elmodars

elmodars

آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزارز, ارزهای دیجیتال،انواع والت ، کیف پول , بیتکوین کر, صرافی نوبیتکس، Nobitex، تولید بیت کوین,,دوج کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج، اتریوم، آوالانچ، Ethereum, ,DigiByte, Altcoin، Solana
elmodars

elmodars

آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزارز, ارزهای دیجیتال،انواع والت ، کیف پول , بیتکوین کر, صرافی نوبیتکس، Nobitex، تولید بیت کوین,,دوج کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج، اتریوم، آوالانچ، Ethereum, ,DigiByte, Altcoin، Solana

نرم افزار mirbox (کسب درآمد بیت کوین)

نرم افزار mirbox
 

این نرم افزار و سایت دارای ابهام میباشد !!!!

  • دارای هویت کاملا مخفی
  • گزارشات از غیر مطمئن بودن آن و چند مورد شکایت کاربران
  • عمر کوتاه سایت
  • وجود ویروس ها و تروجان های بسیار در سایت و نرم افزار
فعالیت در این نرم افزار اصلا پیشنهاد نمیشود

 فعالیت در این نرم افزار به دو صورت رایگان و سرمایه گذاری ممکن است:
شیوه کار به این شکل است که با مراجعه به سایت و ثبت نام در آن ، باید نرم فزار را دانلود نمایید.(بزودی تصویر درج میشود)
برای سرمایه گذاری در این  نرم افزار و سایت، به این شکل است که باید اول یک اکانت خریداری نمایید (ابتدا به اکانت خود در سایت ، بیتکوین واریز نمایید و سپس هر اکانتی را که میخواهید خریداری نمایید) برای درآمد های بالاتر)، ارتقاء اکانت برای کسانی خیلی خوب است که تعداد زیادی زیرمجموعه فعال داشته باشند(اگر این چنین باشد ، درآمد بسیار خوبی خواهید داشت ) البته بنده خودم فعالیت ندارم. 
 شما میتوانید در این سایت برای اکانت رایگان فعالیت نمایید ولی یک حداقل برداشت دارد ..(در آمد در رایگان هم نسبتا خوب است) چند مورد از کاربران ادعا داشتند که پس از اینکه چند روزی در پنل این سایت به صورت رایگان فعالیت کرده اند ، زمان استارت در پنل آن از یک روز به یک هفته افزایش یافته است.
در هر صورت ما فقط فعالیت به صورت رایگان را در این سایت پیشنهاد میکنیم و به نظر ما از سرمایه گذاری و خرید پنل ، خودداری نمایید. یعنی شما باید هر روز مطابق تصویر زیر و برای یکبار به قسمت تولباکس در بالای صفحه بروید و سپس آخرین لینک در پنل سمت چپ را کلیک نمایید و پس از آن بر روی گزینه استارت کلیک کنید. در بالای استارت دو گزینه وجود دارد که گزینه اول مربوط به درآمد شما و دومین گزینه مربوط به درآمد زیرمجموعه های شما است. شما باید هر درآمد(هر گزینه) را پس از رسیدن به حداقل تبدیل به بالانس اصلی خود انتقال دهید. مقدار تبدیل درآمد شما در حداقل بسیار بالا است. و این مسئله را با حداقل برداشت اشتباه نگیرید. یعنی شما باید در مقداری که در زیر گفته شده است ، ابتدا تبدیل نمایید(به صندوق خود انتقال دهید) سپس امکان برداشت برای شما محیا میشود.

