.

آموزش ترید و تجارت در سایت و تریدر CEX

شما زمانی که در صفحه ترید هستید یا همان خرید و فروش ارز و گیگاهاش ، در بالای صفحه چند عدد دارید(زیر گزینه های مربوط به بالانس و ترید، شما چند عدد مشاهده می نمایید(در همان بخش سیاه رنگ صفحه) این اعداد مانده چند حساب اصلی شما را نشان میدهد که برای مشاهده کامل مانده همه حسابها قبلا و در بالا توضیح داده شد.


مانده حساب در تریدر س ک س - سی ای اکس


در قسمت دوم صفحه شما میتوانید در بازه های یک روز و یک هفته و یک ماه نوسانات مربوط به قیمت ها را مشاهده کنید و این نوسانات به صورت یک نمودار میباشد و در وسط صفحه شما میتوانید محل خرید و فروش را مشاهد کنید و اینکه با چه قیمتی بخرید و یا با چه قیمتی بفروشید که تصمیم صحیح دراین قسمت خودش مانند کسی است که در بورس تصمیمات صحیح تر را میگیرد و بهتر میتواند آینده را پیش بینی کند. هوش و هنر شما دراین قسمت نمایان میشود. و در پایین نمودار (در تصویر زیر)  جایی است که شما باید تصمیمات خود را به مرحله اجرا گذاشته و خرید و فروش خود را انجام دهید. ضمنا در پایین آن پنل مربوط به خرید و فروش وجود دارد که اگر نیاز به آموزش تصویری این پنل داشتید، تنها پس از ثبت نام یک ایمیل برای ما ارسال نمایید. تا به صورت تصویری شما را راهنمایی نماییم.


Item 3 - Ghash.io

این گزینه در بالای صفحه و در سمت چپ میباشد.

این قسمت مربوط به سروری است که مشغول حل معادلات ریاضی میباشد(یعنی سرور GHash که کمتر کسی است در زمینه ماین فعالیت داشته باشد و نام این سرور که یکی از دو سرور معتبر جهان است را نشنیده باشد. ضمنا سایت سک.س در اصل یک تریدر است که امکانات و مزایای بیشتری نسبت به سایر تریدرها دارا میباشد(بازار بورس_ماینر_اجاره سخت افزار). سایت به طور خودکار برای شما برحسب مقدارگیگاهاشی که در حساب شما میباشد ، برای شماخودکار یک کارگر(Worker) میسازد و برایتان کار میکند و پس حل مسئله ریاضی، درآمد آن را برحسب بیتکوین به حساب شما میریزد. و هر چه مقدار سرمایه شما و یا همان گیگاهاش شما بیشتر باشد، سهم بیشتر از حل مسائل میبرید و درآمد بیشتر خواهید داشت.

استخر ghash - سایت cex


   Item 4 - Redeem   

انتقال هش و از گروه در آوردن سخت افزار

 

 این قسمت مربوط به سهام داران و کسانی که سخت افزار اجاره کرده اند میباشد و ما به این قسمت معمولا کاری نداریم


به غیر از گزینه هایی که تا به حال اشاره کردیم، گزینه های دیگری نیز در بالای صفحه شما وجود دارد که به صورت خلاصه در زیر توضیح داده شده است و در عکس زیر میتوانید مشاهده نمایید.

 

Item 5 - All the options 

گزینه های موجود در پنل سایت CEX


1- Refferals Progeram : در این قسمت میتوانید کسانی که از طریق لینک شما ثبت نام کرده اند ببینید.

2- Verification : تمامی تنظیمات حساب و پروفایل شما در این قسمت قرار دارد

3- FQA  :  مانند همیشه بخش پاسخ به سوالات متداول و پرسش و پاسخ

4- Support : از اینجا میتوانید با مدیران ارتباط برقرار کنید.

سایت cex ، پنل بسیار سختی دارد و نیز نکات بسیار مهمی که از طریق آموزش های ما و نیز ایمیل و نظرات میتوانید به آنها آشنا شوید.

در سایت س.ـک.س مقادیر کم ، سودی ندارند و همه سود شما صرف هزینه و نگهداری سرور میشود(در مسئله ماینینگ و استخراج)

2- How to buy bitcoin :   این قسمت مربوط به خرید بیت کوین از پنل سایت CEX بوسیله کارت های اعتباری و ارزهای بانکی میباشد

 نکته : ما سعی کرده ایم که همواره پنل این سایت را در این صفحه آموزشی به روز نماییم ولی سایت CEX به دلیل افزایش ارزها و تغییرات بسیار در این سایت، مدام در حال تغییر است.

آموزش و توضیحات کامل تر در این صفحه



elmodars.blogsky.com
elmodars.ir

هر چیزی زکاتی دارد و زکات علم این است که به اهلش یاد بدهی
[امام صادق (ع)]


Trader and Market Bittrex

آموزش Bittrex از 

سوی وبلاگ علم و درس - اولین وب سایت تخصصی بیتکوین و سایر کریپتوها به همراه آموزش فعالیت در تریدرها و سرورهای ابری بیتکوین (کلود ماینینگ) - آموزش ساخت والت های 

بیتکوین - داگ کوین - لایت کوین و .... Altcoin - آموزش فعالیت در سرورهای Cloud Mining از جمله bitcoin cloud services


تریدر Bittrex ، اولین سال فعالیت خود را پشت سرگذاشت و وارد سال دوم از فعالیت خود شده است. یکی از نقاط قوت این سایت، امنیت بالای آن است. امنیت حساب کاربران آن به صورت فردی نیز از طریق فاکتور دوم Google Authenticator جهت ورود و برای برداشت از طریق ایمیل تامین میشود. این تریدر دارای ایمنی بالایی همچون CEX و ... میباشد.

خرید و فروش و تجارت در این سایت همچون یک بازار بورس در تعداد بالایی از کریپتوها انجام میشود. به طوری که یکی از مزایا این سایت وجود همین تنوع کریپتوها و تعداد بالایی از آنها جهت خرید و فروش میباشد. در این تریدر براحتی اگر در کوین خاصی، میزان معاملات کاهش یابد، سایت به مدت 2 هفته به کاربران منفعت برای آن کوین فرصت میدهد و به محض اینکه این زمان سپری شود و میزان معاملات آن کوین در مدت معین شده کمتر از 0.2 بیتکوین باشد، آن کریپتو از لیست معاملات حذف میشود. خاطر نشان میشوم که این مسئله به طرق گوناگون به کاربران پیغام و گوشزد میشود و کاربر براحتی فرصت دارد تا وضعیت خود را تغییر دهد و یا در انتظار رسیدن به حد مطلوب معاملات در آن کوین منتظر ماند.

البته در اکثر اوقات، معاملات کوین قبل از انتقضاء مهلت مقرر، به حداقل لازم میرسد

ضمن اینکه این مسئله تنها برای چند کوین غیر بی نام و کم شهرت و بخصوص کوین هایی که دارای قیمت کمی به نسبت بیتکوین میباشند، اتفاق خواهد افتاد. ( به عنوان مثال، بهای خرید و فروش آن کوین ، حدود کمتر از 10 ساتوشی است)

بیت ترکس با وجود مدت کوتاه فعالیت، دارای اعتبار بسیار بالایی است و بهتر بگوییم برای این تریدر اعتبار بالای در نظر گرفته میشود و به آن حتی بیشترین و یا به گونه ای اعتبار کامل داده میشود.

نکته :


نکته :

 وجود هیچ شرکت و سایتی، نشان از پایداری آن ندارد. این برای هر سایتی حتی معتبرترین کیف پول های دنیا صدق میکند. زیرا مسائلی چون برشکستگی ، حمله ، هک و ... همیشه وجود خواهد داشت. البته سایت ها و شرکت های معتبر در هر شرایطی سعی به جبران خسارت کاربران خود نموده اند.


ساپورت از طریق خدمات zendesk میباشد.

جهت ورود به سایت بیت ترکس بر روی بنر زیر کلیک نمایید:

برای ورود به سایت Bittrex کلیک نمایید. elmodars.ir

Step 2 -  Sign up

اطلاعات لازم را مانند تصویر فلش وارد نمایید:


چگونه در تریدر Bittrex ثبت نام نماییم؟


 Step 2 -  Sign in 


جهت ورود و آموزش تصویری سایت به این صفحه مراجعه نمایید.



هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند?خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید? پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. [ امام علی (علیه السّلام) ]


حتما بخوانید..............
علم و درس بیشتر به دنبال هوشیار نمودن کاربران ایرانی در برخورد با کلاهبرداری های اینترنتی میباشد
این را باید پذیرفت که حتی اگر سایتی در این صفحه و یا صفحه سایر سایت های استخراج  ناشناخته باشد، پس از مدتی در نت و حتی سایت های فارسی زبان رواج خواهد یافت. در نتیجه شاید در علم و درس، بیش از 20 سایت کلود معرفی شده است، اما وجود این سایت ها تنها برای جلوگیری از ضررهای احتمالی کاربران و هوشیار نمودن آنها در برابر سایت هایی است که ممکن است در حال حاضر و یا در آینده در سایت های تبلیغاتی به شکلی دیگر و کاملا فریب دهنده و با عناوین کاذب رواج یابند

هشدار   براحتی به هر سایتی اطمینان نکنید  هشدار

عنوان سایتهای بسیاری در ای ن صفحه معرفی شده اند، ههچ کدام ممکن است که به دلیلی به صورت کامل تایید نشده باشند و یا کلا سایت مورد تایید نباشد. این علت میتواند درآمد ضعیف - هویت سایت - سرور سایت و...و  در نهایت اعتبار سایت باشد. برخی از این سایتهای معتبر نیستند و برخی ممکن است که در آنها درامد وجود نداشته باشد . در زیر نیز چند سایت دیگر معرفی شده اند که البته برخی از موارد زیر ممکن است که از نظر اعتبار و هویت مشکلی نداشته باشند. ولی برخی مانند سایت EOBOT و  با وجود اعتبار ولی درآمد در آن یا بسیار کم است و یا اصلا درآمدی وجود ندارد و حتی منجر به ضرر کاربر میشود (مگر در آینده خلاف این مطلب ثابت شود)شاید متمرکز کردن سرمایه در چند نقطه ایده آل تر باشد ولی اصلا و به سادگی به اکثر سایتهای جذب سرمایه از قبیل هایپ و کلیکی و همین کلود اعتماد نکنید و اکثر انها یا اسکم میباشند و یا از ترفند پونزی استفاده میکنند که این خود نیز یعنی اسکم بودن سایت. پس در نت هیچ زمان به سادگی به هیچ سایتی اعتماد نکنید و در صورت آشنایی با سایتی که در اعتبار و درآمد آن تاحدودی مطمئن هستید ، تا جایی که امکان دارد، با روشهایی که در این پست گفته شده است و سایر روشهای  ممکن ، اعتبار سایت را بررسی نمایید. پس از این گزینه باید درآمد سایت مورد بررسی قرار گیرد. در زیر تمامی سایتها به لحاظ مقایسه با سایر سایتهای نت، در اولویت بهتری هستند ولی هر کدام از سایتهای زیر، ممکن است که تنها به دلیل نبودن یکی از معیارهای اعتبار، مورد تایید کامل قرار نگیرد. ضمن اینکه برخی مانند کلودهاشینگ و EOBOT، منجر به ضرر کاربر میشوند و برخی درآمد کمی دارند و یا مانند سایت gawminer در ابتدای یک طرح جدید هستند که فعالیت و درآمد در آن کاملا به موفقیت طرح آنها بستگی دارد و نمیتوان به آینده آن کاملا مطمئن بود. (به نظر ما این طرح تنها به سود کاربر و یک نوع کلاهبرداری است. زیرا از نظر ارزهای رمزنگاری شد، تبدیل تمام یا اکثریت شبکه به سهام مانند این است که یک سکه حلبی را چند دلار قیمت بگذارند) (منظور همان اثبات کار و یا اثبات سهام و خدمات است ) سایت و جنسیس از نظر سرور معتبر بوده ول پایداری هیچ سایتی را نمیتوان مطمئن بود. اما مشکل اینجاست که اصلا ماین در این سایت ایده آل نیست و حتی در ماه های آخر منجر به ضرر کاربر میشود.


