elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

بیت کوین و استخراج آن

بیت کوین - تولید و استخراج آن(ارز سری و رمزگذاری)







استخراج بیت کوین



کمتر از 4 سال از تاریخ ارز های سری و رمزگذاری شده ای مانند بیت کوین نمیگذرد که با نگاهی در اینترنت، مشاهده میشود  که این ارزها با بر گرفتن فضای اینترنت به عنوان یک موضوع اصلی مطرح میشوند. براختی میتوان تایید کرد که آنها به یکی از ابزارهای مالی سود آور  اینترنت در جهان تبدیل شده اند. اخبار این ارزها اینترنت را فرا گرفته است. قیمت Bitcoin از 3 دلار به بیش از 400 دلار افزایش یافته است و سرمایه آن $ 8B فراتر رفته است. بانک های مرکزی برخی از بزرگترین کشورها (از جمله ایالات متحده آمریکا، فرانسه، آلمان و غیره) ارزها رمزگذاری شده (سری)، آنها را به عنوان پول جایگزین به رسمیت شناخته اند. مبادلات ده ها شرکت معتبر و هزاران تجارت بر پایه این ارزها انجام میشود و بزرگترین کارگزاران جهان استراتژی سرمایه گذاری خود را با استفاده از ارزهای رمزگذاری شده انتخاب نموده اند و مدام در حال افزایش است. و نیز باعث بوجود آمدن یک صنعت شده است و شرکت ها و کارخانه های بزرگی به تولید سخت افزارهای آن، روی آورده اند.



Bitcoin cloud mining


قبل از انجام هر سرمایه گذاری ابتدا به صفحات زیر بروید و با تمامی نکات و قوانین مربوط به سرمایه گذاری آشنا شوید تا در این راه با سایتهای اسکم و کلاه بردار آشنا نشوید. ضمنا در این صفحات میتوانید نکاتی درباره ایمن کردن خود در برابر هکرها مشاهده نمایید.بر روی کلیدهای زیر کلیک نمایید

هر آنچه برای امنیت نیازمند آن هستید                             نکاتی قبل از اقدام به سرمایه گذاری باید به آنها توجه نمود


سپس اگر  با بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده، آشنایی ندارید ، ابتدا از طریق صفحات زیر با بیت کوین و ارزهای شبیه به آن و نیز انواع  کیف پول آشنا شوید

بیت کوین چیست و آموزش افتتاح حساب بیتکوین    انواع حساب های بیت کوین و سایر کریپتوها   آموزش کامل نرم افزار مولتی بیت  و مولتی داگ   افتتاح حساب داگ کوین و کیف پول داگ کوین


 شما برای ثبت نام در یک ایکسچنجر ارز باید اقدام کنید:

این صرافی میتواند خارجی باشد (یعنی شما در این صرافی ها میتوانید در برخی بوسیله دلار پرفکت مانی(ایران تحریم نیست) بیت کوین خرید نمایید. و یا اینکه به مرور زمان که با ارزهای مختلف (ارزهای مخفی- به ارزهایی مانند بیت کوین اطلاق میشود) سرو کار دارید در برخی از این صرافی ها نیاز پیدا میکنید که به عنوان مثال بیت کوین را به داگ کوین و یا لایتکوین و ....و نیز برعکس تبدیل نمایید
لیست صرافی های خارجی 

یا این صرافی یک صرافی ایرانی باشد( اگر نیاز به بیت کوین داشتید و یا خواستید که بیت کوین خود را بفروشید، پیشنهاد ما تنها این صرافی میباشد . تنها ارتباط خود ما با این صرافی هم در حد خرید و فروش است و از این نظر این صرافی را پیشنهاد میکنیم که دارای نماد اعتماد از صنعت و تجارت است و قیمت های آن کاملا لحظه ای و به روز است ولی در عین حال تصمیم با شماست. ضمنا برای تایید حساب شما در این صرافی حدود 48 ساعت زمان برده میشود (آموزش در صفحه زیر):
صرافی ها و ایکسچنجرهای ایرانی