در عکس زیر ، شماره های درج شده جهت خرید پنل میباشد و بعد از آخرین شماره شما میتوانید به صورت رایگان کسب درآمد نمایید و هر 24 ساعت کلید استارت را فشار دهید تا شانس خود را امتحان نمایید.(یعنی برای فعالیت رایگان بر روی گزینه فری در سربرگ تولباکس کلیک نمایید

 


توضیحات نرم افزار:
در ابتدا این سایت هنوز خودش را ثابت نکرده است و یکبار هم قوانین خود را تغییر داده است . پس فعلا سرمایه گذاری نکنید و با اکانت رایگان فعالیت نمایید.
زیاد وقت خود را صرف این کار نکنید و برخی به دلیل اینکه، اکانت خود را ارتقاء داده اند،  به تشویق شما در این نرم افزار میپردازند ولی جزئیات را برای شما بازگو نمیکنند.(کوتاهی) و آنها با توجه به ارتقاء اکانت خود، از کلیک هر زیرمجموعه سود خوبی خواهند داشت.
نکته: در این سایت، باید ابتدا درآمد خود را که در همان قسمتی که شما روی کلید اشتارت، کلیک میکنید و درج میشود، به پنل بالانش و موجودی دیگری که در اختیار شما است ، تبدیل نمایید. یعنی شما دو حساب بالانس دارید، یکی همان که در بالای استارت نشان داده میشود و پنل بالانس اصلی شما است که باید ابتدا درآمد خود را به این پنل انتقال دهید و سپس برداشت نمایید.
حال نکته ای که وجود دارد این است که این سایت مقدار تبدیل به بالانس اصلی را مبلغ بالایی درنظر گرفته است و مقدار برداشت را کمتر و تا کسی تبدیل نکند، نمیتواند برداشت نماید.

حداقل برداشت در این نرم افزار برای اولین برداشت مقدار 0.00012btc است
حداقل برداشت برای دفعات بعد از دفعه اول : 0.0023  بیتکوین است.
حداقل تبدیل در این سایت برای تبدیل درآمد خود به پنل بالانس جهت برداشت  : 0.018 BTC (مهم)
حداقل تبدیل درآمدی که از زیرمجموعه دریافت میکنید برای تبدیل به پنل بالانس : 0.00012 BTC
حداکثر برداشت در ماه مقدار : 150 BTC / ماه  است که کسی به این مقدار هم نخواهد رسید
در اکانت رایگان شما میتوانید روزانه شانس خود را تنها یک بار با زدن دکمه استارت و بین مقدار 0.0001 تا 0.5 BTC برنده شوید که همیشه روی همان مقدار کم و یا نزدیک به آن حساب کنید.
حداقل واریز برای سرمایه گذاری یا همان خرید سهم و باند ؛ مقدار:  0.000135
هر آدرس سپرده تنها یک بار استفاده میشود و برای تولید آدرس جدید باید روی دکمه قزمر کلیک نمایید( مانند صرافی ایران بیتکش خودمان)
در اکانت رایگان شما در گزینه کسب درآمد دارید که هر کدام یک کلید برای تبدیل به موجودی صندوقتان دارد. برای اینکه مقدار کارکرد خود یا زیرمجموعه های خود را به صندوقتان(پنل بالانس اصلی) در نرم افزار تبدیل نمایید، باید کلید جلوی آن را بزنید.
توضیح دوباره : هم برای تبدیل به موجودی صندوق شما یک حداقل دارید و هم برای برداشت به خارج نرم افزار و کیف پول خود. برای درک بهتر مسئله، شما موجودی بالانس خود را که در زمان آستارت مشاهده مینمایید، صندوق 1 در نظر بگیرید و بالانسی که در گوشه سمت چپ نوشته شده است و تا زمانی که شما اولین تبدیل را انجام ندهید، صفر است، صندوق 2 در نظر بگیرید. حال برای برداشت، شما ابتدا باید از صندوق یک به دو انتقال دهید که مقدار تبدیل بسیار بالا است ولی مقدار برداشت کمتر است. ضمنا مقدار درآمد رفرال ها در مبلغ بسیار کمتری از درآمد خود شما، قابل تبدیل است.
مهم: در این نرم افزار زمان هم تاثیر دارد و شما تا دو هفته و یا چند روز میتوانید .........
نکته مهم: اگر احساس کردید برای وصل شدن نرم افزار به شما ارور میدهد، به هیچ چیز خود دست نزنید و تنها مشکل از سرعت نت شما است.البته اگر یوزر و پسورد خود را درست وارد کرده باشید.
ضمنا این نرم افزار بسیار با مشکل مواجه است که پس از اینکه شما مقداری در آن بودید ، دچار اختلال میشود که باید به صورت کامل ببندید و دوباره باز نمایید.
برداشت در حالت رایگان
برای برداشت کسب درآمد خود و یا رفرال های خود، ابتدا پس از رسیدن هر کدام به حداقل تبدیل(گزینه های بالای استارت) ، آنها را به صندوق اصلی خود از طریق گزینه های بالای استارت تبدیل نمایید و سپس مانند عکس زیر برداشت نمایید.لینک های کاربران:

