elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

بهترین های کسب درآمد رایگان بیتکوین

Top sites to earn bitcoin

  Classement des meilleurs sites pour gagner de bitcoin

Web clasificados de ganar bitcoin

  Топ сайтов заработать Bitcoin

bitcoinを獲得するトップサイト

 顶级网站赚取比特币

أعلى المواقع لکسب bitcoin

بهترین سایت های کسب درآمد بیتکوین



Faucet: 

 چون رایگان است، اسکم معنا ندارد، تا زمان فعالیت سایت، رایگان دریافت ....  (اگر معقول باشد)

PTC :

 سایت تبلیغات کلیکی. یعنی پرداخت به ازای کلیک شما روی تبلیغات.  در مقابل بازدید از سایت دیگران، بیتکوین دریافت میکنید و درصدی را هم سایت برمیدارد. بهترین راه برای سرکاری بودن.

Surf: 

 به مانند پی تی سی است. اما در یک صفحه سایت، هر چند ثانیه یا .... یک سایت برای شما نمایش می یابد و باید به مانند کد کپچا آن را تایید کنید(اثبات میشود که شما یک برنامه و ربات نیستید)

Lottery: 

اکثر سایت ها جعلی هستند. سایت هایی چون فریبتکو نیز، آنقدر ثبت نام جعلی دارن که با وجود قرعه کشی و انتخاب برنده از روی بلاک بیتکوین، برنده شدن کاربران به حداقل و نزدیک به صفر میرسد

MultiPLY:

اگر واقعی باشد. در نهایت با ادامه کار همیشه بازنده خواهید بود . نوعی قمار و همانطور که از اسم قمار مشخص است،  قمارباز .........


سعی کنید برای خرید و فروش بیتکوین های خود از یک صرافی مانند نوبیتکس استفاده کنید تا علاوه بر اعتبار، بیتکوین را به قیمت واقعی و بدون پرداخت پروسانت های بالا و نیز نگرانی از تحریم


آموزش کیف پول اصلی هر کوین (هسته اصلی کوین) کلیک کنید

دوستان قبل از هر چیز باید بگویم سایت های زیادی برای کسب بیت کوین وجود دارد اما مقدار پرداختی آنها بسیار ناچیز میباشد . و ضمنا فقط از کلمه بیت کوین و این پول اینترنتی سوءاستفاده تبلیغاتی میکنند و از بیت کوین تنها نام آن را یدک میکشند.. سعی کنید تنها از بخش رایگان سایت های قطره ای و بخت آزمایی استفاده نمایید.

تا زمانی که سایت فعالیت میکند ، اقدام به کسب درآمد رایگان نمایید. به هیچ عنوان در بخش بخت آزمایی این طور سایت های شرکت نکنید (MULTYPLY)

چون بخت آزمایی یعنی همان معنی کلمه قمار در فرهنگ ما - و همانطور که از اسم آن پیداست ، (قمار باز) ....

 به این نکته توجه کنید که برخی از سایت های قطره ای که امروزه بوجود می آیند  به صورت موقتی فعالیت میکنند و آنها فقط برای جذب کاربر و بازدید، اقدام به این کار میکنند و از این راه در پی انجام اهداف بزرگتری هستند که البته معمولا اهداف بعدی آنها، کلاهبراری است، ایجاد میشوند.

پس به هیچ عنوان اگر در سایتی اقدام به کسب درآمد رایگان نمودید و این سایت حتی ماه ها و سالها برای شما پرداختی منظمی داشت، در صورتی که آن سایت، تغییر ماهیت و فعالیت داد و اقدام به ایجاد فعالیت هایی چون جذب سرمایه نمود، هیچ گاه به سرعت برای سرمایه گذاری وسوسه نشوید.   پرداختی های آن در حوزه رایگان، دلیلی بر اعتبار آن سایت در حوزه سرمایه گذاری نیست. (این یک سیاست و ترفند است که امروزه بسیار باب شده است) 

درست مانند روش پانزی و با این تفاوت که سایت ممکن است کمی هزینه کند و سپس ....