نکته : هر سایت و شرکتی باید توسط کاربر بررسی شود- حتی به هر کریپتو کارنسی نمیتوان اعتماد نمود


برای بدست آوردن و کسب درآمد بیت کوین راههای متفاوتی است :
1- شما میتوانید به پست زیر بروید و در سایتهای بیت کوینی آن ثبت نام کنید و با کلیک و بازدید ، مقدار ناچیزی بیت کوین بدست آورید. به درآمد قطره ای مشهور است(یعنی بیت کوین قطره قطره جمع ....) و یا اینکه مانند یک سایت کلیکی است ولی با ارز بیت کوین این کار را انجام میدهد. 
این نوع کسب درآمد کاملا رایگان است و مقدار درآمد آن خیلی کم میباشد
میتوانید به این صفحه بروید و تنها با سایتهای کسب درآمد رایگان بیتکوین آشنا شوید

2- روش دوم نیز استفاده از سخت افزارهای خودتان برای استخراج میباشد که یکی از آنها استفاده از سایتهای استخر بیت کوین و ... میباشد و استفاده از نرم افزارهای مخصوص این کار است(البته به صورت انفرادی نیز میتوان استخراج کرد ولی دیگر با توجه به زمان بسیار حل یک بلوک ، کاربردی ندارد که در هر  حالت بدلیل فرسوده شدن سیستم شما و کارت گرفیک شما در برابر درآمد نسبتا کم آن ، این روش تقریبا برای سیستم های خانگی منسوخ شده است.

البته این روش بوسیله دستگاههایی که مخصوص این کار است نسبتا خوب است. یا بهتر باز هم گفت خوب بود. 
 FPGA و یا حتی تراشه های اسیک ASIC
 ولی در ایران این چنین دستگاههایی نیست و اگر هم باشد به قیمت چند برابر قیمت اصل آن در خارج از کشور به شما پیسنهاد میدهند. منظور از دستگاه های مخصوص این کار همان کامپیوتر است که تجهزات اضافی ندارد و تمام قدرت آن به پردازش آن اختصاص داده میشود تا کاملا از نظر قیمت و قدرت پردازش بهینه باشد.  ضمنا هزینه برق و نت و ... نیز باید در نظر گرفته شود.
میتوانید پست بررسی ارزهای رمزنگاری و سوداگری در این حوزه را مطالعه نمایید

3- روش سوم که بهترین نوع کسب درآمد است ، استخراج به روش ابری است که در آن شما باید در یکی از سایتهای این روش ثبت نام کنید و سپس در آن سرمایه گذاری کنید و این سایتها با داشتن یک سرور ، گیگاهاش خود را به من و شما اجاره و یا میفروشند. در این روش درآمد شما به مقدار سرمایه گذاری شما بستگی دارد
برای کسب درآمد در روش کلود ماینینگ یا همان استخراج ابری میتوانید به پست زیر بروید و در سایتهای کسب درآمد بیت کوین به روش کلود ماینینگ ثبت نام نمایید . (آموزش از سوی ما)

آموزش کسب درآمد بیتکوین بدون صرف وقت

پس از ثبت نام  در هر یک از سایتها، به ما اطلاع دهید تا آموزش کامل همان سایت بعلاوه دعوت نامه برای پیوستن به گروه و استفاده از اخبار و نکات این سایتها و ارزهای رمزنگاری به صورت صوتی و ..برای شما ارسال شود

در ابتدا باید بگویم که اصلا عجله ای برای این کار نداشته باشید و اگر پول و بیت کوین کنار گذاشته دارید، سرمایه گذاری کنید و اگر نه به هر قمیت و راهی این کار را انجام ندهید . زیرا وقت برای این کار همیشه وجود دارد. 

