elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

معتبر ترین و بهترین سایت های کسب درآمد دلار و بیت کوین به همراه آموزش

Most reputable sites earn Dollar and bitcoin

به هر سایتی در نت اعتماد نکنید ، اکثر سایت های سرمایه گذاری کلاهبرداری هستند!
   

 در این پست سعی شده است که سایتهای کسب درآمد رایگان از اینترنت به صورت کلیکی و قطره ای و یا بازدید را به شما معرفی نماییم. باکس کلیکی تنها جهت گذراندن اوقات فراغت و این نوع کسب درآمد مورد قبول و تاکید ما نمیباشد. و در بهترین حالت هم نمیتواند کفاف هزینه های کاربر را بدهد. معمولا با اسکم شدن موجب ضررهای جبران ناپذیر به کاربر میشود. در هر نوع کسب درآمد در نت باید به نکات بسیاری توجه کرد. موارد وسوسه انگیر، 100% اسکم هستند. میتوانید در این باره به نکاتی که در سایر صفحات علم و درس آمده است توجه نمایید.

یکی از روشهای معقول کسب درآمد در نت، انجام ترید و سایر کسب درآمدهای بیتکوین و ارزهای رمزنگاری است اما با مراقب بود. امروزه کلاهبرداران و مدیران سایت های اسکم به این روش نیز وارد شده اند. در روشهای سرمایه گذاری باید تحقیق بسیاری داشت و با تجربه بود. بررسی های لازم را در جهت کسبو کار خود انجام دهد. برخی از این روشها درسایت آمده است. ما نند ترید ارزهای رمزنگاری، شیوه ای شبیه به بازار بورس وسایر موارد.

سایت زیر را میتوان برای افزایش رتبه گوگل خود استفاده کرد. البته یک سایت کسب درآمد هم هست


  
اگر اکثر باکس کلیکی اسکم نشود = باید تعجب کرد 
تفاوت نمیکند که هایپ باشد - سایر روشهای جذب سرمایه - کلیکی و باکس جذب سرمایه - در حوزه ارزهای رمزنگاری و یک سایت کلود و یا استخر- بازارهای فارکس و یا سیستم های هرمی و ماتریکسی باشد . باید با دقت عمل کنید.

 درآمد میلیونی در سایتهای کلیکی کاملا دروغ است

 فعالیت در سایتهای کلیکی تنها برای کسانی نسبتا سود(محدود) خواهد داشت، که تعداد زیرمجموعه های فعال آنها بسیار زیاد باشد و این نیز مستلزم داشتن ابزار لازم و هزینه های هنگفت است. اما جالب اینجاست ممکن است با اسکم شدن سایت ، تمام زحمت - وقت - هزینه این افراد نیز....
سایر کاربران عادی برای کسب درآمد حتی یک لحظه هم به باکس ها فکر نکنند

به هیچ وجه گول تبلیغات این چنینی را نخورید و در این تبلیغات یا تنها به فکر خودشان هستند و یا اینکه خود نیز فریب این آگهی ها را خورده اند

هیچ تضمینی در کسب درآمد و آینده باکس های کلیکی خارجی و ایرانی نمیتواند وجود  داشته باشد و یا سایر روشهای کسب درآمد وجود ندارد و هر لحظه ممکن است که فعالیت قطع شود
بخش رایگان نیز درآمد چندانی ....

 در سایتهای کلیکی، اگر به قسمت قوانین هر سایت کلیکی بروید ، خواهید دید که در آن نوشته است که ما هر زمان که بخواهیم ، خدمات خود را میتوانیم قطع کنیم و یا تغییر دهید و شما نه کارمند ما هستید و نه میتوانید اعتراضی نمایید و از این قبیل قوانین در تمام سایتهای کلیکی وجود دارد. این بدان معنی است که وقتی سایت و مدیرش ببینید که درآمد خوبی ندارد و به قول معروف نمیتواند خوب پول به جیب بزند، میانگین کلیک زیرمجموعه های خودش را کم میکند و در آخر هم اسکم میشود و حتی شما اگر از نزدیک مدیر آن سایت را ببینید ، از نظر قانونی ، شما هیج کاری نمیتوانید انجام بدهید و اگر دقت کنید ، در لحظه ورود ، قوانین آن را قبول کرده اید(مگر با اسناد ثابت نمایید که این سایت به قصد کلاهبرداری ایجاد شده است که کاری بسیار دشوار و نشدنی است.