GAWMINER-ZENMINER

به هیچ عنوان نمیتوان در ارزهای رمزنگاری، به جای اثبات کار و یا تا حدودی ترکیب با اثبات

اخطار

 سهام، تنها اثبات سهام  به این شکلی که این شرکت معرفی کرده است را  پذیرفت. در نتیجه از نظر ما این طرح یک کلاهبردای است و مانند این است که یک سکه حلبی را به شما چند دلار فروخته باشند. در خوش بینانه ترین شکل، موفقیت کاربر در طرح کیف پول جاوماینر به چندبرابر شدن قیمت بیتکوین و همزمان بالا رفتن قیمت پی کوین بستگی خواهد داشت (این نظر ما است و نظر هر شخصی قابل احترام است)

البته این طرح ها شاید در آینده قابل اجرا باشد، اما به شرط اینکه یک ایده بسیار عالی برای آن کوین وجود داشته باشد که همه را متعجب کند. در غیر این صورت تنها رشد آن کوین یا پشتوانه ای است که بوسیله یک برندو یا شرکت بزرگی بدست می آورد و قیمت آن کوین بالا میرود، یا کاملا یک کار دلالی و موقتی است. یعنی برای مدت کمی، عده ای سودهای خوبی خواهند داشت و در زمان رسیدن به هدف خود، ناگهان هزاران برابر ضرر عاید ..... میشود.

طرح قراردادهای هوشمند اتریوم که این روزها صبحت میشود، قابل ستایش است و باید دید که .... . 


قربانی کردن کاربران برای رسیدن به هدف خود .....


تلاش برای ماندن در صحنه های رقابت و کسب درآمد در عرصه سخت افزارها و ماینرها، به مرور شرکت های بزرگ و فروشندگان این سخت افزارها را به دلیل عدم بازدهی مناسب ماینرها و اسیک ها به  سمت ساخت سیستم های جدیدی هدایت کرده است.

تا به حال شاید از سایت های معتبر و انجمن های بسیاری این نکته مطرح شده است که دیگر با وجود دیفیکالتی بسیار بالا در کریپتوها و ثابت ماندن قیمت آنها به دلیل عامل اصلی قیمت آنها یعنی عرضه و تقاضا و در عوض بالا رفتن هزینه های استفاده از سخت افزارهای استخراج از جمله هزینه های بالای برق و .... خرید دستگاه های ماین به صرفه نیست . تا جایی که در سایت های  معتبری چون coindesk و ... بارها با ذکر این مسئله و با دلایل و مدارک معتبر در کنار آزمایش ، اذعان داشته اند که خرید دستگاه های ماین دیگر به صرفه نخواهد بود . ضمن اینکه معمولا پس از خرید این دستگاهها به اندازه قدرت درج شده بر روی آنها بازدهی ندارند. این مسئله باعث شده است که شرکت های بزرگ فروش سخت افزار از روند طبیعی کار خود به سمت دیگری جهت ماندن در عرصه رقابت، یعنی استخراج ابری و یا همان کلودماینینگ گام بردارند.

سایت gawminers همانطور که در صفحه اخبار و این صفحه قبلا توضیح داده شد، اقدام به ساخت نسل جدیدی از اسیک ها نموده است. سیستم  های جدیدی با نام HASHLET  (هش لت)

شرکت سازنده این دستگاه ها، مدعی است که این تراشه دارای قابلیتهای بسیار بالاتر نسبت به سخت افزارهایی که تا کنون ارائه شده است. (ای اس آی سی)(ASIC) میباشد و در الگوریتم های متفاوت ارائه میشود.


مزایای این تراشه  این طور عنوان شده است:

  • فعالیت و شروع بسیار ساده
  • قیمت نسبتا مناسب
  • تنوع در الگورتیم و روشهای استخراج (متنوع بودن سخت افزار و سرویس دهی)
  • مادام العمر بودن آنها در استخراج

این شرکت در ابتدا با ارائه انواع متنوعی از این سیستم ها که هر کدام مزیت خود را داراست و در الگوریتم های متفاوت به کار برده میشود و برخی حتی قابلیت سویچ بر روی الگوریتم ها و استخرهای گوناگون را دارا میباشند.

انواع متنوعی از  این سیستم ها جهت فعالیت در کلود در دو سایت  gawminers و zenminer این شرکت ارائه میشود در کنار فروش سخت افزار ارائه شده است.

از جمله مزایایی که میتوان برای کاربران سایت zenminer عنوان نمود، امکان فروش هاشلت خود، پس از کسر 20% از قیمت فروش در بازار و مارکتینگ سایت میباشد.

اما در چند هفته پیش به یکباره یک برنامه جدیدی از این شرکت ارائه شد که این مسئله به صورت کامل، کاربران خود را نشانه میگرفت و منجر به تغییر روند کسب درآمد دراین استخر میشد.

این شرکت اقدام به طراحی یک کوین و والت جدید نمود که ایده های بسیار جدیدی در آن مطرح شده است.


قربانی کردن کاربران برای رسیدن به هدف خود .....

در حالی که شرکت جاماینر با قرارداداد 8 میلیون دلاری خود اقدام به ایجاد معدن زن کلود کرد،  این شرکت در حال دست و پا زدن برای جبران هزینه ها و مخارج خود بود و حتی ممکن در این روزها خبر تعطیلی این استخر را مانند یکی دو استخرا دیگر چون زئوس بشنویم ، به یکباره یک مغز متفکر، ایده ایجاد  یک کیف پول و کوین امابه صورت متفاوت با تمام کوین ها را برای آنها طراحی کرد. زیرا جاوماینر تنها یک معدن نیست و این نام نشان از یک کمپانی بسیار قدرتمند دارد.

آنها ادعا میکنند که این کیف پول به جهت سهام بودن و .. متمایز از سایر کیف پولها است و این مسئله را به عنوان یک تمایز و نقطه عطف در این کیف پول میدانند.

البته صحبت این شرکت درست است و این یک نقطه عطف است ولی بیشتر برای صاحبان این شرکت تا برای کاربران آن!

این کیف پول استکر (Staker) نام دارد و نام کوین آنها پی کوین است (Paycoin)  

زیرا در هر حالت ، چه پی کوین، آینده داشته باشد و چه نداشته باشد، آنها به سود خوبی دست یافته اند و اگر آینده داشته باشد، به ثروت های کلان دست یافته اند. چون این اولین کوینی بود که صاحبان آن بدون ترس از شکست کوین خود و با سرمایه من و شما، اقدام به ساخت و توسعه آن کردن و اگر رشد کند ، آنها به سود اصلی خواهند رسید و آگر رشد نکند، ضررش برای کاربران است.

به قولی در حال دست و پا زدن بودن که به یکباره یک مغز متفکر در آنها، ایده یک کیف پول و کوین را مطرح نمود
مطمئن باشید که این بهترین  را برای بدست آوردن ثروت های ان چنانی است و حال در این جا دارای یک نقطه عطف و مزیت نسبت به سایر کوین ها هستند و آن هم بودن یک قدرت و اسم به نام جاماینر در پشت این کوین. تا جایی که در در شروع کار این کوین، در رتبه های اول رتبه بندی کوین ها میتوان آن را مشاهده نمود. شاید این اولین کوینی باشد که به این سرعت جای خود را پیدا نمود.
کاربران کمی به این تبلیغات این طور قدرتها توجه نمیکردند، شاید بتوان گفت، امروز بیت کوین در وضعیتی در چندین برابر عالی تر نسبت به حال قرار داشت و هر روز شاید طراحی یک کوین مانند سب شدن قارچ نبودیم
شاید بتوان این صحبت برخی را قبول نمود:
 "ارزهای رمزنگاری وسیله ای جدید برای استعمارگران غرب"
 زیرا پس از بیت کوین، این راه و شیوه ای است تا شرکت های بزرگ براحتی به ثروت های این هنگفت و راحتی دست یابند و البته کاربران برای چیزی مبلغ پرداخت میکنند که نه هیچ پشتوانه ای را داراست و نه مورد تایید هیچ نهاد و ناظر و یا کشور و دولتی است. این مسئله تا جایی پیش رفته است که هر سایتی تصمیم به ایجاد یک کوین نموده است.

در حال حاضر، ماین در این سایت به صوت کلی قابل قبول نیست.(تنها در یکی دو محصول قابل قبول است) اما به نظرمیرسد همه چیز به آینده بستگی دارد و در مجموع باید ریسک بالایی برای این سایت و سرمایه گذاری در آن نمود. و منتظر اینده کیف پول و کوین آنها نشست(جهت استکر و کوین جدید)


این کیف پول با کیف پولهای قبلی متفاوت است و HashStaker نامیده شده است. یعنی سیاستی که این سایت درمورد این کیف در پیش گرفته است، بسیار هوشمندانه است. آنها با این سیاست حتی برای هزینه های اولیه و ادامه کار طرح خود، از جیب کاربران استفاده میکنند.

HashStaker با کیف پولهای بیت کوین متفاوت است و بر پایه و مبنی سهام میباشند. HashStaker یک کیف پول مبتنی بر معدن کلود میباشند. HashStaker در یک دوره شش ماهه(6 و نیم دوره) به مناقصه گذاشته میشوند. 

با شروع و استارت اولین دوره HashStaker  ، پرداخت Paycoin) XPY) آغاز میشود و به کیف HashStaker شما واریز میشود. تفاوت اصلی، علاوه بر ماهیتی چون سهام، تولید آن بدون کاهش  با گذشت زمان است.


از مزایای این کیف پول و کوین این طور بیان شده است:

  • بدون کاهش در پرداخت برای کل زمان و طول عمر آن
  • عدم داشتن هزینه تعمیر و نگهداری (مدعی بر صفر)
  • بالاترین نرخ سود و پرداخت در هر دوره
  • برنامه ریزی - تنها خرید آنچه شما نیاز دارید
  • محدودیت بسیار بالا

نکته جالت این است که این سایت با ارائه این والت و کوین، ادعا نموده است که تمامی کاربران و صاحبان هشلت های قبلی نیز به این کوین ها ارتقاء خواهند یافت و از هش پرام آغاز خواهد شد. این یعنی پیش بردن اهداف خود با استفاده از سرمایه کاربران قبلی خود. معمولا وجود هر کاربر برای این شرکت ها و سایتها به دلیل ارجاع کاربران بیشتر از سوی همان کاربر بسیار ارزشمند میباشد.