تا آشنایی کامل با بیت کوین و استخراج آن سعی کنید، اقدام به سرمایه گذاری نکنید و در این کار عجله نداشته باشید .
  • نکته :  برای ارسال و استخراج بیت کوین و انجام تراکنش و برقرای امنیت نیاز به پردازش است- این پردازش توسط پردازش گرها میتواند هر قطعه ای که امکان پردازش ... چون سی پی یو و یا کارت گرافیک و یا مدارهای مجتمع اسیک و باشد.
کاربران و هر شخص و یا شرکت میتواند در این پردازش سهیم باشد و در مقابل به میزان سهم خود، از کوین های جدید که ایجاد میشود ، دریافت کند.
شبکه بیتکوین و یا هر کوین دیگری با توجه به نیاز خود و مقدار قدرت هش شبکه ، اقدام به تغییر در سختی انجام حل هر بلاک میکند. تغییر الگوریتم
هر اگر میزان هش شبکه زیاد شود، به همان نسبت رسیدن به یک بلاک سخت تر میشود و برعکس.

نکته : این طور نیست که حتما به تعداد بسیار زیادی کامپیوتر نیاز باشد و این یک مسئله قراردادی است. (از زیبایی های همین ایده است)
یعنی با زیاد شدن تعداد کاربران ، شبکه طوری طراحی شده است که حل الگوریتم را سخت تر میکند و برعکس... (دیفیکالتی)
حال با وجود پیوستن شرکت های بسیار و معادن و استخرهای پول (Pool Mining) و نیز کاربران بسیاری و ... 
اگر همین کار را بخواهیم با یک پی سی خانگی انجام دهیم ،  (حل یک بلاک)،  بایدبه طور مثال  یک سال به صورت مداوم کار کندتا به هدف برسد .  البته در استخراها به همین دلیل، کامپیوترها با یکدیگر مجتمع میشوند یعنی به صورت گروهی برای رسیدن به هدف این کار را انجام میدهند . و این یکی از راهها استخراج میباشد
کلود ماینینگ
 و  راه دیگر آن معادن کلود است . به وسیله سرور های بسیار قوی انجام میپذیرد. یعنی برخی از سایتها خود اقدام به راه اندازی سرور میکنند ( سرمایه بسیار بالایی میخواهد) و گیگاهاش سرور را به دیگر مردم کرایه میدهند و یا میفروشند یا دستگاه های استخراج بیت کوین را خریده و اجاره میدهند و در مقابل کارمزد دریافت میکنند.
در این حوزه کلاهبرداری بسیار رواج یافته است. 
دو روش معمول استخراج بیتکوین به روش کلود ماینینگ و یا همان استخراج ابری:
  1. فعالیت در اکثریت آنها به اجاره هش همراه است و در برخی امکان خرید و فروش وجود دارد. هر کدام مزیت و معایب خود را دارا هستند. در حوزه اجاره هش ، معمولا اکثر آنها اسکم میشوند.
  2. در نوع دیگر یعنی امکان خرید و فروش هش به همراه ماین به مانند پنل سابق س ک س  ، شما امکان خرید و فروش هش خود و یا خروج سرمایه را در هر زمان به همراه سود و ماین دارا خواهید بود. و یا اسکریپت سی سی  که اسکم شد.
در نوع اجاره هش، شما وقتی در این سایتها سرمایه گذاری میکنید یعنی شما از این سایتها گیگاهاش  اجاره میکنید و این سرور که مقداری از قدرت گیگاهاش آن را شما اجاره کرده اید، شروع به استخراج میکند و سهم شما از سود، متناسب با گیگاهاش شما را داده میشود. مثلا با اجاره گیگاهاش در سایت یک سرور کلود با روش اجاره، درآمد استخراج تا مدت قرارداد برای شما است و اگر دقت کنید قیمت گیگاهاش وقتی که شما اجاره میکنید ، چندین برابر ارزانتر از روشی است که شما اقدام به خرید سخت افزار(مانند کارت گرافیک) کرده اید و حتی سخت افزارهای استخراج نیز معمولا با فشاری که آنها وارد میشود ، بین 5 تا 10 سال عمر مفید خواهند داشت. البته در روش کلود دیگر شما هزینه هایی چون نت و برق را که بسیار قابل توجه هستند را نخواهید داشت. اما متاسفانه این امر به حالت واقعی پیش نمیرود و اکثر این نوع فعالیت ها پونزی و اسکم هستند و معادن آنها جعلی است. در بیشتر موارد ممکن است که اصلا سرور و استخری وجود نداشته باشد. 
معادن کلود واقعی نیز وجود دارد اما بیشتر به فکر سود خود هستند تا کاربران (بازدهی ندارند)
حتما در این باره به صفحه کلود مراجعه نمایید
. استخراج بیت کوین همان تولید و کمک به شبکه بیت کوین است (یک کار قراردادی است و هر چه استخراج گران و قدرت شبکه بیشتر شود، حل هر بلاک و رسیدن به هدف نیز به همان نسبت سخت میشود که این یعنی سختی کار و یا دیفیکالتی  (Difficulty)
واحد اندازه گیری قدرت شبکه (پردازش)  و احدی به نام گیگاهاش و این واحد اندازه گیری قدرت سی پی یو و یا کارت گرافیک شما نیز هست . 
گروهی اقدام به راه اندازی سرور میکنند و برای توسعه سرور و سرمایه خود ، گیگاهاش آن را به ما اجاره میدهند و درآمد استخراج را به نسبت سرمایه هر نفر بین آنها تقسیم میکنند و اجاره و کارمزد خود را نیز برمیدارند و یا در ابتدا گرفته اند.