و یا 
روی بنر زیر کلیک نمایید


سوالات شما به زبان انگلیسی


بهترین راه کسب درآمد رایگان بیتکوین.داگ کوین



 




نظرات 18 + ارسال نظر
Milad 1393/11/03 ساعت 18:48

سلام دوست خوبم .
1سر به این سایت خنده دار بزنید.
http://www.100xbtc.com/invest-now.html

راستی شما سایت (مطمئنی) در زمینه سرمایه گذاری چند ماهه سراغ دارید که بیت کوین چند برابر بده ؟
در freebitco , faucetbox , microwallet , coinad فعالیت دارم
ولی استفاده از advertis رو بلد نیستم .
میشه راهنمایی کنین مثلا روش freebitco ...

سلام
جالب این جاست که به محض اینکه یک سایت از روشی جهت کلاهبرداری استفاده میکند، سایر سایت ها و کاربران نیز اقدام به همان کار تکراری میکنند
این درحالی است که حتی برخی از این سایت ها توسط همین هموطنان خودمان و ... ایجاد شده اند و آنها با ایجاد یک سایت انگلیسی زبان و با هویت نامشخص اقدام به این طور کلاهبرداری های مینمایند

برای کسب درآمد بیتکوین به صورت رایگان ، ما چند سایت را در این صفحه زیر معرفی کرده ایم
البته به صورت کامل تر در پنل سمت چپ و در میان صفحات روی بهترین های کسب درآمد بیتکوین کلیک نمایید
http://elmodars.ir/1393/07/14/post-370/like-freebitco

ضمنا به صورت محدود میتوانید در سایت فری بیتکون آن هم تحت شرایط خاص از روش زیر استفاده نمایید

یادتان باشد که در مولتی پلی و شرط بندی ها اصلا شرکت نکنید + لاتاری ها - تماما کلاهبرداری است
http://elmodars.ir/1393/10/15/post-415
البته این کار محدود است و نباید اصلا طمع نمایید و نیازمند موجودی بالا میباشد و به نکات و مسائل فنی در این صفحه حتما توجه نمایید

با تشکر و احترام

majid 1393/07/28 ساعت 10:38

با سلام
من از این نرم افزار 3بار برداشت داشتم چه طور دارای ابهامه!!!

سلام
این نرم افزار در سرمایه گذاری ها و مبالغ بالا مشکل دارد(سایت مشکل دارد)
دوم اینکه این نرم افزار دارای حداقل 50 بدافزار و ویرویس میباشد
و از نظر نفوذ به اطلاعات شما بسیار خطرناک است.
موفق باشید

hAMEd 1393/07/09 ساعت 08:47 http://marja-download.ir

مرسی
اگه وبلاگ خیلی بزرگی داری
اگه دوست داشتی ب منم سر بزن
marja-download.ir

hAMEd 1393/07/07 ساعت 08:59 http://marja-download.ir

سلام
پس یعنی من الان مشکلی ندارم ؟؟!
چون زیر اسمم 0 مونده ولی بالای start روببینید !