از نظر من، این طور طرح ها و برنامه هایی که شرکت های بزرگ در پیش میگیرند ، در حالی که تا قبل از آن، آنها یکی از اصلی ترین حمایت کننده های ارزهایی چون بیت کوین هستند،  اصلا جالب نخواهد بود. به عنوان مثال شرکت   یکی از شرکت های سرمایه گذاری و حمایت کوین هایی مانند بیت کوین است که با ابداع چنین طرحی، سبب فاصله این شرکت از دیگر کوین های میشود و سعی بر آن خواهد کرد که در جهت منافع خود، هدف خود را بر روی والت و کوینی که خود ابداع نموده است، متمرکز کند

برخی شرکت های بزرگ که در جهت خدمات ارزها و کریپتوها فعالیت دارند. اعم از تریدر و فروش سخت افزار و ...، به دلیل منافع خود خواسته یا ناخواسته، به دلیل نوع فعالیت آنها به رشد این ارزها از جمله بیت کوین کمک میکنند. متاسفانه در سال 2014، پس از مدتی از زمان رواج و رشد ارزهای رمزنگاری، جهت منافع بیشتر و مستقل به ایجاد یک کوین از سوی خود اندیشیدن و حتی بیشتر این شرکت ها و حتی برنامه نویسان، کار خود را به مرحله عمل رسانده و حتی برخی در این راه شکست خورده اند.

پس از طراحی بیت کوین، ارزهای رمزنگاری بسیاری طراحی و ارائه شد که تمامی آنها از همان قانون رمزنگاری پیروی میکنند و در نوع الگوریتم و یا نوع تولید با یکدیگر متفاوت هستند.  درست در همین لحظه که این مقاله نوشته میشود ، در جهان نزدیک به 200 عضو میباشد. در حدود 193 ارز در فضای اینترنت خرید و فروش میشوند که هر چند هیچ کدام آنها دارای تایید رسمی از سوی بانک ها و یا حتی دولتی نمیباشند. در دو ماه گذشته تعداد آنها به دوبرابر رسیده است. در این میان لایت کوین(Litecoin)، داگ کوین(Dogcoin) ، آروراکوین(Auroracoin)، پیرکوین(Peercoin) و  نیز شاهد افزایش مستمری در حجم و ارزش بازار بوده اند. این در حالی است که این ارزها، هیچکدام دارای تاییدیه رسمی از هیچ ارگان و بانکی نیستند. با وجود اخطارهای نهادهای قانون گذار نسبت به این ارزها و حتی ممنوعیت آن در برخی از کشورها به دلیل اقتصادی و حتی سیاسی، به دلیل مزایایی که در آنها از جمله کارمزد کم و انتقال سریع و راحت بسیار مورد توجه سرمایه داران و کاربران قرار گرفته است. هر روز شاهد ارزهایی میتوان بود که با تغییراتی که در استخراج آنها و الگوریتم آنها پدیدی می آید، تولید آنها را به مراتب از بیت کوین به دلیل پیچیدگی های تولید، ساده تر میکند و این شاید یکی از دلایل رشد بی رویه این ارزها در کنار منافع ای که ایجاد میکند، میباشد. 

شرکت gawminers، یکی از بزرگترین شرکت های خدمات سخت افزاری میباشد. تا جایی که اگر اشتباه نکنم، حتی برای بدست گرفتن zenminer، در حدود 8 میلیون دلار تنها در این بخش هزینه نمود.


حال این شرکت نیز اقدام به ساخت یک کیف پول و کوین ، البته از لحاظی میتوان گفت که متفاوت با تمامی کریپتوها طراحی کرده است. دوره اول فروش خود را انجام داده است. این طور که شواهد نشان میدهد، به مرور تمامی کاربران و سرمایه گذاران این سایت به سمت همین کیف پول و سکه سوق داده خواهند شد .در این انتخاب خدمات آینده، ظاهرا کاربران هیچ نقشی نخواهند داشت و حتی این شرکت ، انجام این کار را به عنوان یک نوید و پاداش برای کاربران خود مطرح نموده است.

البته این شرکت به قدری قوی و قدرتمند است که میتوان گفت ، احتمال پیروز شدن در کیف پولش بسیار است. ضمن اینکه در این کیف پول، چنان محدودیتی ایجاد شده است که به سرعت مناقصه اول به پایان پذیرفت. شکی نیست که این شرکت در دنیا یکی از معتبرترین ها است و براحتی میتواند هزاران برابر این مناقصه را بفروش رساند.

حال باید گفت این نکته وجود دارد که سرمایه گذاری در این کیف پول ممکن است، آنقدر خوب باشد که با رشد این کیف پول و کوین، کاربر را به جایی برساند که اصلا فکرش را نمیکرده است . اما در این میان نیز ممکن است که این طرح با شکسب روبرو شود و همه چیز برای کاربر در جهت عکس حرکت نماید.

جهت فعالیت در این سایت، شما میتوانید از طریق سایت gawminers و یا zenminer به دلیل امکاناتی چون مارکتینگ استفاده نمایید.


استخر سایت به حالت تعلیق است. لطفا اخبار و نظرات را نیز دنبال نمایید


Step 1 -  Sign Out

جهت ورود روی بنر زیر کلیک نمایید:


Enter information

اطلاعات صحیح خود را وارد نمایید:



 Confirm Account 

تایید حساب و کد اعتبار سنجی:(فاکتور دوم)




  Signup complete  

این تصویر یعنی مراحل به صورت صحیح انجام پذیرفته است و ثبت نام شما کامل شده است.



   Step 2 -  Login    

از تصویر زیر برای ورود استفاده نمایید



دوباره اس ام اس را کلیک کنید و کد را وارد نمایید و روی لوگین کلیک نمایید


نکته : تنها Hashlet Genesis  بهتر بوده است (ممکن است تغییرات ایجاد شود). پس از خرید روی مولتی سویچ نمایید (از طریق آیکوین سمت راست هش لت)
Hashlet Genesis -  Power : 10 GH )
BTC Payout : 0.0ی0012370 BTC
Maintenance Fee :  -0.00006500 BTC  to   -0.00007100 BTC
یعنی همان حدود 5 هزار ساتوشی سود میدهد که باز زیاد ایده آل نیست (برای این روزها)
سایر هشت لت ها ، اصلا خوب نیستند و حتی برخی فقط روزی یک ساتوشی سود میدهند.
هش استکر هم به آینده بستگی دارد ولی از همین محصولات این سایت میتوان فهمید که آنها اصلا به فکر مشتری نیستند و سود در این سایت اصلا قابل مقایسه با کلودسرویس نمیباشد (از نظر درآمد) و یا در برخی موارد ، اصلا سودی وجود ندارد.

نکته : WaffleHashlet و سایر هش لت ها اصلا خوب نبوده است و درآمدی در این روزها ندارد
نکته : برای اینکه متوجه خوب بودن یک هش بشوید، براحتی از تفاوت قیمت آن با بازار میدتوان متوجه شد. یعنی هش لت هایی که بازار بسیار ارزان تری پیدا میکنند، بسیار بد هستند
با اینکه شما میتوانید هر هش لت را به قیمت روز بازار با 5% دوباره بفروشید، ولی این ماه، تنها جنسیس روزی حدود 5 هزار ساتوشی (متغیر است و بالاتر و پایین تر) سود میدهد  و سایر هش لت ها خوب نیستند و سود نمیدهند و حتی هش استکر به آینده همانطور که گفته ام ربط دارد و بیت کوین کلود سرویس، بیشترین سود را از نظر درآمد دارد و در حال حاضر  سایت زن کلود اصلا ایده آل نیست. 

جهت خرید در این سایت ابتدا باید بالانس خود را از طریق بیت کوین یا پی کوین شارژ نمایید. سپس هر کدام از هاشلت ها و در صورت امکان خرید هاش استکر خرید نمایید. تفاوت هشلت ها در الگوریتم آنها و استخرهایی که استفاده میکنند میباشد. اکثر هش لت ها از الگوریتم اسکریپت پشتیبانی میکنند و جنسیس هش لت از جمله الگوریتم SHA-256  میباشد. ضمن اینکه XPY)  Paycoin) یک کوین چینی میباشد.
سایت زن کلود دارای یک بازار برای خرید و فروش HASHLET  بین کاربران است. یعنی هر کاربر پس از خرید HASHLET  در این سایت، میتواند آن را به قیمتی که دوست دارد جهت فروش در قسمت پنل بازار این سایت پیشنهاد دهد تا اگر کاربری با این قیمت موافق بود، معامله کامل شود و البته معمولا 5% به عنوان کارمزد باید جهت فروش پرداخت شود
حال زمانی که یک کاربر در پنل این سایت، اقدام به خرید HASHLET  میکند، سایت ابتدا و در اولین پیغام پس از کلیک کاربر بر روی گزینه خرید همان هش لت، کاربر را متوجه میکند که این محصول با قیمت کمتر در قسمت بازار از سوی کاربران به فروش گذاشته شده است، در نتیجه کاربر با کلیک بر روی کلید ویو ، به قسمت بازار هدایت میشود. حال کاربر در این قسمت میتواند همان محصول را با قیمت نازلتر خرید نماید.
HASHLET در پنل این سایت انواع مختلفی دارد که در الگوریتم و نیز استخر (P00l) و یا سویچ بین استخرها تفاوت دارند. به عنوان نمونه:
Hashlet Genesis : امکان ماین در الگوریتم SHA-256 و بالطبع مبنای سرعت قدرت بر اساس گیگاهش تعیین میشود.
Hashlet Prime : توانایی سویچ بین استخرها و الگوریتم های SHA-256 و Scrypt دارا میباشد
Hashlet Solo : امکان ماین در الگوریتم Scrypt و مبنای واحد خرید هش بر اساس مگاهش میباشد.
پس از خرید هر نوع هش لت، امکان برخی تغییرات بر روی ماین و انتخاب کوین تا حدودی میسر است (بسیار محدود

تجربه ما نشان میدهد که بین محصولات مختلف این سایت، تفاوت آنچنانی وجود ندارد و به نظر میرسد که تنوع محصول در این سایت یک کار زیرکانه میباشد و باعث میشود که کاربر حتی به جهت تست هر کدام از محصولات این شرکت، مبلغی واریز نماید و وسوسه تست محصولات مختلف شود. البته به دلیل استخرهای متفاوت که با قراردادهای بعدی این سایت بوجود آمده است، تا حدودی میتوان تنوع محصول را از این بابت دانست.
جهت ماین پی کوین باید Hashstakr خریداری نمود و این محصول بزودی در بازار سایت در دسترس خواهد بود و نیز در دوره بعدی از طریق سایت میتوان خریداری نمود.
ضمنا مقدار ماین در هش لت ها متفاوت است و قیمت یک هش لت در سایت و یا بازار، نمیتواند معیار درآمد آن باشد. چه بسا ممکن است یک هش لت با قیمت کمتر به مراتب بهتر از یک هش لت با قیمت بالاتر ماین نماید (البته نه به صورت ثابت و یا یک قانون)
اما برخی مواقع در زمان خرید میتوان از تفاوت قیمت فروش یک هش لت در بازار سایت با قیمت خود سایت، بازدهی آن را دریافت . هش لت هایی که با تفاوت قیمت بسیاری در بازار نسبت به سایت فروخته می شود، ممکن است به دلیل بازدهی بسیار پایین آن باشد.

عکس زیر نمونه ای از خرید در این سایت میباشد که هش لت جنسیس خریداری میشود و در هنگام خرید به بازار و در قیمت کمتر ارجاع داده میشوید.