معرفی سایت ها در زیر آپدیت نیست و مربوط به گذشته است
در عین حال ما در اینجا چندین سایت کلیکی و بازدید و درآمد قطره ای را که از بهترین های جهان و ایران هستند به شما معرفی میکنیم. سایتهای بازدید و قطره ای بیت کوین معمولا معتبرتر هستند. 


  

2

  

  

   سایتهای معتبر بیتکوین به صورت قطره ای و بازدید   

  

اگر حساب بیتکوین ندارید جهت افتتاح حساب و آموزش  کلیک کنید


معادل و واحدهای کوچکتر  بیت کوین(Bitcoin units)

Smaller units and equivalents per bitcoin

1 Bitcoin

Bitcoin

BTC

0.001 Bitcoin

miliBitcoin

mBTC

Bitcoin 0.000001

microBitcoin

μBTC

 0.00000001 Bitcoin 

Satoshi

Satoshi


معمولا سایتهای بیت کوینی معتبرتر هستند.(در حوزه رایگان و ...) .   البته نه آنهایی که از بیتکوین ، فقط نام بیت کوین را یدک میکشند.و چون هر 4 سال یک بار باید تعداد بیت کوین تولید شده در دنیا نصف شود و ریاضیات نشان میدهد که تعداد انها هیچ وقت از 21 میلیون نمیگذرد برای همین در چند سال گذشته هیج جیز در دنیا مانند بیت کوین رشد نداشته( از نظر قیمت) و مطمئنان شاید هر از چند گاهی پس از یک صعود بالای قیمت برای رسیدن به ثبات، مقدای قیمت آن سقوط کند ولی مطمئن باشید در دراز مدت به دلایل بسیاری از جمله الگوریتم و ساختار آن و  روی آوردن شرکتها و قول های بزرگ تجارت به این ارز و رواج روزافزون این ارز و از همه مهمتر تبدیل به یک صنعت شدن ، و قانون عرضه و تقاضا ، قمیت آن رشد میکند . بیت کوین یک پول رمزنگاری و دیجیتالی بدون مالیات و دور از تحریم و دخالت دولت ها  است، قیمت آن خیلی رشد میکند .قوانین آن توافقی است و از یک تکنولوژی جدید به نام بلاک چین پیروی میکند که از این تکنولوژی میتوان حتی در یک بانک و یا موسسات کشور خود نیز استفاده کرد. تکنولوژی که بر پایه برنامه نویسی الگوریتم های رمزنگاری، شبکه های همتا به همتا و بسیاری از موارد مربوط به علم کامپیوتر میباشد. حتی شما هم میتوانید بوسیله کامپیوتر و نرم  افزار استخراج بیت کوین، بیت کوین را استخراج کنید( مبالغ پایین تر و به صورت استخر (گروهی) و به صورت انفرادی دیگر منسوخ شده است) و یا به بوسیله سرورهای مخصوص دستگاه های اسیک و ....البته با  اجاره هش یعنی اجاره و یا خرید مجازی (سایت های کلود) نیز میتوان کسب بیتکوین نمود. اما متاسفانه در این حوزه اکثر استخرهای کلود ، اسکم (کلاهبردار) میباشند)

در سایتهای کسب رایگان بیت کوین معمولا شما باید هر یک ساعت و یا ... شانس خود را امتحان کنید و یا  یک سایت سورف هستند و تقریبا مانند سایتهای کلیکی هستند.  البته سایتهای کلیکی بیتکوینی هم وجود دارند.

اما به هر حال این روش هم امروز پر شده است از بسیاری سایت های کلاهبردار و اسکم و یا پونزی .


