elmodars

elmodars

آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزارز, ارزهای دیجیتال،انواع والت ، کیف پول , بیتکوین کر, صرافی نوبیتکس، Nobitex، تولید بیت کوین,,دوج کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج، اتریوم، آوالانچ، Ethereum, ,DigiByte, Altcoin، Solana
elmodars

elmodars

آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزارز, ارزهای دیجیتال،انواع والت ، کیف پول , بیتکوین کر, صرافی نوبیتکس، Nobitex، تولید بیت کوین,,دوج کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج، اتریوم، آوالانچ، Ethereum, ,DigiByte, Altcoin، Solana

مقایسه دو کیف پول dogecoin با یکدیگر

Block.io و Dogechain

مقایسه دو والت داگ کوین

والت های Block.io و Dogechain


ادامه مطلب

 

والت هسته شبکه:

بهترین و مطمئن ترین کلیف پول، نرم افزار هسته اصلی همان ارز میباشد. و تنها مزیت کیف پول های دیگر به والت هسته هر کوین، عدم نیاز به دانلود بلاک ها میباشد. شما باید سیستم و کیف پول خود را ایمن نگهداری کنید. البته کیف پول های سخت افزاری میتواند گزینه بسیار خوبی باشند، در عین حال ممکن است نیاز باشد به شخص ثالث اعتماد کنید.

برای راه اندازی کیف پول داگ کوین کر، نیاز است تمامی بلاک های شبلکه تا اون لحظه را دانلود نمایید.

جهت آشنایی با والت دسکتاپ "داگ کوین کر" به این&صفحه مراجعه نمایید(والت اصلی و آفلاین)

جهت آشنایی با والت مولتی داگ به این صفحه مراجعه نمایید

جهت آشنایی با والت های تحت وب نیز میتوانید به صفحه مولتی داگ مراجعه نمایید

برای آموزش دو کیف پول تحت وب بر روی کلید زیر کلیک نمایید:

مزایا و معایب پنل دو کیف پول پس از تست و بررسی:

  1.  کیف پول Block.io در ابتدا روی یک دامنه دیگر بود. در دامنه قبلی دارای سرعت بسیار پایین در نقل وانتقالات و نیز کارمزد بالا بخصوص در انتقالهای با حجم بیشتر بود.
  2. اختلالات بسیار زیاد در انجام نقل و انتقالات و بودجه کاربران
  3. با تغییر دامنه بلاک آی ا، این سایت اذعان داشته است که پاسخگو کاربران و حساب های قبلی آنها در اسکرپیت و دامنه قبلی است ولی با گذشت زمان، دیگر پاسخگو نیست و این کوتاهی و حتی کلاهبرداری محسوب میشود.
  4. با تغییر دامنه و اسکریپت سایت بر روی هاست جدید، تمامی مشکلات از جمله کارمزد حل شده است. (البته گاهی برای ورود به کیف پول ممکن است مشکلاتی باشد که این مربوط به مرورگرها و سرورها میباش، یعنی مانند همیشه ممکن است به دلایلی چون کش سیستم، مرورگر کلاینت، سرور و آی پی ....
  5. اگر این کیف پول، کار خود را به صورت دقیق و معتبر ادامه دهد، دارای مزیت ایجاد سه کیف پول داگ کوین - لایتکوین - و بیتکوین در یک حساب کاربری برای کاربر میباشد
  6. کیف پول dogechain  سیستمی شبیه به بلاک چین دارد که پنل بسیار پر سرعت و بی نقصی در پرداخت ها دارد و نیز از نظر امنیت بهتر است و برای ورود نیز یک آیدی قوی مانند بلاک چین از شما میخواهد.
  7. البته بلاک آی او نیز از نظر امنیتی بهبود یافته است و دارای امنیت بالایی است.
  8. از نظر اعتبار با وجود اعتبارهای متفاوتی که در نت به این دو سایت داده میشود، اما به هر حال باید گفت که هر دو کیف پول مرتبط هستند و ارتباط مستقیمی با سایت اصلی داگ کوین و نیز با هم دارند. پس نمیتوان درباره اعتبار و مقایسه آنها نظری مطمئن داشت.

اما نکته جالب اینجاست که پس از آقا پالمر، کوین هایی از کاربران در کیف پول بلاک آی ا در زمان تغییرات و حتی دانلود بلاک های هسته اصلی و کمک به شبکه به صورت غیر عادی بارها تکرار شده است. بخصوص در نسخه جدید.

  1. هر دو کیف پول در سایت اصلی داگ کوین معرفی شده اند
  2. داگ کوین با مشکلاتی که بین مدیران آن و بخصوص طراح اصلی آن ایجاد شد، مدتی ضعیف عمل نمود و سپس به حالت عادی بازگشت.

نکته :در هیچ کدام از سایتها ، مقدار بالایی از داگ کوین را نگهداری نکنید ، کیف پول اصلی هر کوین و هر کیف پولی که بتوان کلید خصوصی و یا Seed و عبارات بازیابی را داشت، بهترین است. البته باید مطمئن بود که تنها شما به کلید خصوصی دسترسی دارید.

بیتکوین را رایگان بدست آورید - بهترین های قطره ای

logo


بهترین روش برای خرید و فروش بیتکوین و سایر کریپتوها با حساب بانکی ریالی

nobitex


صرافی خارجی برای تبدیل بیتکوین، اتریوم و ... به یکدیگر و دلارهای پرفکت مانی، وب مانی و ...

برای ورود به سایت Bittrex کلیک نمایید. elmodars.ir
نظرات 1 + ارسال نظر
امیر عبدالهی 1393/04/21 ساعت 21:49

خواهشا روش کار باسایت dogeapi
را شرح دهید در قسمت ارسال پول عدد را به هر شکل وارد میکنم پیغام
Invalid amount of Ɖ.
را میده

سلام
از شما به دلیل اینکه پاسخ شما با تاخیر انجام شد ، عذرخواهی میکنم و مشکلی پیش آمده بود که نتوانستم پاسخ شما را بموقع بدهم.
دوست عزیز در این سایت شما مقداری که در حساب شما است را میتوانید در سمت راست بالا ببینید و برای ارسال همیشه باید 5% کارمزد این سایت را نیز در نظر بگیرید.
بهتر است که به صفحه زیر مراجعه کنید و ما یک عکس و مرحله به نوشته های قبل اضافه کردیم(استیپ 8 _ ارسال دوژکوین)
و حتما به عکس آن و توضیح داده شده برای ارسال توجه نمایید.

http://elmodars.ir/1393/03/30/post-212/dogecoin

ضمنا اگر کاملا مقدار را صحیح وارد میکنید و کارمزد و مانده حساب خود را در نظر میگیرید و مطمئن هستید ، در ساعاتی این کار را انجام دهید که ترافیک اینترنت شما کم باشد و سرعت اینترنت شما در وضیعت خوبی باشد. چون این سایت از نظر نقل و انتقال بسیار ضعیف است.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.