منبع ارقام: thehindu 




genesis-mining
اخطار
سایت جنسیس ماینینگ به صورت سالیانه قرارداد می بندد. در این سایت هزینه نگهداری سرور و سایر هزینه از جمله کارمزد کاملا شبیه به سیستم های اجاره ای هش برای مدت قرارداد اعمال میشود و هزینه تنها یک بار و آن هم در ابتدای قرارداد به کاربر تحمیل میشود. این سایت در اصل در رابطه با یک شرکت معتبر است ولی دامنه مربوط به خود سایت، کمتر از یکسال سابقه دارد.
 *** مقدار ماین اصلا در این سایت در حال حاضر ایده آل نیست . (منجر به ضرر میشود)
از مزایای سایت جنسیس ماینینگ میتوان موارد زیر را نام برد:
پرداخت روزانه
تنوع در ماین کریپتوها (Altcoin)
تنوع الگوریتم به دلیل متفاوت بودن کریپتوها (تمرکز بیشتر بر روی الگوریتم SHA-256 است و الگوریتم Scrypt همیشه در دسترس نیست)در حال اضافه کردن یک پنل جدید میباشد

Click the banner 

ثبت نام در سایت جنسیس ماینینگ

جهت ورود به سایت genesis-mining ابتدا بر روی بنر زیر کلیک نمایید:
BXkJnN
Enter information


کلیک بر روی گزینه SIGN UP

سپس مطابق با تصاویر زیر در سایت جنسیس ماینینگ ثبت نام و فعالیت نمایید:

اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید



 Sign in  -  Login 

 ورود به سایت genesis-mining:

کد مربوط به دعوت نامه و ارجاع جهت خرید و درج سفارش : BXkJnN

نکته مهم

اگر از فاکتور Google Authenticator استفاده نمیکنید، پس از اولین ورود به سایت، ابتدا فاکتور دوم خود را در سایت غیر فعال نمایید( تصویر زیر)


Enter wallet account

سپس با توجه به کریپتویی که مایل به فعالیت و ماین در آن هستید، مانند تصویر زیر، شماره والت خودتان، مربوط به همان کریپتو را وارد نمایید

نکته: در حال حاضر در این سایت در برخی از ماه ها منجر به ضرر میشود


برای ماین و درج سفارش، شما میتوانید ابتدا تنظیمات ماین خود را از طریق گزینه MININIG ALLOCATION مطابق با سلیقه و ماین خود تغییر دهید. به صورت پیش فرض بر روی بیت کوین و تمامی درصد روی ماین بیت کوین تنظیم شده است:

سپس به گزینه UPGRADE HASHPOWER وارد شوید و خرید و سفارش خود را ثبت نماییدبرخی مواقع خرید و در الگوریتم SCRYPT در دسترس نیست.

جهت ثبت و درج هر سفارش، شما نیاز به یک دعوت نامه و ارجاع دارید که میتوانید از کد زیر برای این منظور استفاده نمایید:

BXkJnN



EOBOT

اخطاراین سایت، یک سایت با سابقه و پیشینه قدیمی در استخر و ماین است.اعتبار آن خوب است ولی در آن ماین به دلیل هزینه بالای نگهداری سرور، بسیار پایین است.(در برخی پنل ها و قراردادها حتی منجبر به ضرر کاربر میشود) جالب اینجاست که در روش کلود در قرارداد های 24 ساعته براحتی میتوان آن را تست نمود. در این قرارداد هزینه ماین و نیز قیمت کریپتوها به گونه ای محاسبه میشود که حتی برای کاربر در همین زمان کم، منجر به ضرر بسیار هنگفتی میشود. در این سایت در ابتدا مابن بوسیله نرم افزار و توسط استخرا این سایت انجام میشد ولی با تغییرات در این سایت، روش های کلود در کریپتو ها و الگوریتم های متنوع به آن اضافه شد. هزینه نگهداری سرور در این سایت به گونه ای است که حتی از سرور موفق و معتبر CEX یا بهتر بگوییم Ghash بالاتر است . بنا به ادعای سایت، باید این هزینه از سایت س ک س کمتر باشد ولی به نظر ما این طور نیست و فعالیت در این سایت را با محاسبات و بررسی تا این لحظه پیشنهاد نمی کنیم
از جمله این خدمات:
  • امکان خرید با هر کریپتویی برای ماین کردن به روش کلود
  • امکان ماین در روشهای کلود (ابری) و نیز استخر و نرم افزار
  • امکان ماین در انواع مختلف کریپتوها (بیتکوین، لایتکوین، داگ کوین و ده ها کریپتو دیگر_استفاده از الگوریتم های مختلف)
  • سیستم خرید کمی به سایت س ک س شباهت دارد و شما ابتدا باید مانده خود را افزایش دهید و سپس با انتخاب نوع قرارداد به سرعت و با یک کلیک اقدام به ایجاد قرارداد نمایید.
نکته : این سایت چه با استفاده از نرم افزار و استخرا و بهره گیری از سیستم خود و چه به روش کلود، دارای درآمد بسیار کمی است که در اکثر مواقع منجر به ضرر خواهد شد. این مطلب را میتوانید در این سایت با اجاره حداقل کریپتو برای مدت 24 ساعت تست نمایید. در این میان اگر به آموزش تصویری نیاز دارید، از نظرات زیر اطلاع دهید
البته در روش نرم افزار، ماین به صورت رایگان انجام می پذیرد اما این روش بر روی سیستم شما فشار وارد میکند و این امر در درازمدت میتواند صدمات وارد نماید. و درآمد آن چنان ایده آل نیست. حتی با کمی  جستجو در نت؛ میتوان نرم افزارهایی با بازدهی بیشتری در نت پیدا نمود که البته هیچ کدام پیشنهاد نمیشود.

جهت ثبت نام و ورود به این سایت میتوانید روی بنر زیر کلیک نمایید:

ثبت نام در سایت EOBOT - استخراج 

ابری کریپتوها برای تمامی ارزها- داگ کوین- لایتکوین- بیتکوین- نیم کوین- دی وی سی- ان ام سی- و ... سایت علم ودرس

جهت ثبت نام  و ورود در سایت eobot مطابق تصویر زیر عمل کنید



سپس مانند تصویر زیر، چه برای ورود و چه ثبت نام؛ تنها ایمیل و پسورد خود را وارد نمایید. برای ثبت نام اطلاعات خود را مانند تصویر زیر وارد کنید و مراحل 1 تا 4 را انجام دهید. سپس به ایمیل خود مراجعه نمایید


جهت ورود به سایت نیز مانند همان تصویر بالا عمل کنید و در مرحله پس از وارد نمودن ایمیل و پسورد، باید به ایمیل خود مراجعه نمایید و فاکتور دوم و کدی که به ایمیل شما ارسال شده است را در محل خواسته شده وارد نمایید و سپس وارد سایت شوید.

جهت خرید و سرمایه گذاری در بخش کلود و ویرایش اطلاعات حساب خود و مقدار مانده بالانس در هر کریپتو؛ میتوانید از تصاویر زیر استفاده نمایید:

خرید از طریق پی پال و یا هر کدام از کریپتوها

در صورت خرید با هر کدام از کریپتوها، پس از کلیک روی گزینه خرید، باید در صفحه ای که باز میشود، مانند تصویر زیر ابتدا کریپتویی که در آن مانده وجود دارد را انتخاب نمایید و سپس با انتخاب نوع قرارداد در انواع 24 ساعته و یا 5 ساله و در برخی کریپتوها و الگوریتم ها به صورت یک ساله را انتخاب نمایید. استخراج بر اساس دو الگوریتم اصلی Scrypt و SHA-256 انجام میشود:


CLOUDHASHING
اخطار!   کلودهاشینگ منجر به ضرر کاربر میشود    اخطار!
این سایت که از شرکت های بزرگ در این زمینه است  پس از پایان دادن اجباری به قرارداد کاربران، به صورت کامل تعطیل شد - کاربرانی که در انتها عضو این سایت شده بودن، تنها توانستن به قسمتی از سرمایه خود و آن هم به اجبار برسند
البته جهت شکایت موارد زیادی در قوانین سایت اشاره شده بود که معمولا در این گونه موارد؛ کاربر با پیگیری به جایی نخواهد رسید

ریسک سرمایه گذاری در این سایت بسیار بالا است!!اخطار

!!!Scam

!Certain loss!   risk

سایت کلودهاشینگ از سابقه نسبتا بالایی برخوردا است. ولی این سایت مخصوصا در این اواخر بسیار بد عمل کرده است. هویت این سایت مخفی است. (مهم)
یک سایت براساس تمام معیار ها گفته میشود که معتبر است!

در مورد سایت کلودهاشینگ به جهت ماین بسیار پایین بخصوص در این روزها، دیگر نمیتوان کلمه معتبر را بکار برد. چون سایتی که منجر به ضرر کاربران میشود، هر چقدر از اعتبار خوبی برخوردار باشد، ولی این کار سایت، به نوعی کلاه برداری محسوب میشود . ضمنا این سایت دارای هویت مخفی است.


یعنی این سایت در زمان خرید و ثبت سفارش اقدام به درج اطلاعاتی میکند که با این اطلاعات موجب فریب و جذب سرمایه گذاری میشود. ولی وقتی به عمل میرسد، هیچ کدام از وعده های سایت محقق نمیشود و به دلیل اینکه این سایت با درج اطلاعات کاملا کاذب و فریب کاربران اقدام به جذب سرمایه گذاری می کند، پس اصلا اعتبار لازم را ندارد.

از سرمایه گذاری در این سایت خودداری نمایید و معمولا منجر به ضرر کاربران میشود.

در این سایت به دو شیوه آزاد و یا خرید پنل های (پکیج طلایی - نقره ای - برنزی) میتوان سرمایه گذاری نمود.

حداقل خرید هش در این سایت متغیر است ولی در همین لحظه ای که ما اقدام به درج این مطلب نموده ایم؛ حداقل خرید در قسمت آزاد، 500 گیگاهش است و حداقل خرید در بسته ها، همان بسته برنزی است، 299 دلار میباشد.

مدت قرارداد به صورت سالیانه میباشد 

ما قبلا در این صفحه سعی کرده بودم که هر کدام از پکیج های این سایت را به صورت جزیی تر تشریح نماییم ولی به دلیل اینکه دیگر، اطلاعات این این بسته با واقعیت و عمل بسیار تفاوت میکند، از درج این اطلاعات خودداری میکنیم.

پرداخت در این سایت روزانه است

اگر این سایت به وعده های خود در بسته ها عمل میکرد، شاید بهترین در این زمینه بود. زیرا سیستم این سایت با کمی تفاوت به این شکل میباشد که سود ماین شما در همان ابتدا (در بسته ها) تعیین میشود و این مقدار در طول قرارداد ثابت است ولی متاسفانه هیچ کدام از گفته های این سایت عملی نمیشود و این مسئله منجر به ضرر بسیار بالای کاربر میشود.

از فعالیت در این سایت خودداری نمایید!

جهت فعالیت در این سایت، ابتدا روی بنر زیر کلیک نمایید:

ورود به سایت cloudhashing

فعالیت در این سایت؛ به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود!!!


پس از ورود به سایت میتوانید با انتخاب یکی از بسته ها و کلیک بر روی گزینه Add to Cart، به صفحه ثبت نام منتقل شوید. (تصویر زیر)
روش و شیوه استخراج ابری در سایت کلودهاشینگ

سپس اطلاعات خود را مانند عکس زیر، ابتدا از طریق قسمت دوم وارد نمایید و سپس وارد سایت شوید.