فری بیتکو (freebitco)
   با توجه به اینکه بسیاری از سایت های بیتکوینی و کیف پول ها، فی.لتر شده اند، نیاز به فی.لتر.شکن است
سایت زیر، سایتی عالی در زمینه بیتکوین میباشند(بسیار معتبر) و شما هر یک ساعت باید شانس خود را امتحان کنید و اگر شانس یارتان باشد 200 دلار درآمد خواهید داشت.به قسمت Education مراجعه کنید.

http://static1.freebitco.in/banners/728x90-1.png
Education To Sign Up  click here
 

سایت زیر مانند دو سایت بالا است (در قسمت رایگان متفاوت است - دارای مولتی پلی بسیار بهتری نسبت به دو سایت بالا است - اما اعتبار آن باید توسط کاربر بررسی شود - از نظر هویت دارای هویت نامشخص است )

جهت ورود به سایت کلیک نمایید


سایت زیر دارای محدودیت آی پی است
moonbit
Education To Sign Up  click here
  

در سایت زیر تنها باید ثبت نام کرد. میتوان به آدرسی که عنوان شده است، هر مبلغی حتی یک میلی بیتکوین ارسال کرد و یا اصلا هیچ ارسالی نداشت و تنها در امتیاز تاثیرگذار است. به صورت تصادفی  ، 50% از درآمد کسب شده اعضا به یک عضو تعلق میگیرد و .... 

هیچ زمان پرداخت بالایی انجام ندهید حتی اگر شانس بیارید و .... - اعتبار سایت کم است 

bitcoinpyramid



سایت کوین اد (coinad)
هر روز، با چند کلیک ، مبلغ قابل توجهی بیت کوین بگیرید این سایت، یک سایت سورف میباشند و مانند تقریبا سایتهای  کلیکی است. و شما بعد از هر چند روز میتوانید درآمد خود را برداشت کنید(حداقل 0.1 میلی بیتکوین) . این سایت را حتما از دست ندهید
در سایت coinad برای نگاه کردن آگهی ها به قسمت  View Ads بروید و در آن روی آگهی هایی که به صورت افقی و بدون تصویر هستند کلیک کنید و  سپس در صفحه باز شده ، کد کپچا را وارد کنید و تایید کنید پس از پایان تایم یک جمله انگلیسی نوشته میشود و به شما میگوید که اعتبار آن به حسابتاه افزوده شد و این صفحه را ببندید و این کار را تا پایان تنها چند آگهی دنبال کنید. و برای برداشت پس از رسیدن به 1 دهم میلی بیت کوین، و رفتن به پنل خود و زدن گزینه WITHDRAW بهحساب بلاک چین (کیف پول خود) شما به صورت خودکار تا یک هفته واریز میشود.
  
(Coinadder)



بیت کوین تاپ(bitcointap)
 عدم امکان گرفتن رفرال 
.
اعتبار پرداخت در حال100%            اعتبار از آینده 100%

.

 

  

  بهترین روش تبلیغات در برای زیرمجموعه گیری  

پس از ثبت نام درسایتهای کسب درآمد  ، بهترین روش برای تبلیغات و گرفتن زیرمجموعه ، استفاده از دو سایت بنر زیر میباشد.این سایتها به صورت سورف میباشند،یعنی شما هر روز در این سایتها صفحات را مشاهده میکنید و در ازای آن برای خود تبلیغات میکنید.البته شما میتوانید به جای تبلیغات ، کسب درآمد نمایید. و چون کاربر باید برای سورف، آگهی ها را مشاهده نماید ، از نظر تبلیغات بازدهی خوبی دارند
    bitcoinblizzard   
در سایت bitcoinblizzard شما پس از ثبت نام و ورود به سایت، در صفحه ای که باز میشود ، در انتهای صفحه روی آخرین لینک ، کلیک میکنید و سپس در پنل خود ،روی گزینه surf now کلیک میکنید.برای سفارش تبلیغات بنری و متن ونیز سایت خود نیز از همان پنل سمت چپ استفاده کنید.(گزینه 13 به بعد).پس از کلیک روی surf now ، یک صفحه باز میشود که یک لودینگ دایره شکل دارد و شما پس از پایان هر بار تایم آن، روی یکی از 4 عکسی که مانند عکس سمت چپ هست ، کلیک کنید.
  