سلام
گفتم که شما دو تا حساب بالانس دارید و یکی اصلی است که امکان برداشت از آن وجود دارد و در پایین سمت چپ نوشته است
دیگری همان زیر استارت است که باید برای برداشت وقتی به حداقل رسیدید از آنجا به اصلی تبدیل نمایید
دوست گرامی من تا فردا آموزش کامل تر و تصویری قرار میدهم

hAMEd 1393/07/06 ساعت 18:21

سلام من
http://s1.freeupload.ir/i/00041/h5ony6ndrwxk.bmp

این مشکلو دارم و نمیتونم پولی دریفت کنم !
ممنون کمکم کنید !

سلام
دوست گرامی، به نظرات قبلی و یا توضیحات بالا توجه نمایید، جواب را پیدا میکنید
برای روشن شدن این طور مثال میزنم: اعداد فرض هستند:
این سایت به عنوان مثال برای برداشت مبلغ هزار تومان را تعیین کرده است ولی برای تبدیل مبلغ 5 هزار تومان تعیین کرده است که نکته مهم این است که برای برداشت ابتدا باید تبدیل کرد.
حال اگر کسی بخواهد برداشت کنید ، باید اتبدا تبدیل نمایید
این مسئله نشان میدهد که این سایت از جمله سایتهایی است که قوانین را دور میزند و با آنها بازی میکند
یعنی شما باید برای هر برداشت ، ابتدا مانند تصویری که گذاشتید، در آمد خود را به بالانس اصلی خود تبدیل نمایید و سپس بتوانید برداشت نمایید که برای هر کدام از این دو کار، یک حداقلی مشخص شده است که حداقل اولی از دومی بیشتر است
البته حالا هم مشکلی نیست و باید مطابق با مبلغی که در بالا توضیح داده ایم( قسمت کم رنگ تر و مقدار 0.018 BTC ) باید شما به این مبلغ برسید تا بتوانید تبدیل نمایید و سپس وقتی با تبدیل به بالانس اصلی شما رفت، برداشت نمایید.
البته این سایت یک حداکثر برداشت هم ذکر کرده است که مهم نیست
دوست عزیز من قسمتهایی که مهم است را برایتان با آبی و قرمز ، همین حالا مشخص کردم و باز اگر مهم تر باشد، پررنگ تر و درشت تر است
من خودم فعالیت ندارم و لینک بالا مربوط به یکی از دوستانم هست.

من از همان ابتدا هم گفتم که کسانی که به این موضوعات در در سایت و وبلاگ خود در تبلیغات مایرباکس برای گرفتن زیرمجموعه ، اشاره نمیکنند، کوتاهی میکنند و این اصلا جالت نیست و آنها موظب هستند که به صورت دقیق اگر سایتی را معرفی میکنند و از آن تبلیغات خوب و مطمئن ارائه میدهند، جزئیات آن را توضیح دهند. چون آنها براحتی این مطلب را پس از کمی کارکرد، درمی یابند.

با احترام ( علم و درس)

hamid 1393/06/31 ساعت 15:52

با سلام شما گفتید که
حداقل برداشت در این نرم افزار برای اولین برداشت مقدار 0.00012btc است
حداقل برداشت برای دفعات بعد از دفعه اول : 0.0023 بیتکوین است.
-------------------------------------------------------------------------------------
من به این مقدار رسیدم 0.0023اما وارد صندوق نمیشه .باز این پیغام رو میده
http://s6.uplod.ir/i/00426/5sc77rn660hd.png
چه کار باید کرد؟

سلام
دوست گرامی من خودم در این سایت فعالیت ندارم و دلیل آن این است که این سایت با قوانین بازی میکند
یعنی حداقل برداشت را شما درست میگویید ولی حداقل تبدیل را زده : 0.018 BTC برای درآمد خودتان و حداقل تبدیل برای درآمد زیرمجموعه هایتان را زده 0.00012
ضمنا تا به حال مشکلات بسیاری از این سایت گزارش شده است
نمیدانم متوجه منظور من شدید:
یعنی این سایت برای تبدیل مقدار بالایی در نظر گرفته است و برای برداست مقدار کمتری و البته تا تبدیل کسی نکند که نمیتواند برداشت کند.
به توضیحاتی که ما در صفحه داده ایم توجه نمایید.
البته سعی میکنم که در روزهای آتی توضیحات کاملی در این صفحه قرار دهم.