استخراج ابری و نکات و خرید گیگاهش در کلودهاشینگ

نکته: این سایت تمامی درآمدهای شما را بر حسب دلار محاسبه میکند و سپس توسط کارشناسان و داوران سایت به بیت کوین تبدیل می نماید و برای شما واریز میکند

نکته: امکان واریز و برداشت بوسیله بیت کوین در این سایت میسر است.

نکته: اگر پس از کلیک بر روی گزینه  صفحه دوباره بارگذاری شد ولی این بار گزینه Add to Cart به گزینه  !Sold Out  تبدیل شده بود؛ یعنی امکان خرید در سایت وجود ندارد( برای مدتی)


 توضیح :

فعالیت در سایتهای کلود، معمولا با اجاره هش همراه است

سیستم سایت کلودهاشینگ به صورتی است که با توجه به نوع شکل قرارداد و نحوه اعمال دیفیکالتی(ثابت) با نرخ سود مشخص در ابتدای قرارداد، سایت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری از نظر دیفیکالتی محسوب میشود، اما متاسفانه به دلیل اینکه این سایت اصلا به وعده های خود عمل نمیکند، فعالیت در آن اصلا به صرفه نیز و در بیشتر مواقع بخصوص در ماه های اخیر منجر به ضرر کاربر حتی به مقدار غیر منطقی میشود.


ضرر بسیار شدید کاربر!  ماین بسیار پایین ! عدم عمل به وعده های خود!



سایت ها و سرورهای استخراج

اطلاعات مختصری از سایر سایتها در این صفحه 


cointerra - groupbitcoin - hashop   BitcoinCloudMiningte - rrahash - cryptominer   hashprofit - dmineoncloud - gigaminer - grmining  acifichashing - skycoinlabd





مقام معظم رهبری  (مدظله العالی)


در جامعه‌ی ما باید عادت کمک به ضعفا که یک عادت اسلامی است، روزبه‌روز بیشتر شود. صدقاتی که مردم می‌دهند، اطعامهایی که می‌کنند و کارهای بزرگی از قبیل وقف و حبس و امثال آن‌ها که انجام می‌شود، از سنتهای حسنه‌ی اسلامی است. این سنت‌ها به حیات اجتماعی طیب کمک می‌کند. لذا نباید بگذارید در جامعه تعطیل شود. وقتی که مردم خود را در رفع گرفتاری مستضعفان و ضعفا و مستمندان سهیم بدانند، کار‌ها اصلاح می‌شود.


عدالت، یعنى کمک به مردم محروم و ضعیف. عدالت، یعنى این‏که برنامه‏ها و حرکت کلى کشور، در جهت تأمین زندگى مستضعفان باشد.



هشدار دوم جهت ارتقاء و اعمال تغییرات در Bitcoin Core


اخبار و اطلاعیه ها

هشدار Bitcoin.org برای تولید برخی بلاک های نامعتبر توسط برخی معادن و وجود مشکل در برخی کیف پول ها و معادن


جهت مطالعه متن اصلی به این صفحه مراجعه نمایید


many wallets currently vulnerable to double-spending of confirmed transactions


لطفا بیتکوین کر خود را به 0.10.2 بروزرسانی نمایید

please switch to Bitcoin Core 0.10.2




کلاهبرداری بزرگ سرور کلود سرویس، بنیاد بیتکوین را به چالش کشید




کیف پول بلاک چین به جهت بروزرسانی ، مدتی ممکن است قابل استفاده نباشد

این مشکل به سرعت حل شد

June 8/ /20015


کلودسرویس: عضویت نقره ای سایت در بنیاد بیتکوین برای این دوره تمدیده نشده است. مدیریت سایت به انجام درخواست سوی ایشان اشاره کرد 


تغییر نام تجاری Darkcoin به Dash



تریدر Bter

توانایی بازپرداخت سرمایه کاربران خود در سرقت بیتکوین را ندارد

Bter - تریدر چینی اعلام سرقت بیتکوین از حساب سرد خود را نمود

اطلاعات بیشتر در صفحه اخبار - بتر توانایی بازپرداخت حساب کاربران را ندارد



(Pump - Dump)

هشدار2: در نوسانات اخیر کریپتوها مراقب پامپ و دامپ های اعمال شده از گروه ها و دلالان بازار باشید. به سراغ ارزهای ناشناخته نروید تا گرفتار برخی تله های پامپ نشوید. پمپاژ برخی مواقع را ارزهای معتبر نیز شکل میگرید

(Pump&Dump)



جاوماینر - زن کلود : تعطیلی موقت این استخر

احتمال تعطیلی استخر زئوس


CEX

تریدر و ماینر CEX پس از تعلیق موقت سرور خود و اعلام راه اندازی آن پس از افزایش بیتکوین به بیشتر از 320 دلار ممکن است یک رویکرد جدیدی را پیشرو بگیرد. این سایت ممکن است اقدام به ایجاد یک کوین جدید نماید. البته هنوز هیچ چیزی مشخص نخواهد بود و ممکن است این مسئله مانند سایت جاوماینر اجرایی شود. حال هنوز مشخص نیست که آیا هش های کاربران در روند قبلی و با شروع مجدد سرور، قرار میگیرند و این امر باعث بالا رفتن قیمت آن میشود. یا اینکه به عنوان یک سهام جهت کوین جدید .....

نکته مهم : همانطور که قبلا اشاره شد؛ از اعتبار این سایت بسیار کاسته شده است و هر گونه سرمایه گذاری در آن میتواند ریسک بالایی  داشته باشد. در حال حاضر به حداقل کاربران خود رسیده است. پس این نکته فراموش نشد.

ضمنا نظر ما بیشتر به این است که این سایت از روشهای جایگزین مانند کوین جدید و ... جهت ادامه کار استفاده خواهد نمود و قیمت 320 برای راه اندازی سرور، بهانه ای بیش نخواهد بود


اطلاعیه مهم کلودهاشینگ

نکته : کلود هاشینگ بعضا از سوی کاربران ممکن است با بیتکوین کلودسرویس اشتباه گرفته شود. این سایت در انتهای صفحه آموزش داده شده است و سرمایه گذاری در آن را با ریسک بالا معرفی کرده ایم.

سایت کلودهاشینگ ممکن است برای برخی از حساب ها یک اطلاعیه بسیار مهم ارسال کرده باشد. این سایت عنوان کرده است به دلیل هزینه های بالای سرور و مدیریت، کاربران در مدت مقرر شده (معمولا 24 ساعت) میتوانند قرارداد قبلی خود را به قیمتی که سایت پیشنهاد داده است، بفروشند (برگشت به سایت) گفتنی است که پس از این مدت، مقدار دیفیکالتی بسیار بالایی در هر ماه اعمال خواهد شد و هر ماه سود شما کاهش خواهد داشت

ضمنا این سایت در دو هفته آخر نسبتا از نظر پرداخت سود بهتر شده بود و یا بهتر بگوییم بهتر عمل کرده است .

حتما به ایمیل و اکانت خود در این سایت یک سر بزنید. اگر با شرایط موافق بودید، در همان صفحه دشبرد خود در قسمت (اطلاعیه در یک زمینه آبی درج شده است)، با قبول شرایط، گزینه Accept (پذیرفتن) را تایید نمایید.


دیجیتال بی تی سی استرالیایی با اشاره به این که در شش ماه گذشته هیچ استفاده ای از استخر کلودهاشینگ از سوی آنها نشده است، قرار داد استفاده از استخر کلودهاشینگ را لغو نمود. 


جلوگیری از فعالیت بیش از 70 وب سایت کلاهبردا

جزئیات بیشتر در این صفحه


نوسانات قیمت بیتکوین در مرز 250 دلار


دو اطلاعیه بزرگ از Coinbase کارگزار و حامی صنعت بیتکوین، قیمت بیتکوین را دیروز در زمان پرس تا 300 دلار رساند. 

این افزایش حتی برای مدت چندین ساعت باعث قرارگرفتن قیمت بالای 300 دلار شد و به مرور و با کاهش حجم معاملات و فاصله از پرس ، قیمت در 250 - 270 به ثبات رسیده است. اطلاعات بیشتر در این صفحه


افزایش نسبی قیمت بیتکوین - بیتکوین به مرز 250 رسید.

احتمال ادامه روند افزایش قیمت با شروع خدمات کوین بیس / شنبه شب ساعت 22


zeushash

 

احتمال تعطیلی اجباری معدن زئوس

دومین سایتی که ممکن است مجبور به تعطیلی موقت معدن خود نماید. زئوس از به کارگرفتن تمامی تلاش خود سخن گفته است ولی متاسفانه وقتی یک خبری به صورت علنی اعلام میشود، نشان از عملی شدن آن مسئله خواهد داشت. 16 jan


مشکل Bit stamp بیشترین تاثیر را در کاهش قیمت بیتکوین داشت!

پیش بینی شده است که اگر پس از این حادثه قیمت رشد کمی داشته باشد، به بالای 360 خواهد رسید و اگر کاهش کمی داشته باشد، حتی به قیمت 200 به دلیل تشدید نوسان از سوی کاربران خواهد رسید. البته این ها همه پیش بینی کارشناسان است ولی تا حدودی پیش بینی دوم محقق شد ه است. ضمنا سایت هایی چون cex , .. هم در این نوسانات بی تاثیر نبوده اند. 


CEX

در روزهای قبلی سعی شد که در ابتدای کاهش قیمت هش و احتمال تعطیلی موقت معدن، خبر آن را از این بخش اعلام نماییم ولی این روند ادامه پیدا کرد تا اینکه این سایت  یک خبر بسیار مهم را در سایت منتشر نمود:

معدن استخراج CEX به دلیل مشکلات سخت افزاری و کاهش قیمت کریپتوها فعلا تا ارتقا به صورت اجباری و موقت متوقف شده است. کاربران فعلا میتوانند اقدام به تغییر تنظیمات استخراج به جهت جلوگیری از مانده منفی نمایند. س ک س از سر گیری مجدد را پس از ارتقا و مذاکره با شرکت های ساخت سخت افزار عنوان نموده است ولی نمیتوان فعلا اظهار نظر دقیقی نمود. اخبار کامل در خود سایت موجود است و راه کار نیز برای کاربران و صاحبان قبلی هش عنوان شده است.

عنوان شده است که تمامی هش های قبلی کاربران محفوط خواهد ماند و پس از ارتقا در حساب آنها منعکس خواهد شد


سرقت 19000 بیتکوین از Bit stamp و غرفه بیتکون در CES کلیک کنید



هشدار !!!!  