ضمن اینکه در سایت های کسب درآمد رایگان بیتکوین و قطره ای، کلمه اسکم، چندان معنا پیدا نمیکند.(بخش رایگان)  یعنی تا زمانی که سایت اقدام به پرداخت رایگان میکند؛ شما فعالیت میکنید و پس از قطع آن، فعالیت خود را قطع میکنید. اما به هر حال اگر میخواهید بر روی رفرال و ... وقت بگذارید، سعی کنید به دو نکته زیر توجه نمایید

  1. بر روی سایتی وقت بگذارید که به اعتبار و ماندگاری آن، تا حد ممکن ، مطمئن باشید(مانند فری بیتکو تا این لحظه)
  2. در سایت هایی فعالیت نمایید که پرداخت آنها ، یا مستقیم باشد و یا حداقل در بازه های کوتاهی پرداختی داشته باشند. (مانند هفتگی و یا حداقل واریز کم) و دارای قوانین سختی برای پرداخت نباشند(به گونه ای با قوانین بازی نکنند!)

به هیچ وجه در بخش بخت آزمایی، سرمایه گذاری نکنید !!!!!


در ابتدا معادل و واحدهای کوچکتر  بیت کوین که باید با آن آشنا شوید. 

Smaller units and equivalents per bitcoin

1 Bitcoin

Bitcoin

BTC

0.001 Bitcoin

miliBitcoin

mBTC

Bitcoin 0.000001

microBitcoin

μBTC

 0.00000001 Bitcoin 

Satoshi

Satoshi


سایت ها بیت کوینی ،  بیت کوین های شما  را مستقیما به حساب  کیف پول شما مانند (blockchain  یا بیت کوین کر و ...)  می ریزند و یا  به کیف پول هایی چون میکرو والت و کوین باکس و epay و ....(قطره ای -faucets)   واریز میکنند که این کیف پول های ، پس از رسیدن به یک حداقل به صورت خودکار برای شما واریز میکنند و یا به صورت دستی امکان برداشت و واریز به حساب بیتکوین اصلی شما وجود دارد. در زمانی که در این کیف پول های واسطه ای و یا بهتر بگوییم قطره ای ها ، کوین دارید، هنوز به حساب شما واریز نشده است و قابل خرج کردن نیست. مگر زمانی که به حساب کیف پول اصلی شما واریز و یا توسط خود برداشت شود.

برخی از این والت ها و یا faucets مانند دو آدرس زیر هستند که تنها نیاز به وارد کردن همان شماره والت خود و گاها ایمیل برای بررسی است. زیرا هیچ کسی نمیتواند موجودی شما را تغییر نماید و یا برداشت کند و این موجودی به همان شماره حساب ، پس از رسیدن به حداقل پرداخت، واریز میشود. در برخی کیف پول ها، ممکن است نیاز به برداشت دستی و یا تنظیمات این چنینی باشد.

https://www.microwallet.org 

http://www.coinbox.me

لیست سایت های معتبر بیت کوین بدون کلیک کردن  

Number 1

 در شماره یک دو سایت زیر بهترین در بیت کوپن میباشند.در این دو سایت شما هر یک ساعت شانس خود را امتحان میکنید در صحت و پرداخت این دو سایت و امکان اینکه بالاترین عدد را بیاورید هیچ شک نکنید.اگر عدد 10000 را بیاورید شما برنده همیشه معادل 200 دلار بیتکوین میباشید.(با توجه به قیمت بیت کوپن میزان کوین متغیر است) . در قسمت آموزش در زیر کلیدها میتوانید جدول مبالغ جوایز را ببینید. البته جدول جوایز اگر شمازیاد کار کنید به مرور مبالغش زیاد میشود.