hamid 1393/06/27 ساعت 11:43

سلام
تشکر از جوابتون
ولی زیرمجموعه مذکور در لیست زیرمجموعه ها در نرم افزار نشان داده میشه ومن از سرمایه گذاریش وخودش مطمئن هستم باید ارتقا بدم تا درامد ازش کسب کنم؟

سلام
در ابتدا به شما بگویم که این سایت کمی بودار است و اصلا اینطور به شما بگویم که درآمد غیر منطقی در هر جایی یا آخرش به مشکل میخورد و یا مطمئن باشید که قوانین و سسستم طوری چیده شده است که شما سود آنچنانی نخواهید برد. یعنی حتی اگر شما سود کنید، مطمئن باشید که بیشتر از آن مقدار سود را از زیرمجموعه شما بدست آورده است.

دوست عزیز اگر کسی زیرمجموعه شما باشد و اکانت شما رایگان باشد، با انجام رول نیز به شما درآمد میرسد. (نصف درآمد و 50%)
و نیز اگر کسی در زیرمجموعه شما سرمایه گذاری نماید، باز هم 50% به شما میرشد
البته اینکه برداشت دارای شرایط خاص خود است ، یک مسئله دیگری است و لی از نظر پنل شما، به همان صورتی که گفتم است.
من در این سایت یک بار هم فعالیت نداشته ام( غیر از چند بار هفته اول) و نه اکانت خریدم و نه ...
ولی یک نفر که زیرمجموعه من شده است، حالا با رول و یا سرمایه گذاری، ولی با اینکه اکانت من رایگان است، ده هزار ساتویشی علاوه بر رول های خودم در قسمت زیرمجموعه نیز برای من ثبت شده است.
دوست گرامی این سایت مشکل دار هست و براحتی به آن اعتماد نکنید و به نظر من شایسه نیست که حتی دیگران نیز با تبلیغات به ..

ضمنا از همین جا یک مسئله را که در مورد سوال شما نیست و هیچ ارتباطی به این قضیه و شما ندارد را عنوان میکنم:
کلا برای تمام سایتهای کلیکی و کاربران( به دلیل اینکه سوالات فراوانی میشود)
داشتن دو اکانت در تمام سایتهایی که از پرسه زیرمجموعه استفاده میکنند ، به هر شکلی و با چند آی پی و حتی یک آی پی و یا چند ایمیل و یا... کاملا خلاف قوانین آنها است و براحتی در قوانین آنها آمده است که هر دو حساب مسدود میشود و سرمایه و درآمد به نفع سایت ضبط میشود. حتی برخی از سایتها مانند کلیکی و ... داشتن بیش از یک حساب برای یک خانواده را ممنوع کرده اند . یعنی فردی که ثبت نام کرده است، حتی برادرش نمیتواند ثبت نام نماید.
از همه اینها که بگذریم، این کار اصلا شایسته نیست و به دلیل اینکه از نظر شرعی هم قوانین و مفاد قرارداد زیرپا گذاشته شده است، این کار مطمئنا به شکست منجر میشود.

hamid 1393/06/26 ساعت 20:25

سلام
من زیر مجموعه دارم وحتی سرمایه هم گذاشته ولی به حساب من پولی از زیر مجموعه ام اضافه نشده