هر عملی  در شبکه بیتکوین با  پردازش انجام میشود - یعنی به صورت خودکار و بدون دخالت فیزیکی شخص و یا ...... که شبکه به وسیله علم برنامه نویسی -شبکه های P2P و ایجاد شده است  . در شبکه بیت کوین ، برای انتقال - تایید و یا ایجاد امینت بیتکوین و ...  ، باید بلاک (الگوریتم های پیچیده) حل شود و میزان سختی حل این الگورتیم بسته به قدرت شبکه متغییر است (دیفیکالتی)  .
در سیستم انتقال بیت کوین هربار که شما عمل انتقال را انجام میدهید 120 بلوک ریاضی باید حل گردد تا انتقال پول شما موفقیت آمیز باشد و تا زمانی که این بلوک ها حل نشود انتقال کامل نمیشود و شما با مقدار کارمزدی که میدهید سرعت انتقال را مشخص میکنید)
بلاکها به صورت یک زنجیره ای به یکدیگر مرتبط هستند و این باعث ایجاد امنیت و اطمینان از انجام یک تراکنش و انتقال میشود.

  • نکته :  استخراج بیت کوین هر 4 سال یک بار نصف میشود و الان حدود 13 میلیون در دنیا بیت کوین وجود دارد و دقیقه ای 25 تا تولید میشود و ریاضیات نشان میدهد که تعداد بیت کوین های جهان ، هیچ وقت از 21 میلیون بیشتر نخواهد شد و همین سیاست و مسئله باعث رشد بسیار زیاد این ارز در دراز مدت خواهد شد و تا الان نیز بشدت عملی بوده است و حتی کسانی که در سال 2012 ، حدود 10 میلیون بیت کوین داشته اند ، به این مقدار بیت کوین به یکباره میلیاردر شده اند. به این مسئله سختی کار یا همان دیفیکالتی بیت کوین گفته میشود و ضمنا برای ارزهایی مانند لایتکوین نیز وجود دارد و تفاوت آن را زمان و مقدار میباشد و هر کدارم از این ارزها از یک الگوریتم خاصی برای حل معادلات استفاده میکنند.

دستمزد در بلاک چین:

نکته : در کیف پول جدید بلاک چین، امکان بازیابی رمز عبور را میتوان فعال کرد (عبارت ریکاوری)

مقدار دستمزد بانک بلاک چین بسته به مقدار بیت کوین انتقالی دارد و همینطور سرعت انتقال پول. تنظیمات در حساب شما بصورت پیش فرض است و درحدود یک درصد از شما بابت انتقال کارمزد می گیرد و شما می توانید در تنظیمات حساب خود سه نوع کارمزد را انتخاب کنید اول حالت ویژه که در این نوع انتقال حساب شما بصورت آنی و بدون وقفه انتقال پیدا میکند و کارمزدش حدود ده درصد است. دوم نوع استاندارد است که بصورت پیش فرض برای شما فعال است و انتقال بین پنج دقیقه تا بیست و چهارساعت بسته به ترافیک سایت انجام میشود. نوع سوم با کارمزد بسیار کم میباشد که در حد 1000 ساتوشی دستمزد کم میکند ولی زمان انتقال بسیار بالا میباشد و بلوک های انتقالی شما در رده های آخرمحاسبه قرار می گیرد و ممکن است انتقال تا سه روز طول بکشد