باری دیگر در مورد سایتها و ایمیل هایی تحت عنوان دوبرابر شدن بیت کوین شما در عرض چند روز و حتی 24 ساعت هشدار میدهم و خود بنده تا به حال در بخش نظرات و ایمیل از این طور تبلیغات دریافت کرده امهر زمان در مورد این کار وسوسه شدید، ابتدا فکر کنید که اگر این قضیه صحت داشته باشد ، چرا فرد عنوان کننده، سرمایه خود را در زمان عنوان شده دوبرابر نمیکند و این کار را مدام انجام نمیدهد تا بتواند پول هنگفتی به جیب بزند این افراد و سایتها بدون استثناء کلاه بردار اینترنتی میباشند به عنوان مثال اگر خود شخص ، 10 میلیون داشته باشد، براحتی دوبرابر میکند و جالب اینجاست که اگر همین 10 میلیون را بگذارد و دوبرابر شود و دوباره 20 میلیون پولی که بدست آورده است را دوبرابر نمایند و این کار را در ده مرحله انجام دهد، ظرف این ده مرحله به 10 میلیارد خواهد رسید پس دیگر چه نیازی به سرمایه من و شما دارد و یا چه نیازی به فروش اندیشه کلاهبرداری خود به دیگران دارد!؟


ترفند کسب درآمد

دانلود فایل تصویری کسب درآمد در فری بیتکو و .. (مولتی پلی - ترفند)جهت مشاهده به پست اول علم و درس مراجعه نمایید


Altcoin - Cryptocurrency


با وجود رقابت در بین کریپتوها و عرضه کریپتوهایی با طراحی های خاص و ویژه مانند تراکنش های ناشناس - اثبات سهام و خدمات در کنار اثبات کار و ترکیبی- و نیز سیاست های طراحی شده از سوی شرکت ها و سرمایه داران در جهت منافع خود در کنار دلال بازی هایی که توسط استخرهای بزرگ و دلال پامپ و ... انجام میشود ، اگر نگوییم که داگ کوین افت نکرده است، باید حتما گفت که رشد آن کمی سخت میباشد. شاید این مسائل و سایر توضیحاتی که در تحلیل آینده این کوین در این صفحه شده است، بهتر بتواند ثابت کند که هیچگاه امکان بالا رفتن شدید مانند تصورات اشتباهی چون نیم و یا یک دلار امکان پذیر نیست.


کسانی که در داگ کوین سرمایه گذاری درازمدت دارند و این ارز را جهت زمان بالا سرمایه گذاری میکنند، میتوانند در کنار این کار خود، ارزهای دیگر را نیز خریداری و ... سرمایه گذاری نمایند. برخی به صورت آنی باید خرید و فروش شوند و برخی را میتوان در انتظار بالا رفتن و رشد بیشتر از یک تا چندین ماه صبر نمود. در این کار و انتخاب خود، ارزهایی باید انتخاب شوند که به پایداری آن مطمئن بود و نیز دارای ولوم بالایی باشند. البته تصمیمات و پیش بینی ها میتواند برای هر شخص متفاوت باشد و بهترین تصمیم گیرنده همیشه خود شخص خواهد بود. بهترین کس برای انتخاب خود شما هستید.

1- ابتدا در چند تریدر معتبر ثبت نام نمایید و از آنها برای خرید و فروش خود و البته استفاده از کیف پولهایی که در اختیار شما قرار میدهند، استفاده نمایید. (وقتی یک تریدر بسیار معتبر باشد، از نظر اعتبار با یک کیف پول تفاوت نمیکند. به عنوان مثال برخی از تریدرهای محبوب و معتبر دنیا، از بسیاری از کیف پولهای ارزهای مشهود و 100% از بسیاری از کیف پولهای اصلی کریپتوها و یا به عبارتی، آلت کوین ها معتبرتر میباشند.

نکته: برای یک تریدر هم اعتبار بسیار مهم است و برخی تریدرها نمیتوانند معتبر باشند. یعنی ممکن است اسکم شوند و در عوض برخی آنقدر معتبر هستند که مانند بلاک چین و یا بانک پیزا میتوان به اعتبار آن مطمئن بود ولی در این جا باید مسئله تحریم را نیز در نظر گرفت. ضمن اینکه نمیتوان به عنوان نمونه بین یک سایت معتبر کلود با سایت معتبر ترید و ایکسچنجر تفاوت قائل شد. (هر دو معتبر) (مسئله تحریمات در ترید بسیار مهم است)

2- ذخیره حداقل 2 سایت مربوط به آنالیز رفتار ارزها و تحلیل نوسانات آنها - داشتن نمودار و مقایسه و از همه مهمتر اندازه معاملات ارزها از چندین تریدر معتبر و میانگین مجموع

3- ذخیره حدال 2 سایت مربوط به آنالیز نکات فنی و تخصصی هر ارز 

4- اگر در شروع کار هستید، چند روزی تنها به نمودارها و سایر ارقام بنگرید و نوسانات کریپتوهای مختلف را دنبال نمایید. در این راه براحتی امکان تشخیص و تفکیک یک کریپتو با ثبات با یک کریپتو بدون ثبات و پشتوانه را پیدا خواهید نمود و از همه مهمتر، با تکرار این مسئله و استفاده از یک حداقل سرمایه (در ابتدا بسیار کم) براحتی حافظه و چشم خود را تقویت و پرورش خواهد داد (جهت این فعالیت)

5- دنبال نمودن اخبار و پست های کریپتوها از چند سایت معتبر (در این راه ، وقت خود را صرف اخبار هاشیه ای نکنید و تنها در جهت فعالیت خود، مطالعه نمایید)

ضمن اینکه در مطالعه برخی پست ها، ممکن است به نظرات مختلف روبرو شوید که نمیتوان به همه مطمئن بود و به عنوان یک سند نگاه کرد. آنها میتواند تنها نظر کارشناسان و حتی کاربران مختلف با دیدگاه های متفاوت باشد.

نکته : بزودی یک شیوه منظم و آموزش ساده در کنار بیان نکات فنی، در علم و درس قرارداده میشود.


به volume توجه نمایید:

لازم است این توضیح را بدهم که دوستان و کاربران، گاهی با رشد یک ارز گمنام روبرو میشوند. این نکته را در نظر داشته باشید که در برخی از ارزهایی که گمنام هستند، رشد آنها تنها بر روی کاغذ میباشد و هیچ سودی به کاربر نمیرساند.

 به عنوان نمونه ممکن است شما مشاهده نمایید که یک کریپتو ، ظرف یک روز ، حدود 100% افزایش داشته باشد. ولی شخصی که این ارز را قبلا و در نصف قیمت حال خرید نموده است، وقتی اقدام به فروش در قیمت خوب حال میکند، متوجه میشود که نهایت میتواند چند کوین خود را در قیمت حال بفروشد و تقاضاهای بعدی فاصله بسیاری با قیمت حال دارند. 

در نتیجه تنها رشد یک کریپتو کافی نیست و برخی از این ارقام و درصد ها تنها روی کاغذ میباشند و شما باید به ارزی روی آورید که علاوه بر آینده خوب آن، عرضه و تقاضای آن به مقدار مناسب وجود داشته باشد.به عنوان مثال در برخی از کریپتوها، وقتی کاربر اقدام به خرید آنها میکند، اگر حتی پیش بینی کاربر درست باشد و یا کاربر شانس بیاورد و آن کریپتو رشد نماید، کاربر وقتی اقدام به فروش آن کریپتو در زمانی که رشد نموده است میکند، موفق نخواهد بود و تقاضایی برای آن قیمت وجود ندارد . در نتیجه کاربر در زمانی که آن کریپتو رشد داشته است، باز هم نمیتواند سود خوبی داشته باشد و البته ممکن است که آن کریپتو به جای رشد با شکست نیز روبرور شود.

 کریپتویی باید انتخاب نمایید که اگر حتی در ارقام بالا از آن کریپتو خرید نمودید، بتوانید آن را در زمان رشد بفروشید . حتی اگر 100 میلیون از آن کوین را داشته باشید.

بسیار مواظب کریپتوهای گمنام و تازه طراحی شده باشید و برای مقداری سود، سرمایه خود را از دست ندهید.


کاهش قیمت بیتکوین و سایر کریپتوها :

قیمت بیت کوین به زیر 300 کاهش یافت


اطلاعیه ها


بیتکوین کلود سرویس - bitcoincloudservices.com

این معدن از تاریخ هشتم June سال 2015 اسکم شد

 


تیم اسپیک گروه


در صورت هماهنگی و درخواست، حداقل در کنار گروه گوگل برای بار دوم راه اندازی خواهد شد. میتوان از این ابزار در جهت چندین طرح برای پیشرفت کاربران - خرید و فروش بیتکوین و سایر کوین ها و کریپتوها بدون واسطه و آبدیت بودن کاربران نسبت به اخبار و اقدامات آنها در بازارهای ترید و ...- مشاوره و همفکری در کنار سایر آموزشهای ویژه




علم و درس، صرفا یک وبلاگ آموزشی است. بررسی هر مطلب - مقاله و یا جزوه ای بر عهده کاربر است.



صرافی خارجی برای تبدیل بیتکوین، اتریوم و ... به یکدیگر و دلارهای پرفکت مانی، وب مانی و ...

برای ورود به سایت Bittrex کلیک نمایید. elmodars.ir

بهترین روش برای خرید و فروش بیتکوین و سایر کریپتوها با حساب ریالی (بدور از تحریم)

nobitex


 
آموزش کامل Dogecoin Core
در علم و درس


CLOUD MINING


 Bitcoin-Dogecoin-Darkcoin-Litecoin-Digibyte


این روزها نیم نگاهی در بازار ترید به سمت ارز دیجی بایت داشته باشید (DGB)
در ماه های آتی ممکن است ....  (صرفا نظر شخصی)

بخش نظرات موقتا غیرفعال است ؛ عذرخواهی میشود

اطمینان حاصل کردن از امنیت سایتهایی که باز میکنیم

چگونه میتوان از امنیت یک سایت اطمینان حاصل کرد


راهکارهایی برای جلوگیری از دریافت ایمیل های که دارای ویروس یا بدافزار هستند.

راهکارهایی مطمئن و بهتر برای شناسایی سایتهای غیر امن

  • سرویس Google Safe Browsing
  • سرویس Norton Safe Web
  • سرویس hpHosts
  • سرویس quttera
  • سرویس virustotal

آیا افزونه ای برای سیستم عامل وجود دارد که آدرس و URL های مختلف را چک کند؟

    برای توضیحات بیشتر لطفا به  ادامه مطلب بروید....

 

ادامه مطلب ...

معاوضه زیرمجموعه


در این صفحه میتوانید در بخش نظرات درخواست و یا معاوضه زیر مجموعه جهت باکس های کلیکی نمایید و با سایرین تبادل زیرمجموعه داشته باشید - یعنی شما برای ایشان زیرمجموعه میشوید و کلیک میکنید و ایشان برای شما.


 اگر در باکسی عضو هستند میتوانند در اینجا  نظر خودتان را بگذارند و درخواست زیرمجموعه کنید و دربرابر زیرمجموعه شدن دیگران در سایت شما ، خود نیز در سایت مورد نظر شخص مقابل زیرمجموعه شوید و قوانین به این صورت است و در مورد کلیک و ... با یکدیگر توافق نمایید.

 

ادامه مطلب ...

bitcoincloudservices (بیتکوین کلودسرویس)

SCAM

پس از یکسال و چند ماه پرداخت منظم، در 8 June سال 2015 اسکم شد


این سایت اسکم میباشد

کلودسرویس با قطع پرداختی خود، بنیاد بیتکوین و مسئولین عالی رتبه این بنیاد را به چالش کشید و با این اتفاق فعالیت در ارزهای رمزنگاری بخصوص حوزه کلود برای همیشه در تردید قرار گرفت


bitcoin cloud services - bitcoincloudservices

SCAM



bitcoincloudservices :

:Click on the banner below

ورود به سایت بیتکوین کلود سرویس


:Final review


Finished

Failure to pay

کپی تنها با ذکر منبع


سایت کلودسرویس در 8 June پس از یک سال و چند ماه فعالیت خود، پرداختی خود را قطع نموده است.