دوست گرامی من قبلا در گروه و .... هم گفته ام این سایت اصلا بررسی نشده است و نمیتوان به صورت کامل تایید نمودش. البته همان هم که بررسی میشود ، باید احتمال ریسک را در آن داد.
ولی این سایت زیرمجموعه را ثبت میکند.
فقط اگر خودتان زیرمجموعه خودتان باشید ، این کار خلاف است (در تمام سایتها)
ولی اینکه کسی بگوید من زیرمجموعه شما هستم، زیاد به حرف ایشان اطمینان نداشته باشید و باور کنید که من برای سایتهای بسیاری و حتی استخراج و .....تا به حال بیش از ده ها نفر این ادعا را کرده بودند ولی برای من ثبت نشده بود و این مسئله برای برخی سایتهای برای ما بسیار مهم بود که بدانیم آیا سایت دقیق و درست است یا نه!
در انتها چیزی که همیشه دستگیر و ثابت شد، دوستان دروغ گفته اند.
سایتهای تقریبا همیشه ثبت زیرمجموعه را به صورت دستی که انجام نمیدهند که بخواهند دو تا را قبول و چند تا را قبول نکنند. این کار توسط نرم افزار و اسکریپت برنامه سایت انجام میشود و ....
به عنوان مثال شما یک سایت کلیکی که 5 هزار زیرمجموعه دارد را در نظر بگیرید، آیا میشود که مدیر آن یکی یکی را کنترل و .... پس این کار دستی نیست
تنها میانگین کلیک هر ماه و .... را میتوانند برای همه کاربران تغییر دهند و یعنی به صورت انبوه و یکجا
موفق باشید

سپیده 1393/06/23 ساعت 12:49 http://bitcoin7.blogsky.com/

لینک شدید مارو هم به
عنوان : معتبرترین راه کسب درامد بیت کوین
لینک : http://bitcoin7.blogsky.com/
لطفا سریع بررسی کنید
باتشکر

hoseein 1393/06/19 ساعت 12:17

من گزینه کارمزد را پیدا نکردم میشه دقیق تر بگید کجاست؟این مقداری که گفتید چه قدر باید باشه؟
مشکل من اینجاست
http://upload7.ir/imgs/2014-09/23274765643375904022.png
در ضمن من بکبار هم برداشت داشتم از mirbox

سلام
دوست گرامی این پیغام برای شما میگوید که شما به اندازه کافی بیتکوین برای برداشت ندارید. یعنی مقدار حداقل برداشت برای دفعات بعد از دفعه اول تفاوت دارد.
من امروز سعی میکنم که توضیح نسبتا کامل از این نرم افزار در همین صفحه بگذارم

hosein 1393/06/18 ساعت 15:03

سلام .این خطا رو موقع ریختن بیت کوین به صندوق خود نرم افزار میده..باید چه کار کرد؟you dont have enough BTC to do this! please view FAQ

سلام
اگر منظورتان بلاکچین و .. است. شما مقدار کافی برای ارسال بیتکوین در کیف پول خود ندارید. یعنی مقداری باید بیشتر در کیف پول خود از مبلغ ارسالی جهت کارمزد داشته باشید.
ضمنا حتما یادتان باشد که گزینه کارمزد را برای این هفته به حالت پیش فرض و وسط قرار دهید و این هفته شبکه بسیار شلوغ است و گزینه اول حتی ممکن است بیش زا 48 ساعت زمان ببرد.
در گزینه اول هم نهایت شما بین 500 تا چند هزار تومان کارمزد میدهید.
ض

ریحانه 1393/06/17 ساعت 19:03

باتشکر از مدیر عزیز
این سایتی که من رفتم خیلی دقیق تر در مورد mirbox و خطای های که ایجاد میشه توضیح داده همچنین روش فوق العاده برای کسب بیتکوین معرفی میکند .دوستان شما هم سر بزنید
http://bitcoin7.blogfa.com/

متشکرم
بله و سایتهای بسیاری هستند که تمام نقاط و ضعف و آموزش های لازم این نرم افزار را گذاشته اند.
در انجمن ها بسیار توضیح داده شده است
این وبلاگ نمیدانم که متعلق به شما است یا نه و اگر برای خودتان است، باید به مطالب آن بیفزایید
ولی به نظرم در این سایت و نرم افزار زیاد وقت خود را نگذارید.
ضمنا فکر کنم که

hamid 1393/06/15 ساعت 20:05

خیلی ممنون .مشکل حل شد .البته با نصب دوباره ویندوز!!