  با توجه به اینکه بسیاری از سایت های بیتکوینی و کیف پول ها، فی.لتر شده اند، نیاز به فی.لتر.شکن است

 برای ورود روی کلیدها زیر کلید کنید. (آموزش در زیر کلیدها)

  

  

مرحله یک (Step one) ثبت نام در سایت ها(sing in)

 نکته : سایت دوم موقتا غیرفعال است.

برای ثبت نام و ورود پس از کلیک بر روی کلید های بالا برای هر  

یک از سایت ها مانند زیر ثبت نام میکنید. 

A- در شکل 1 ثبت نام کنید. 

 ( Please register in Figure 1 )

B- سپس در شکل 2 اطلاعات خود را وارد کرده و داخل سایت شوید. 

  ( Then, enter your information in Figure 2 ) 

 آدرس بیت کوین به این شکل است: 19GFJGtFuonpoWtXLnPD7az9u8Jfzii7YU


 

مرحله دو (Step two)  استفاده از امکانات سایت(Use of Site) 


جهت فعالیت و کسب درآمد رایگان و محدود، در هر بار ورود به سایت، باید ابتدا بر روی کلید سبز در زیر جمله انگلیسی 
 Click the button below to claim your free bitcoins

 کلیک نمایید(مانند تصویر زیر)


A- ابتدا کد کپچا را در کادر پایین وارد کنید.
(Enter CAPTCHA code in the box below)
B- کلید Roll را بزنید.
(Click the Roll button)
سپس در بالای آن عددی ظاهر میشود، با توجه به جدول جوایز، مبلغی که شما برنده شده اید، مشخص میشود.

در هر 60 دقیقه، میتوانید یک بار شانس خود را امتحان کنید و بر روی Roll کلیک کنید
جهت برداشت نیز میتوانید بر روی کلید withdraw کلیک نمایید،  با فعال کردن گزینه پرداخت خودکار(تیک چک باکس) و داشتن حداقل مبلغ قابل پرداخت ، هر هفته، یکشنبه ها، به حساب شما پرداخت میشود. ضمنا میتوانید آموزش برداشت را در صفحه مربوط به آموزش همین سایت مطالعه نمایید.



آموزش کامل


Number 2

سایت زیر مانند دو سایت بالا است (در قسمت رایگان متفاوت است - تنها با موجودی صفر میتوان در بخش کسب رایگان .... - اما اعتبار آن باید توسط کاربر بررسی شود - از نظر هویت دارای هویت نامشخص است )

در بخت آزمایی تمامی سایت ها سرمایه گذاری نکنید و تنها در بخش رایگان فعالیت نمایید. بخت آزمایی همان قمار است.

جهت ورود به سایت کلیک نمایید


Number 3

  در این سایت نیز هر یک ساعت میتوانید یا یک مبلغ ثابت دریافت نمایید و یا شانس خود را امتحان نمایید. برای آموزش ثبت نام و استفاده از پنل سایت میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید. البته پنل سایت کمی تغییر کرده است ولی کلیت کار به همان شکلی که در این صفحه گفته شده است، میباشد. حتما در قسمت تنظیمات، کیف پول خود را به گزینه دوم تغییر دهید و سپس آدرس والت خود را وارد نمایید(پس از ثبت نام و ورود)

 



Number 4

در سایت زیر تنها باید ثبت نام کرد. میتوان به آدرسی که عنوان شده است، هر مبلغی حتی یک میلی بیتکوین ارسال کرد و یا اصلا هیچ ارسالی نداشت و تنها در امتیاز تاثیرگذار است. به صورت تصادفی  ، 50% از درآمد کسب شده اعضا به کاربر و یا کاربرانی تعلق میگیرد و .... 