        Ant surf         

سایت antsurf بسیار شببه سایت بالا است و تفاوت های خیلی کمی دارد. از این سایت نیز میشود برای تبلیغات و کسب درآمد و نیز افزایش بازدید استفاده کرد. برای ورود و ثبت نام روی بنر زیرکلیک نمایید:
 

      easyhits4u      

در سایت easyhits4u شما پس از ورود روی یکی از گزینه هایی start surfing در داخل منوهای سبزرنگ کلیک کنیددر این سایت در ابتدا هر 25 تا و سپس هر 50 تا به شما جایزه میدهد و شما پس از سورف این تعداد ، در وسط صفحه با یک کلید سبز رنگ موجه میشوید . که پس از کلیک روی آن میتوانید انتخاب کنید که جایزه خود را بگیرید و یا به سورف خود برای گرفتن جایزه بزرگتر ادامه میدهید .
1:1 Traffic Exchange

برای افزایش بازدید سایت خود نرم افزار زیر را دانلود کنید و در آن ثبت نام کنید و پس از تایید ایمیل دریافتی ، بازدید خود را شروع کنید و سپس میتوانید ، در برابر بازدیدهایی که انجام داده اید، برای سایت خود بازدید ثبت نمایید . از نظر بازدید تمام بازدید های این سایت در گوگل و الکسا ثبت میشود.برای دانلود نرم افزار روی بنر زیرکلیک کنید.(هیت لیپ-HitLeap)
Traffic Exchange Software


 جهت استفاده از بهترین سایتهای افزایش ترافیک سایت و وبلاگ به همراه نرم افزار به این صفحه مراجعه نمایید

   هر جوری رفتار کنی همانطور با شما رفتار می کنند[امام صادق (ع)]  



!! فعالیت در هیچ یک از سایتهای کلیکی را پیشنهاد نمیکنیم !!

یک سایت کلیکی نیاز نیست که اسکم شود. زیر شما با قبول قوانین آن سایت در همان ابتدای ثبت نام، توافق میکنید که به تمام قوانین آن پایبند باشید. به عنوان نمونه، در قوانین اکثر این سایتهای آمده است، آنها میتوانند خدمات خود را در هر زمان تغییر دهند و یا قطع نمایند. این یعنی قانونا میتوانند ، کلیک زیرمجموعه های خود را قطع نمایند و یا ....
در مجموع یعنی دور زدن قوانین به حالتی قانونی

  

 آموزش کلی در مورد سایتهای کلیکی

 Rented Referrals_Rented

 ویرایش زیرمجموعه اجاره ای

 Direct Referrals_Direct

 ویرایش  زیرمجموعه مستقیم

 Rent Referrals _Referrals

 اجاره کردن زیرمجموعه

 Buy Referrals

 خرید زیرمجموعه( هر سایتی شرایط خودش را داراست)

  Withdraw

 برداشت از سایت

 Addfunds_Rental Balance

 حساب خرید و اجاره زیرمجموعه و تبلیغات

 Balance_Main Balance

 حساب اصلی و حساب درآمد شما

 Banners

 Promotion Tools

Get Refferals

Link Refferals

 بنرها و لینک های زیرمجموعه گیری شما در این قسمت قرار دارد و در هر سایتی به یکی از این واژها عنوان شده است.

در برخی سایتها بنرهای شما همراه با کد برنامه نویسی آن درج شده است.

