elmodars

elmodars

آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزارز, ارزهای دیجیتال،انواع والت ، کیف پول , بیتکوین کر, صرافی نوبیتکس، Nobitex، تولید بیت کوین,,دوج کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج، اتریوم، آوالانچ، Ethereum, ,DigiByte, Altcoin، Solana
elmodars

elmodars

آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزارز, ارزهای دیجیتال،انواع والت ، کیف پول , بیتکوین کر, صرافی نوبیتکس، Nobitex، تولید بیت کوین,,دوج کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج، اتریوم، آوالانچ، Ethereum, ,DigiByte, Altcoin، Solana

اصطلاحات، ابزار بیتکوین

Prices, Tools

قیمت آنلاین بیتکوین، مقایسه کریپتوها


بهترین مکان تجارت و معاملا بیتکوین با حساب ریالی :

برای ورود به این صفحه مراجعه کنید

در این بازار و پلتفرم آنلاین، شما بیتکوین را از صاحب صرافی خریداری نمیکنید و یا به آن بفروشید. بلکه مانند بسیاری از تریدرهای خارجی، ارزها بین شما و سایر کاربران معامله میشود و برای هر معامله درصدی را به سایت پرداخت میکنید. این درصد معمولا کمتر از 0.5% میباشد که در مقایسه با صرافی های آنلاین بسیار ناچیز است.

برخی تصویر میکنند که تنها برای تجارت باید به این صرافی ها مراجعه نمود. این کاملا اشتباه است.

حتی اگر شما میخواهید بیتکوین خریداری کنید و برای مدت طولانی از آن نگهداری کنید، باز هم از نظر قیمت مراجعه به این بازار ارجحتر است.

در این بازار بیتکوین، اتریوم، ریپل، بیتکوین کش، دلار تتر، اتریوم کلاسینک ، استلار، ترون و .... معامله میشود.

به عنوان نمونه شما پس از ورود (دریافت دعوت نامه، ثبت نام و احراز هویت)، در منوی بازارهای اصلی بر روی بیتکوین و ریال کلیک میکنید.

معمولا یک چارت از قیمت های گذشته بیتکوین تا به اون لحظه وجود دارد.

یک پنجره مربوط میشود به تاریخچه ثبت معاملات کاربران.

و دو پنجره نمایش که شامل معاملات باز (معاملاتی که توسط سایر کاربران ثبت شده است و هنوز تحقق نیافته است) میباشد. مسلما یکی برای معاملات خرید و دیگری برای معاملات فروش میباشد.

هر کدام از این پنجره ها، دارای یک پنجره مرتبط از چندین فیلد میباشد. به عنوان مثلا شما در پنجره فیلدهای خرید، مقدار مورد نیاز و قیمت خود را در هر فیلد ثبت میکنید(ممکن است تنظیمات و فیلدهای بیشتری به صورت اختیاری نیز وجود داشته باش)

سپس آن را ثبت میکنید. اگر قیمت شما برای خرید پایین تر از بهترین(پایین ترین) قیمتی که سایر کاربران ثبت کرده اند، باشد، مطمئنا معامله شما در لحظه ثبت میشود. اما اگر قیمت پیشنهادی خرید شما نیز کمتر از قیمت ... باشد، پیشنهاد شما نیز مانند سایر کاربران در پنجره معاملات باز ثبت میشود (به ترتیب پایین ترین قیمت برای خرید و برعکس بالاترین قیمت برای فروش)

حتی شما میتوانید در پنجره معاملات باز، روی پیشنهاد سایر کاربران کلیک کنید، تا فیلدهای پنجره مرتبط به صورت خودکار پر شده و تنها شما آن را تایید کنید تا معامله انجام شود.

ابزار و چارت آنالیز:

برای ورود به این صفحه مراجعه کنید

شما میتوانید قیمت هر ارز را برای چندین صرافی و در یک صفحه مشاهده کنید. این صفحه قابل تنظیم است. یعنی میتوانید کلیه منوها و آپشن های آن را تغییر دهید.
میتوانید قیمت چندین ارز را با هم در یک صفحه داشته باشید. و یا ادغامی از این مورد و مورد قبلی
همچنین میتوانید روی قیمت یک کوین در صرافی خاص کلیک کنید تا بتوانید علاوه بر مشاهده آپ تایم قیمت و چارت آن، صدها ابزار برای آنالیز و تحلیل داشته باشید.
به عنوان نمونه میتوانید قیمت را در دوره های خاص مشاهده کنید. آنها را بر اساس تئوری های اقتصادی و چارت های ترسیمی تحلیل نمایید.

چارت قیمت و آنالیز:

برای ورود به این صفحه مراجعه کنید

بهترین سایت برای معرفی کوین ها میباشد. به طوری که رتبه هر کوین در جهان معمولا از طریق این سایت مقایسه میشود(معمولا بیشترین نگاه ها به رتبه بندی، کلاه بازار آن کوین و یا میزان معاملات آن کوین در دوره خاص میباشد.
اگر میخواهید اطلاعاتی درباره هر کوین از زمان پیدایش و مشاهده اکسپلوررها، سایت اصلی و سایر نکات فنی هر کوین داشته باشید، روی آن کیف در صفحه اصلی کلیک کنید.
نکته : نمونه کوچک در جلوی هر کوین در صفحه اصلی، به صورت پیش فرض، برای یک دوره یک هفته ای میباشد.

اصطلاحات رمز ارزها

در حال تکمیل ...............



logo



صرافی خارجی برای تبدیل بیتکوین، اتریوم و ... به یکدیگر و دلارهای پرفکت مانی، وب مانی و ...

برای ورود به سایت Bittrex کلیک نمایید. elmodars.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.