UK Sales & Support
+44 116 326 COIN
US Sales & Support
Toll Free: +1 (855) 782-COIN
admin@bitcoincloudservices.com



کپی تنها با ذکر منبع

هر طوری که با دیگران رفتار کنی، با تو رفتار خواهند کرد [امام صادق (ع)]

سایت اسکریپت سی سی - 

scrypt.cc- آموزش تصویری استخراج و خرید و فروش کیلوهاش - مگاهاش


اخبار و اطلاعیه ها 


کلود سرویس پرداختی خود را قطع نمود و به عبارتی اسکم شد




عضویت کلودسرویس در انجمن و بنیاد بیتکوین پیگیری نشد و لوگوی آن از کلودسرویس نیز برداشته شد. ضمن اینکه در حال حاضر امکان تمدید عضویت در بنیاد بیتکوین برای کاربران نیز مقدور نمیباشد 


یک سال ماین رایگان برای خرید ها و سرمایه گذاری های این دوره

به عنوان هدیه تشویقی و جشن رسیدن به ده هزار بیتکوین جهت ماین توسط سرمایه گذاران



عضویت نقره ای کلودسرویس در بنیاد بیتکوین برای این دوره تمدید نشده است. مدیریت سایت اعلام کرد که برای تمدید درخواست داده شده است

کلودسرویس

 

معرفی یک ماشین حساب تقریبا منطبق بر پرداخت سود

 

سرور کلود سرویس به جهت شفافیت میزان پرداخت سود و درآمد روزانه کاربران، اقدام به معرفی یک ماشین حساب نموده است که تمامی پرداخت ها به صورت کامل و دقیق قابل محاسبه است و این نظم حاکم سایت را توجیه خواهد نمود. 


این شرکت با اشاره به قرار داشتن این شرکت تحت قانون انگلیس، دلیل کاهش قیمت و تخفیتات 10 درصدی این دوره را خرید سخت افزار به قیمت مناسبتر دانست و به عدم ارتباط دیفیکالی اخیر به کاهش قیمت و تخفیف اشاره نمود

ضمنا از 5000 بیتکوینی که تا کنون به ماین اختصاص داده شده است، سخن گفت.




راهنمایی:
اطلاعات سایت و ثبت شرکت
لینک 1:  http://www.ic3.gov/default.aspx
لیک 2:  http://www.actionfraud.police.uk

Domain Name: BITCOINCLOUDSERVICES.COM
Registry Domain ID: 1849735333_DOMAIN_COM-VRSN
Registrar WHOIS Server: whois.enom.com
Registrar URL: www.enom.com
Name: GABRIEL KLEIMAN
IP Address: 104.20.0.71 is hosted on a dedicated server
---------------------
Registrant Organization: BTC CLOUD SERVICES LTD
Registrant Street: 46-48 EAST SMITHFIELD
Registrant Street: TOWER BRIDGE BUSINESS CENTRE SUITE 313
Registrant City: LONDON
Registrant State/Province: LONDON
Registrant Postal Code: E1W 1AW
Registrant Country: GB
Registrant Phone: +44.1163262646
E-Mail:sales@bitcoincloudservices.com
Name Server: JAY.NS.CLOUDFLARE.COM
Name Server: NINA.NS.CLOUDFLARE.COM
DNSSEC: unSigned
Registrar Abuse Contact Email: sales@bitcoincloudservices.com
Registrar Abuse Contact Phone: +1.4252982646


-------------------

Information forth in bitcoincloudservices.com: Bitcoin Cloud Services
BTC CLOUD SERVICES LTD
46-48 EAST SMITHFIELD
TOWER BRIDGE BUSINESS CENTRE SUITE 313
LONDON
ENGLAND
E1W 1AW
E-Mail:admin@bitcoincloudservices.com
UK Sales & Support: +44 116 326 COIN
US Sales & Support: Toll Free: +1 (855) 782-COIN

Company No. 08935510
Status: Active
Date of Incorporation 12/03/2014
Country of Origin: United Kingdom
Company Type: Private Limited Company
Source: http://companieshouse.gov.uk/
--------------------------------
http://companieshouse.gov.uk:
Name & Registered Office:
BTC CLOUD SERVICES LTD
46-48 EAST SMITHFIELD
TOWER BRIDGE BUSINESS CENTRE SUITE 313
LONDON
E1W 1AW
Company No. 08935510
Status: Active
Date of Incorporation: 12/03/2014

Country of Origin: United Kingdom
Company Type: Private Limited Company
Nature of Business (SIC):
82990 - Other business support service activities not elsewhere classified
Accounting Reference Date: 31/03
Last Accounts Made Up To: (NO ACCOUNTS FILED)
Next Accounts Due: 12/12/2015
Last Return Made Up To: 12/03/2015
Next Return Due: 09/04/2016
Mortgage: Number of charges: ( 0 outstanding / 0 satisfied / 0 part satisfied )
Last Members List: 12/03/2015

 

شکایت و اعلام گزارش علیه این سایت

 در طول انجام این گزارشات، نیاز به دادن اطلاعات هویتی و شخصی بسیاری میباشد.



complaint.ic3.gov




3- در مرحله بعدی نیاز به پر کردن تمامی اطلاعات خواسته شده میباشد. در حدود 6 فرم در این صفحه باید پر شود

اطلاعاتی هویتی شما و طرف مقابل - اطلاعات مربوط به بزینس و نوع فعالیت و اطلاعاتی چون ثبت شرکت و ...




actionfraud.police.uk







در قسمت بالا، دو سوال از شما شده است

با انتخاب گزینه بله در سوال بالا، تنها دستورالعمل هایی مانند گزارش از تلفن و ...برای شما ارائه میشود.

ضمن یکی از این دستورالعمل ها که به این فعالیت مرتبطو است، شما شماره تلفن های زیر است:

 Telephone: 0800 854 440 (English) Telephone: 0800 678 3722 (Welsh) Textphone: 0800 328 0512


که اشاره شده است این تلفن های برای گزارش به صورت رایگان است


اما انتخاب گزینه دوم منجر به پر کردن فرم های متعددی در هر صفحه به صورت مجزا است. بخصوص در ابتدا باید در هر صفحه به چند سوال پاسخ دهید


در مورد سوال دوم هم که از شما سوال شده است، آیا شما و نیز فعالیت و شخص کلاهبرداری در انگلستان میباشد و یا اینکه هیچکدام در انگلستان نیستند و یا اینکه تنها یک مورد و گزینه آخر مربوط به این است که مطمئن نیستید

با توجه به اینکه شرکت در انگلستان است، گزینه سوم انتخاب شده است




اگر دقت کرده باشید، همیشه پس از اسکم شدن و به قولی مشخص شدن کلاهبرداری یک سایت و فعالیت، نظرات و پست های بسیاری حتی از سایت های معتبر درج میشود. نظراتی که حتی قبل از وقوع این مشکل، کسی به آن حتی در کمترین پست ها نمیپردازد. در قبل از وقوع مشکل، بزرگترین مشکلات فعالیت و معیارهای سایت را هیچ کاربری به چالش نمیکشد و دلیل آن هم کاملا مشخص است . زیرا سیستم رفرال گیری در فعالیت ها خود موجب میشود تا همگان بیشتر تمایل داشته باشند در جهت تعریف فعالیت صحبت نمایند و نه نقض آن. سیستم رفرال گیری مانند یک هرم است که باعث میشود که هر کاربری در یک جایی از این هرم قرار بگیرد. اما به محض وقوع مشکل، کمترین مشکلات را زیر ذره بین خواهند برد. برخی از این فرصت ها استفاده میکنند. کسانی که خود وبمسترها و تبلیغ کنندگان اصلی آن فعالیت بودن. ناگهان سایت و تبلیغات خود را حذف نموده و در یک چهره جدید ظاهر میشوند. برخی سود خوبی بدست آورده اند. اما از فرصت جهت انحراف افکار عمومی استفاده میکنند. 

در این بین مشکل اینجاست که برخی خبرها از سوی خود مسئولین فعالیت استارت میخورد و آنها با حرکات موازی سعی بر به پایان رساندن هدف خود میکنند 

در مسئله کلود که در انجمن هم مطرح شده است، مورد شماره تلفن را نمیتوان به سایت دیگری ارتباط داد(  مسئله ای که توسط یک کاربر در انجمن بیتکوین مطرح شده است و این کاربر به مواردی توجه نکرده است- از جمله استفاده شماره سرویس دهنده سرور و هاست در ابتدای کار توسط بسیاری از سایت ها  و ...) و نمیتواند به یقیق به سایت و فرد دیگری ارتباط داد. در نتیجه دلیل بر عنوان آن در شکایت نیست.

منظور مسئله زیر است. 


و تصویر و توضیحات که در انجمن بیتکوین  مندرج شده است




اما مسئله زیر که از کاربر مشخص شده در زیر است، میتوان قبول نمود واگر این کاربر مدارک را هم بگذارد، برای اثبات خیلی بهتر است. تنها میتوان به این مسئله اشکال وارد نمود که این کاربر مدتهای پیش است که این مسئله را مطرح کرده است. اما در آن زمان به دلیل عدم اثبات توجه نشد و برداشت ها به سمت رقابت های ناسالم از سوی فعالیت های مشابه جهت داده شد. (حدود چند ماه) . اما چرا چند سایت خبرگزاری بسیار بزرگ در بیتکوین و ارزهای رمزنگاری و سایر کپی برداران، روز قبل از مشخص شدن مشکل کلودسرویس، به آن اشاره کرده اند و همچنین بقیه سایت ها به سرعت با اشاره مجله بیتکوین، به آن پرداخته اند. مجله بیتکوین، قبل از اسکم شدن کلود، به صورت رسمی این مسئله را اعلام میکند(حدود 36 ساعت قبل)

این در حالی است که خود دارای درآمدهای بسیاری از فروش تبلیغات ..... گویی این ها همه از یک جا تغذیه میشوند و یا حداقل پشت یکدیگر را دارند. کاملا مشخص است که کمیسیون سایت های اصلی و تبلیغاتی بزرگ در جهت کلودسرویس در پس از اسکم شدن پرداخت شده است و تنها چند تبلیغ دهنده اصلی هستند که دریافتی داشتن (چند سایت برتر خبرگزاری و تبلیغاتی بیتکوین و حوزه های مربوط به آن به زبان انگلیسی)


هر کاربری در صورت تمایل، باید به صورت مجزا گزارش ها را پر و ثبت نماید

سعی کنید در شکایت خود تنها به مسئله و اطلاعات مندرج در سایت + قرارداد خود+ مدارک مربوط به کلودسرویس یعنی ثبت شرکت و مدارک موجود در سایت.

تا قبل از اثبات هر چیزی، بهتر است به موارد حاشیه نپردازید

ضمن اینکه دلیل ندارد که وقتی شخصی دارای تصاویر ویدئویی فراوان و نیز شرکتی که دارای ثبت در "یو کا" است، آن را قبل از هر اثباتی به کس دیگری در شکایت خود ارتباط داد. بهتر است شکایات متفاوت باشد و برداشت شخصی هر کاربر...

کمی به مسائل بیندیشید و تامل کنید.



گفته های Puppet  در انجمن بیتکوین

و ارتباط با Esteban Amador Soto Martinez


نوشته مندرج در انجمن بیتکوین :


Esteban Amador Soto Martinez

- Known scammer, involved in more bitcoin related scams.