بلوک ریاضی باید حل گردد تا انتقال پول شما موفقیت آمیز باشد و تا زمانی که این بلوک ها حل نشود انتقال کامل نمیشود و شما با مقدار کارمزدی که میدهید سرعت انتقال را مشخص میکنید

پس یعنی شما چه 50000هزار ساتوشی را انتقال دهید و جه 5000000 ساتوشی را انتقال دهید کارمزد آن همان 10000 تا است در حاالت استاندارد

برای دیدن کارمزد ها و گزینه های بلاک چین آن به صفحه زیر بروید: کارمزد(استیپ 9)

http://elmodars.ir/bitcoin   یا  http://elmodars.ir/bitcoin


نکته : در کیف پول جدید بلاک چین این موارد تغییر کرده است


 در سایت بلاک چین گزینه آخر که زده 0.001 ، این مقدار حداقل است و مطمئن باشید که در هر انتقال از گزینه نورمال بیشتر خواهد شد .
بلاک چین هزینه را بر اساس سرعت انتقال ، مشخص میکند و نیز اولیتی که شما با انتخاب گزینه ها انتخاب میکنید.
من خودم این روزها که سرعت بالا است و هزینه زیاد میشود ، روی گزینه اول قرار میدهم که به رنگ قرمز است و شما هم حتما این کار را انجام دهید و مطمئن باشید که قبل از یک ساعت و حتی خیلی کمتر انتقال انجام میشود و کارمزد آن معمولا 0.0001 و نهایتا که خیلی کم پیش میآید 0.0005 است و حتما به گزینه اول تغییر دهید و یک بار امتحان کنید.
بهترین گزینه برای کارمزد، همان گزینه پیش فرض و یا روش دستی است
برای کارمزد میتوانید از روش تنظیم دستی استفاده نمایید (آموزش در سایت)




توضیح: 

برای آشنایی با  تریدرها و ماینرهای کلود میتوانید به این صفحه  مراجعه نمایید - آموزش تصویری



در مورد ترافیک در روش اجاره هش ، مصرف ترافیک معنا ندارد و مانند یک سایت هایپ و جذب سرمایه در نظر بگیرید و در روش مانند پنل سابق CEX نیز  زمانی که پنل خرید وفروش هش در مروگر باز است و یا اگر برای خرید و فروش در این سایت علاوه بر استخراج فعالیت نمایید، در زمان باز بودن سایت، برای به روز شدن قیمتها در صفحه مرورگر شما ، ترافیک مصر ف میکند. ولی نه به اندازه حتی یک دهم باز شدن صفحه یک سایت. و ترافیک زمانی که سایت مدت بسیار طولانی باز است، جهت آپدیت قیمت ها محسوس است.
در هر حال کسی که فقط اقدام به سرمایه گذاری در این سایتها میکند ، اصلا به ترافیک و سیستم او ربطی ندارد.

کپی تنها با ذکر منبع 


موفق باشید


لطفا قبل از هر اقدامی، مقاله مندرج در این صفحه را مطالعه نمایید

zenminergenesis
elmodars.ir  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
reza 1393/06/23 ساعت 00:47

سلام خوب هستین یک سایت مطمعن برای خرید بیت کوین با ریال معرفی میفرمایید

سلام
برای خرید با ریال به این صفحات بروید
برای خرید و ضمنا بسیار واریزها سریع میباشد
http://elmodars.ir/exchanging
برای خرید و فروش و مخصوصا فروش
http://elmodars.ir/iranbitcash
موفق باشید (سایت علم و درس)
تجات و استخراج بیتکوین به روش ابری

علی 1393/06/05 ساعت 15:07

بسیار بسیار عالی

به امید خدا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.