elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

نوروز 1394 - آغاز سال جدید

نوروز باستانی سال

1394

آغاز سال نو

در انتظار دعایتان بر این سفره هفت سین نشسته ایم، یا فاطمة الزهرا‏ (س)
سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم

سال 1394 و آغاز سال نو - ایام فاطمیهاز سفره ی عشق لقمه نانی داریم نوروزتان فاطمی

صد شکر هنوز هم توانی داریم

 یا فاطمه پرواز پروبال من است

 یا فاطمه یا محول الحال من است

 تا کی من و هفت((سین))تکراری؟

 نه!!. ((ی ا ف ا ط م ه)) هفت حرف امسال من است 

حیدر پدر معنویِ این دنیاست

 پس مادر مهربان عالم زهراست

 عید امده است و بهترین مهمانی

 پرسیدن احوالِ پدر مادرهاست

 ما مرده و ای کاش که جانی برسد

 در پیری مان نه،در جوانی برسد

 ان روز برای شیعیان نوروز است

 کز مرقد فاطمه نشانی برسد



سالی خوب ؛ پر از نشاط و با برکتی برای همه شما عزیزان آرزو میکنم

اشعار: سعید پاشازاده


تجهزات نمایشگاهی - غرفه سازی


در آستانه سال نو و تعطیلات، دیگر در هیچ سایت و فعالیتی سرمایه گذاری نکنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.