 Recycle

برای تعویض و بازیافت زیرمجموعه های خود

 Summary

Account  Summary

 وضیعیت و اطلاعات حساب خود را میتوان دراین قسمت مشااهده نمود

Personal Settings

Personal

 تنظیمات شخصی و تنظیمات حساب شما در این قسمت میسر میباشد

 VIEW ADS

 برای مشاهده آگهی ها به این قسمت بروید

 Upgrade

 ارتقا حساب برای درآمد و اجاره و گرفتن زیرمجموعه بیشتر

 Points

برخی ا برای هر کلیک ، به عنوان جایزه پوینت نیز میدهند و قابل تبدیل به ارز است

 GRID (همراه نام سایت)

 در این قسمت میتوانید شانس خود را با مشاهده آگهی ها امتحان نمایید


 1- یادتان باشد که قیمت کم اگهی ها دلیل بر بد بودن آن سایت نیست و معمولا شما در این سایتها وقتی معتبر هستند میتوانید با سرمایه گذاری و یا کلیک کردن در چند ماه به درآمد مطلوب خود برسید و اگر سایتی را دیدید که برای هر کلیک 1 دلار و یا بیشتر میدهد، بدانید که حتما اسکم و کلاه بردار است و شک نکنید.

2- زیرمجموعه تنبل اگر بگیرید ، نبودنش بهتر از بودنش هست و شما حتی در برخی سایتها اگر بخواهید آن را حذف کنید باید مقداری پرداخت کنید. 
 شما اگر زیرمجموعه کسی باشید  یا نباشید هیچ تفاوتی برای شما نخواهد کرد و سایت 3- حتی کسانی که مستقیم ثبت نام میکنند را به دیگران اجاره میدهد ولی زیرمجموعه بودن در درآمد هیچ کس تفاوتی نخواهد کرد. روال کسب درآمد از سایتهای کلیکی و ... به همین منوال است که برای کسب درآمد بیشتر باید زیرمجموعه بگیرید و یا اجاره کنید . متأسفانه این مساله در ایران جا نیفتاده و باعث میشود تنها از هر هزار نفر یکی آن هم مقداری درآمد داشته باشد.
4- در تمام سایتها اگر بیش از یک حساب باز کنید، همه حسابهای شما مسدود خواهد شد.
5-  برخی سایتهای کلیکی هنوز نیامده ، یا برشکسته شده و غزل خداحافظی را بخوانند و یا به طور کل با هدف و قصد کلاه برداری سایت ایجاد کرده اند (متاسفانه در بین سایتهای ایرانی زیاد میباشد) در اینجا فقط چند سایت تاپ  و مطمئن (کاملا تست شده) برای کسب بیت کوین و دلار معرفی شده
6- حتما قبل از ثبت نام در سایتی ، ابتدا معتبربودن آن در سایتهای آنالیز خارجی مطمئن شوید. 
و در صفحه سایتهای اسکم در همین سایت آن را چک نمایید.

البته برخی از سایتهای کلیکی مانند نیوباکس که چندین سال هم قدمت دارند، چنان دقیق هستند که به محض اینکه برای یک مشکل تیکت ارسال میکنید، بلافاصله کمتر از 48 ساعت و حتی کمتر از 24 ساعت مشکلتان را به به بهتری شکل جواب داده و به صورت کاملا فنی حل میکنند.

7- روال کسب درآمد در سایتهای کلیکی معمولا به این صورت است که شما آنقد کلیک میکنید تا زیرمجموعه اجاره کنید و یا بخرید و یا با تبلیغات، زیرمجموعه پیدا میکنید و یا اگر هم که به سایتی اطمینان دارید در آن سرمایه گذاری کرده و به جای کلیک کردن با پول خود، زیرمجموعه هایتان را اجاره یا میخرید . و پس از آن شروع به برداشت میکنید. و اگر کسی فکر میکند که فقط با کلیک کردن به جایی میرسد، کاملا در اشتباه است. شما نباید از خود طمع نیز نشان دهید و با دیدن قیمت پایین آگهی های یک سایت ، آن سایت را کنار بگذارید. چون معمولا اگر آگهی های کلیکی یک سایت قیمتش پایین باشد در نتیجه اجاره زیرمجموعه هم معمولا پایین است و ....

و همینطور اصلا فریب سایتهایی با پرداخت بالا را نخورید زیرا یا اسکم هستند و یا در میانگین زیرمجموعه ها را کاری میکنند که چیزی گیر شما نیاید. پس نتیجه این میشود که شما نگاه نکنید مثلا در سایتی مثل نیوباکس هر چند روز ، حتی زیر یک دلار درآمد دارید و شما باید با کلیک یا سرمایه گذاری زیرمجموعه اجاره کنید و اکانت خودتان را ارتقا دهید . 