- involved in bitcoincloudhashing.com https://bitcointalk.org/index.php?topic=414314.40

- In the earlier days of BCS when subscribing you would receive an email from Walter Strickland, but if you would reply to that email it got send to Esteban Amador Soto Marinez who forwarded the email to Walter Strickland who then responded.

Born: somewhere in 1980

Company Secretary

12 Mar 2014 — Unknown


در مورد این مسائل ، میتوانیم با یکدیگر بحث و گفتگو نماییم 

اگر نظراتی خلاف نظر بنده دارید، از بخش نظرات عنوان نمایید

اما در عین حال عدم ارتباط دلیلی بر عدم مشکل سایر فعالیت ها نیست

از نظر من تمام فضای نت آلوده شده است و بدست یک گروه یا چند گروه اداره میشود

همچنین در مورد حوزه ارزهای رمزنگاری نیز ، نظرم را در این صفحه عنوان کرده ام

 


موفق باشید



متن زیر پس زا پر کردن یکی از گزارشات بالا ممکن است در یک فایل "پی دی اف" برای شما ارسال شود

I’m sorry to hear you’ve been a victim of crime. Thank you for taking the time to report to Action Fraud. Our aim at Action Fraud is to make the process of reporting fraud and internet crime easier. Reports received are sent to our National Fraud Intelligence Bureau (NFIB). Experts, including police fraud specialists, at the NFIB will review the information which you have given us and where possible match it against other information they have, to check the fraud and see if it matches other reports. They assess whether there is enough evidence for the police (or another law enforcement organisation such as Trading Standards) to investigate your fraud. The NFIB aims to send you an update on your fraud report, in writing, as soon as possible but in any event before 28 days. Unfortunately we are currently receiving an unusually high amount of demand and although we will make every effort to reach our commitment to you, we may temporarily, be unable to do so on this occasion. Please bear with us and we will be in contact about your report as soon as we possibly can. Please be assured that by contacting us you are giving the police and other Law Enforcement Agencies vital information that they need to protect you and others. The information you provided can be used to disrupt criminal activity as well as used for prevention advice and campaigns. You should keep safe all items and materials, including any records and notes, both written, printed, on computer and anywhere else otherwise recorded, as they may be important to help investigate the matter. You can add new and additional details to your crime report at any time. Any further details you have or can remember will help the police. You can find help and support online at www.actionfraud.police.uk or by calling 0300 123 2040. If you would like more information on how to protect yourself from fraud, there is information on our website at www.actionfraud.police.uk/support_for_you. Thank you for taking the time to report and helping us to make the UK a safer place for you and others. Yours sincerely,

کلودسرویس و قرارداد شما درخواست شود

سایت استخراج بیت کوین (کسب درآمد)

لیستی از سایت های استخراج ابری بیتکوین (کلود)

 

جهت مشاهده تمامی نکات مربوط به سرمایه گذاری و کریپتوها و آموزش تصویر سایت های استخراج به همراه آنالیز و تحلیل سرورهای ابری بیتکوین به این  صفحه مراجعه نمایید

لطفا قبل از هر اقدامی به این  صفحه مراجعه نمایید - مقاله مندرج در این صفحه را نیز مطالعه نمایید


bitcoinclodservice

روش های کلود، امروزه به روشی برای کلاهبرداری و ایجاد سایت های پونزی و یا اسکم تبدیل شده اند
این کلاهبرداری ها بیشتر در روش اجاره هش و یا بسته های پیشنهادی هش و سود معین دیده میشود.
سایر روش ها نیز از این امر مبرا نمیباشند





هر طور رفتار نمایی، همانطور با تو رفتار خواهند نمود [امام صادق(ع) ]




لطفا به این صفحه برای توضیحات کامل و آشنایی با تمامی سایت های کلود مراجعه نمایید


حتما قبل از هر اقدامی صفحه اشاره شده را مطالعه نمایید


CEX
توجه به مرور از رتبه این سایت به دلایل زیر کاسته شده است توجه

  • دخالت در پنل های خرید و فروش و در دست گرفتن ردیف اول منو پیشنهادی ترید
  • ریسک بالای ماینینگ در این سایت و بازخورد منفی در برخی شرایط
  • تغییر خدمات و قوانین در سایت، همزمان با بهبود کیفی کار

از نظر ترید این سایت پذیرفته است و دارای پنل بسیار عالی برای تجارت و خرید و فروش است. بخصوص در گذشته یکی از گزینه های اول محسوب میشد.


از دخالت سایت در پنل های به دلیل تاثیر منفی بر اعتبار سایت ، بسیار کاسته شده است و حتی میتوان گفت این امر متوقف شده است




صفحه آموزش و نکات سایت CEX


برای ثبت نام در این سایت ابتدا روی بنر زیر کلیک کنید

 و حتما  صفحه آموزشی  مربوط به این سایت را مطالعه نمایید و سپس اقدام به فعالیت نمایید.

مراحل را دنبالکنید

Click the banner



آموزش تصویری سایت CEX را از طریق این صفحه 


صفحه 1         صفحه 2

راهنمایی کاملتر در این صفحه ببببببب



elmodars.blogsky.com
elmodars.ir

هر چیزی زکاتی دارد و زکات علم این است که به اهلش یاد بدهی
[امام صادق (ع)]



لطفا به این صفحه برای توضیحات کامل و آشنایی با تمامی سایت های کلود مراجعه نمایید


GAWMINER-ZENMINER

در حال حاضر، ماین در این سایت متوقف است. به نظرمیرسد همه چیز به آینده بستگی دارد و در مجموع باید ریسک بالایی برای این سایت و سرمایه گذاری در آن نمود.


 اخطار : سایت توصیه نمیشود به این صفحه مراجعه نمایید


Step 1 -  Sign Out

جهت ورود روی بنر زیر کلیک نمایید:




 ثبت نام و فعالیت در سایت  به صورت تصویر در این صفحه

منبع ارقام: thehindu 


genesis-mining
از نظر درآمد در این اواخر بسیار بد عمل شده است. حتی باعث ضرر کاربر میشود

Click the banner 

ثبت نام در سایت جنسیس ماینینگ

جهت ورود به سایت genesis-mining ابتدا بر روی بنر زیر کلیک نمایید:


جهت ثبت و درج هر سفارش، شما نیاز به یک دعوت نامه و ارجاع دارید که میتوانید از کد زیر برای این منظور استفاده نمایید:

BXkJnN


آموزش تصویری ثبت نام در سایت جنسیس ماینینگ



SCRYPT
توجه    ریسک کاهش قیمت هش مانند CEX وجود دارد  توجه


جهت ثبت نام در این سایت روی بنر زیر کلیک نمایید:


سایت اسکریپت سی سی - scrypt.cc- آموزش تصویری استخراج و خرید و فروش کیلوهاش - مگاهاش



لطفا به این صفحه برای توضیحات کامل و آشنایی با تمامی سایت های کلود مراجعه نمایید


EOBOT

نیاز به تجربه میباشد. در غیر این صورت باعث ضرر کاربر میشود
جهت ثبت نام و ورود به این سایت میتوانید روی بنر زیر کلیک نمایید:

ثبت نام در سایت EOBOT - استخراج ابری کریپتوها برای تمامی ارزها- داگ کوین- لایتکوین- بیتکوین- نیم کوین- دی وی سی- ان ام سی- و ... سایت علم ودرس




CLOUDMINR

سایت کلودمینر (cloudminr) دارای عمر بسیار کوتاهی میباشد. این سایت دارای هویت آشکار است ولی از وجود سرور در این سایت هیچ اطلاعاتی در دسترس نمیباشد. جهت ماین و تست درآمد در این سایت؛ مقداری گیگاهش به عنوان آزمایشی به کاربر داده میشود ولی اینکه در آینده نیز به همین شکل پیش رود و نیز نبود سرور خود باعث کمی تردید در مورد این سایت شده است. درآمد با آنچه که سایت گفته است تفاوت میکند. ولی این مسئله مانند سایتی چون کلودهاشینگ فاصله ندارد و وجود درآمد در این سایت تا این لحظه اثبات شده است . اما به دلیل عمر کوتاه و نیز در دسترس نبودن سرور نمیتوان به تداوم این درآمد مطمئن بود.جهت تست این سایت حتی در حالت آزمایشی باید در آن ثبت نام نمود.


Step 1 -  Sign Out

جهت ثبت نام در سایت بر روی بنر زیر کلیک

cloudminr




آموزش تصویری ثبت نام در cloudminr به این صفحه مراجعه نمایید



کم‌ترین میزان حقوق برادرت بر تو آن است که آنچه را برای خودت دوست می‌داری،برای او نیز دوست بداری و آنچه را برای خودت نمی‌پسندی، برای او نپسندی [امام صادق (ع)]


CLOUDHASHING
اخطار!   کلودهاشینگ منجر به ضرر کاربر میشود    اخطار!

ریسک سرمایه گذاری در این سایت بسیار بالا است!! به نوعی اسکم

scam


ثبت نام در کلودهاشینگ

جهت فعالیت در این سایت، ابتدا روی بنر زیر کلیک نمایید:

ورود به سایت cloudhashing

فعالیت در این سایت؛ به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود!!!



سایت ها و سرورهای استخراج

قبل از هر فعالیتی ابتدا تمامی نکات و مطالب این صفحه و تمامی صفحات ارجاع داده شده در آن را مطالعه نمایید


 

لیستی از سایر سایتهای استخراج در این  صفحه 


cointerra - groupbitcoin - hashop - BitcoinCloudMiningte - rrahash - cryptominer   hashprofit - dmineoncloud - gigaminer - grmining  acifichashing - skycoinlabd




داگ کوین با آینده ای عالی



کپی با ذکر منبع





کسب درآمد در نت به شیوه سرمایه گذاری  تنها یک رویا است!!!!

جایزه برای اعضای گروه استخراج

دوستان سایت علم و درس در نظر دارد که به جای تبلیغات، یک جایزه به ارزش 20 میلیون ساتوشی برای اعضای گروه (در هر یک از سایتهای استخراج_کسانی که از طریق سایت علم و درس ثبت نام کرده اند) در نظر بگیرید و این جایزه در پایان سال به یک نفر پرداخت شود.(هر 100 گیگاهاش، یک امتیاز)شاید این کار به عنوان گوشه کوچکی از قدردانی از کاربرانی که در جهت بهتر شدن سایت علم و درس کمک کرده اند، قرار گیرد.

ولی ما هر چه قدر فکر کردیم برای پرداخت این جایزه و قرعه کشی آن راهی به نظرمان نرسید و هر راهی که به نظرمان رسید ؛ در آن نمیتوانست اطمینان کاربران را جلب نماید

اگر شما راه و ایده ای دارید که در آن بتوان اعتماد کاربران را جلب نمود (یعنی ایده ای به ما بگویید که کاربر ، مطمئن باشد که قرعه کشی واقعی است) به ما از طریق ایمیل زیر اطلاع دهید. ضمنا قرعه کشی حضوری و با حضور کاربران نیز از ایده هایی بود که ما روی آن فکر کرده ایم ولی این ایده هزینه بالایی دارد و امکان پذیر نیست.(بوسیله ایمیل ، نظرتان را ارسال نمایید)

برای ایده ای که بتوان مشکل ما را حل کند، یک امتیاز در قرعه کشی در نظر گرفته میشود

موفق باشید