سلام
ای کاش این همه ویندوز را نصب نمیکردید و وقت شما گرفته نمیشود. چون اکثر موارد در ویندوز قابل حل است . بهتر است از بک آپ گیری استفاده نمایید تا در آینده به نقطه ای که دوست دارید بازگردید. ضمنا برای امنیت و سند باکس و ... فراموش نکنید
از بابت تاخیر در پاسخ عذرخواهی میکنم و همیشه سعی کنید ابتدا هیستوری و کوکی ها و نیز همان پوشه ای که گفتم را پاک نمایید تا مشکلتان حل شود. حتی در مورد سایت هایی چون cex
موفق باشید

hamid 1393/06/15 ساعت 14:12

دوست عزیز اصلا لاگین نمیشه که برم وارد تول باکس بشم!!
خطای input errorبرطرف شد.الان خطا از سرور میگیرهfailed connect to server
مشکل از سرور خود سایتش نیست؟؟

سلام
به این پوشه بروید

تمام محتویات آن را کات کنید به یک درایو دیگر و یک پوشه جدید و یا کلا همه را پاک نمایید:
C:\Documents and Settings\your user\Local Settings\Temp
قسمت your user را برای شما تغییر میکند و هر اسمی که یوزر ویندوز را گذاشته اید، میباشد
ببینید که مشکلتان حل نمیشود. اگر حل شد و یا حل نشد، لطفا به من بگویید که چه پیغامی میدهد. ضمنا مودم خود را خاموش و روشن کنید
موفق باشید

hamid 1393/06/15 ساعت 12:56

دوست عزیز اصلا لاگین نمیشه که برم وارد تول باکس بشم!!
خطای input errorبرطرف شد.الان خطا از سرور میگیرهfailed connect to server
مشکل از سرور خود سایتش نیست؟؟

سلام
به این پوشه بروید

تمام محتویات آن را کات کنید به یک درایو دیگر و یک پوشه جدید و یا کلا همه را پاک نمایید:
C:\Documents and Settings\your user\Local Settings\Temp
قسمت your user را برای شما تغییر میکند و هر اسمی که یوزر ویندوز را گذاشته اید، میباشد
ببینید که مشکلتان حل نمیشود. اگر حل شد و یا حل نشد، لطفا به من بگویید که چه پیغامی میدهد. ضمنا مودم خود را خاموش و روشن کنید
موفق باشید

hamid 1393/06/14 ساعت 12:24

باسلام..اقا من این نرم افزارو دیروز دانلود کردم بدون هیچ مشکلی اجرا شد اما امروز میخوام واردش بشمinput error میده.مشکل چیه؟

سلام
دوست گرامی مجدد امتحان نمایید و مشکل حل میشود
یعنی روی سربرگ تول باکس کلیک نمایید تا مشکل حل شود و این کار را تا حل شدن مشکل ادامه دهید.

سلام مدیر محترم اگه دوست داشتین وبلاگ منو به دوستانی که میخوان تو سایت mirbox معرفی کنید! javadbitcoin.mihanblog.com

سلام
به همین نام؟ با لینک شما این کار انجام خواهد شد.
ضمنا تعدادی از این نرم افزار شاکی بودن
همیشه این را به عنوان یک قانون داشته باشید که هیچ کس پول مفت به کسی نمیدهد

مسافر 1393/05/11 ساعت 13:55

سلام من این برنامه دانلود کردم چند روز اول خوب کار میکرد ولی حالا دو روزه این خطا را میده
only can started on the weekdays
میشه بگید مشکل چی هست

سلام
باور کنید که با این نرم افزار فعالیت نمیکنم و پیشنهاد نمیکنم و به همه هم گفتم که اگر دوست دارند فعالیت کنند
ولی دارد به شما پیغام میدهد که به جای روزانه ، شما هفتگی میتوانید ،فعالیت نمایید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.