8- وقتی شما در یک سایت کلیکی، زیرمجموعه دارید، معمولا قوانین آن سایت به شما میگوید که شما باید هر روز حداقل کلیک هایتان را انجام دهید تا درآمد آن به حساب شما واریز شود.


لینک های مستقیم مشخص شده اند (ذکر شده است)

به عنوان مثال با توجه به گفته های بالا، سایت پروباکس یکی از بهترین ها بوده است که در انتها اسکم شد (پس از 2 سال)
و یا نیوباکس برای کاربران جدید، اصلا تولید درآمد نمیکند. تنها کاربرانی که دارای تعداد بسیاری زیرمجموعه مستقیم و البته فعال هستند .....

 سایت نیوباکس به بانک های  پی زا و پی پال پراخت دارد. البته در نیوباکس به گفته اکثر وبمسترهای معتبر و با اعتبار ، بدون سرمایه گذاری به دلیل پایین آمدن کلیک زیرمجموعه ها فعالیت امکان ندارد و یا جالب نیست  ما آموزشسایت نیوباکس و بهترین استراتژی را در سایت قرار داده ایم.، میانگین کلیک در سایت نیوباکس پایین آمده و البته با سرمایه گذاری، شما میتوانید از تخفیف خرید و نیز پوینت در نیوباکس استفاده کنید

نیوباکس یکی از معتبرترین ها میباشد که این سایت نیز به صورت دیگر از کاربران خود سوء استفاده میکند
میانگین بسیار پایین کلیک رفرال ها (لینک مستقیم)
Education To Sign Up  click here


با سابقه ترین و معتبرترین باکس کلیکی با متنوع ترین روش ها و آیتم های کسب درآمد

DonkeyMails.com: No Minimum Payout
EducationTo Sign Up  click here



corclixneobux
globalbuxbittoclickb
fusebuxsilvreclix
adzpotbucks247
goldenclix
نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی 1394/06/21 ساعت 01:31 http://iran021.mihanblog.com

با سلام لطفا میشه بگی چطور بازدید سایتم رو بالا ببرم

لینگ سایت:

http://iran021.mihanblog.com

جواب رو ایمیل کن با تشکر

سلام
یک ایمیل برای شما ارسال شد
موفق باشید

mo_alihosseini 1394/04/10 ساعت 15:25

ضمن سلام و خسته نباشید و عرض ادب و احترام
واقعا مطالبتون مفید بود ولی کاش جامع تر گفته بودید. من فوق دیپلم کامپیوتر هستم و به دلایلی امکان شاغل بودن برایم فراهم نیست. در حال مطالعه راجع به سایت های کلیکی بودم که با وبلاگ شما برخوردم . قصد فعالیت در نت را دارم اگه امکان داره منو راهنمایی کنید برای درامد بهتر چه راهی رو در پیش بگیرم لطفا پاسختون رو برام میل کنید

سلام

ببینید . من به شخصه و شاید بسیاری از کاربران و وبسمترها، فعالیت هایی چون باکس های کلیکی و ... را قبول ندارم
بهترین نظر دهنده این مسئله، میتواند شخصی باشد که خود صاحب یک باکس کلیکی بوده است و کاملا توجیه اقتصادی و روش کار برای او مشخص شده است
باکس های کلیکی تنها در صورتی موفق هستند که در دو مسئله موفق باشند
1- تبلیغات
2- استفاده از سرمایه در یک سرمایه گذاری و فعالیتی با سود ایده ال

معمولا و یا همیشه یکی از این دو امر محقق نیست - این جدا از این است که امروزه اکثر باکس های کلیکی برای دو هدف متناقض با هدف اصلی و اساس تشکیل باکس ها تشکیل میشوند