بر اساس شانس و مقدار واریزی شما ممکن است ...

bitcoinpyramid


List

برخی از سایت های کسب درآمد رایگان، ممکن است به دلیل کاهش موجودی سایت و ...، برخی مواقع امکان کسب درآمد در آنها وجود نداشته باشد. معمولا آنها کلید کلایم یا رول را برداشته و یا کد کپچا لود نمیشود. برخی مواقع با آی پی دیگری قابل حل است و برخی مواقع این امکان وجود ندارد. در نتیجه خود را اذیت...

البته این مشکل در تعداد اندکی است و در گروه ای پی که در ادامه اشاره شده است، تا به حال دیده نشده است


سایتهای زیر اکثرا مانند فری بیتکو هستند و البته برخی ممکن است که در مواقعی به دلیل عدم موجودی سرور، قابل دسترس نباشند و یا یکی دو مورد برخی مواقع با وی p ان در دسترس میباشند. برخی نیاز به ثبت نام دارند و برخی مانند سایتهای قطره ای میباشند. سعی کنید که درآمد خود را همیشه به سرعت خارج نمایید و نمیتوان به اعتبار همه آنها مانند فری بیتکو اطمینان داشت.(آموزش تصویری  برخی از سایتها در علم و درس موجود است) - اگر وقت چندانی ندارید، بهتر است که به سایت های گروه Epay ، پس از این لیست مراجعه نمایید.

Moonbit


 bitcostars !


777bitco!


getfree-bitcoin. !


treebitcoin

bitcoinzebra

waterbitco

wonderlandco



سه سایت زیر دارای درآمد خوبی نسبت به سایر قطره ای ها هستن و میتوان تا زمان فعالیت از آنها درآمد کسب نمود

آموزش کامل سایت های زیر و ... در این صفحه ( 15 سایت عالی گروه epay)

خارج از دسترس 



spinandwinonline


coincollecting


MillionSatoshi


MilionSatoshi

crownfaucet

coinfaucet

goldfaucet

FreeCryptoCoin

DreamFauce

weekendbitcoin

bitcoinaliens


اسکم!!!پرداخت نامنظم و یا قطع کامل پرداخت

 


List 2


سایتهای زیر قطره ای هستند و برخی بسیار عالی

 

   در سایتهای زیر سعی نمایید از جدول اول استفاده نمایید(به دلیل پرداخت بدون وقفه و مستفیم)

همانطور که اشاره شد، فعالیت برخی ممکن است قطع شود و برای همین جدول اول به دلیل پرداخت مستقیم، توصیه میشود


بدلیل اینکه مقادیر و محدودیت های زمانی در سایتها ممکن است متغییر باشد از ذکر آنها خودداری کرده ایم.

نام سایت

لینک ورود

تمامی سایت های این جدول ممکن است عمر کوتاهی داشته باشند


پرداخت مستقیم به کیف پول میکرووالت ( بیتکوین)


پرداخت مستقیم به کیف پول میکرووالت ( بیتکوین)(300 ساتوشی)


پرداخت مستقیم به کیف پول میکرووالت ( بیتکوین)

bitcoindropper

پرداخت مستقیم به کیف پول میکرووالت ( بیتکوین)


پرداخت مستقیم به کیف پول میکرووالت ( بیتکوین)(جواب  در کادر کوچک)


پرداخت مستقیم به کیف پول میکرووالت ( بیتکوین)

gogobtc

هر 6 ساعت یک بار (برداشت پس از مقدار کمی( از طریق Check address )

 bitcoinfaucet

یک نرم افزار استخراج میباشد که پس از ثبت نام و وارد شدن به سایت، شما باید زیر قیمت Get free bitcoins ، روی کلید سبزرنگ کلیک نمایید(open... f) و کد کپچا را وارد نمایید و کلید را فشار دهید. سپس یک لودینگ دائم در حال حرکت میباشد و برای انتقال درآمد روی collect now کلیک نمایید و ادامه دهید


landofbitcoin!!!




پرداخت در 5800 ساتوشی(امکان بازی با درآمد خود)

  ..gratisbitco

هر 1 ساعت یک بار از X تا X (برداشت  X_fبیش از 50 هزار ساتوشی)  


هر X دقیقه.....  (برداشت پس از 50000 ساتوشی) (برخی مواقع مقدار بالایی برنده خواهید شد)(به سادگی میتوان پس از چند روز 50 هزار برداشت کرد)

 brfaucet.96




  (qoinpro)                        

ققط ثبت نام کنید و حتما باید ایمیل خود را تایید کنید.به قسمت  Education  مراجعه کنید. هر روز و زمان ثبت نام بیت کوین بگیرید.  زیر مجموعه گیری تا  چند سطح میباشد.درآمد محدود اما بدون نیاز به انجام کاریEducation          To Sign Up  click here


  

لیست سایت های معتبر بیت کوین (سورف)


در این سایت ها شما باید هر روز بر روی تبلیغاتی که در اختیارتان گذاشته میشود کلیک کنید.

View ads : شما در این قسمت بر روی تبلغات باید  کلیک کنید. 

Referal tools یا Your Downline : لینک زیر مجموعه گیری شما در این قسمت قرار دارد. 

Balance : مانده موجودی حساب شما. 

Rent referals : برای اجاره زیر مجموعه از این قسمت استفاده کنید. 

buy referals : در برخی به جای اجاره زیرمجموعه میشود آن را خرید. 

Rented referals : لیست زیر مجموعه های اجاره ای شما. 

Direct referals : لیست زیر مجموعه های مستقیمی که خود شما آنها را به عضویت درآوردید. 

Withdraw : برای برداشت پول یا همان بیت کوین از اینجا استفاده میشود. 

membership : نوع عضویت شما که پس از کسب درآمد میتوانید برای درآمد بیشتر آن را ارتقا دهید. 

و مواردی دیگر که شما با ورود به هر سایت به مرور متوجه آن میشوید.و میتوانید برای اطلاعات بیشتر در گوگل سرچ کنید. 

سایت کوین اد: هر روز، با چند کلیک ، مبلغ قابل توجهی بیت کوین بگیرید این سایت، یک سایت سورف میباشند و مانند تقریبا سایتهای  کلیکی است. و شما بعد از هر چند روز میتوانید درآمد خود را برداشت کنید(حداقل 0.1 میلی بیتکوین) . این سایت را حتما از دست ندهید
در سایت bitsforclicks (کوین اد سابقبرای نگاه کردن آگهی ها به قسمت  View Ads بروید و در آن روی آگهی هایی که به صورت افقی و بدون تصویر هستند کلیک کنید و  سپس در صفحه باز شده ، کد کپچا را وارد کنید و تایید کنید پس از پایان تایم یک جمله انگلیسی نوشته میشود و به شما میگوید که اعتبار آن به حسابتاه افزوده شد و این صفحه را ببندید و این کار را تا پایان تنها چند آگهی دنبال کنید. و برای برداشت پس از رسیدن به 1 دهم میلی بیت کوین، و رفتن به پنل خود و زدن گزینه WITHDRAW بهحساب بلاک چین (کیف پول خود) شما به صورت خودکار تا یک هفته واریز میشود.
  سایت زیر معتبر است - پس از یکی دو سال به یکی از مدیران صاحب نام در قطره ای  واگذاری شد
سپس آدرس آن ( از coinad  به bitsforclicks
bitsforclicks.com

Education To Sign Up  click here
 
سایت زیر نیز یک سایت سورف و به مانند سایت کوین اد میباشد. در این سایت، برای دیدن آگهی ها به Surf Ads بروید و روی آگهی ها کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه و پر شدن نشانگر لود ، با وارد کردن جواب ریاضی و تایید ، مانند سایت قبل .......

Education To Sign Up  click here

 

کسب درآمد در نت ، میتواند یک رویا باشد.  به هر سرمایه گذاری اعتماد نکنید!
کپی تنها با ذکر منبع