1 - کلاهبرداری و اجحاف در حق کاربران و سرمایه آنها
2- استفاده از یک باکس کلیکی برای جذب کاربران و البته به عنوان یک هدف جهت گسترش هدف اصلی و طرح اصلی خود
به عنوان مثال از باکس کلیکی خود جهت انجام تبلیغات - جذب کاربر و اعتماد او و گسترش آن ، اما در جهت یک هدف اصلی تر که هیچ ارتباطی هم ممکنه با باکس کلیکی نداشته باشد، استفاده میکنند

نظر ما: وقت خود را در این حوزه تلف نکنید

ارزهای رمزنگاری مانند بیتکوین:

ببینید بیتکوین و یا ارزهای رمزنگاری، یک ارز مجازی است که اصلا به دلیل ویژگی های خاص خود، دارای اشتغال هستند و باز همین ویژگی ها باعث رشد آنها میشود

دو حوزه اصلی برای این ارزها میتوان نام برد
1- مایننیگ
2- ترید و تجارت

حوزه ماینینگ خود به شاخه های گوناگونی تقسیم میشود. یکی ازاین حوزه ها، کلود است که متاسفانه امروزه اصلا پیشنهاد نمیشود و کلاهبرداران در این حوزه ورود کرده اند. (کلود به سرمایه گذاری نیاز دارد و برای همین رد میشود)
روش های دیگر ماین مانند استفاده از کارت گرافیک سیستم خود و یا اصلا خرید دستگاه های ماین است. هر کدام از این روشها نیاز به داشتن تجربه لازم در انتخاب استخر و یا سویچ بر روی کوین های مختلف دارد. همچنین برای خرید دستگاه های ماین؛ عوامل بسیاری دخیل است که متاسفانه در ایران، عدم وجود برخی باعث ایجاد سود کمتر و یا حتی ضرر میشود

اما شما همچنین میتوانید در خرید و فروش این ارزها در بازار ترید فعالیت داشته باشید . البته باید در انتخاب بازار خود دقت نمایید
اما به هر حال در تمام حوزه ها، افرادی بوده اند که سرمایه خود را در کمترین زمان ها ، چند برابر نموده اند و برعکس حتی ضرر کرده اند
شک نکنید که قبل از انجام کار باید مطالعه داشته باشید.
پس اصلا در کار خود عجله نکنید و سعی کنید قدم به قدم پیش بروید
در روزهای آتی ما سعی خواهیم نمود با درج مقالات جدید، شما را در این مطالعه و شناخت یاری نماییم

با احترام

mahmood 1393/12/18 ساعت 17:55

با سلام
من یک سئوال دارم لطفا جواب بدهید
با 1360 گیگاهش بر ثانیه چقدر بیت کوین می شود به دست آورد

سلام

دوست گرامی اگر بر مبنا تنها مقدار استخراج میخواهید ، میتوانید به ماشین حساب های زیر مراجعه نمایید:

http://www.coinwarz.com/calculators/bitcoin-mining-calculator
https://alloscomp.com/bitcoin/calculator
http://www.dustcoin.com
http://cointweak.com/calculator/index/scrypt
http://www.whatmine.com

اما هر سایت و خدماتی میتواند بر اساس دیفیکالتی فنی کوین+ دیفیکالتی که بر اساس هش موجود شبکه ایجاد میشود(مقدار متقاضیان) و هزینه های سرور و نگهداری و نیز هزینه برق و غیره متفاوت باشد
در این بین برخی از سایت ها در حق کاربر کوتاهی میکنند و همیشه مقدار بالایی از سود را برای خود در نظر میگیرند

همیشه اعتبار باید توسط کاربر بررسی شود

موفق باشید

setayesh 1393/05/13 ساعت 10:09

سلام.میشه لطف کنین و در مورد سایت BitcoinGet آموزشای لازم رو بدین.متشکر.

دوست عزیز فعالیت و کسب درآمد در این سایت از طریق زیرمجموعه گیری و انجام تستک و مشاهده ویدئو انجام پذیر است.
ضمنا تا جایی که من خبر دارم شما با ای پی ایران نمیتوانید در این سایت فعالیت نمایید
درآمد در این سایت تنها از طریق تسک به صرفه است(آن هم نه زیاد_برای اوقات فراقت خوب است) و برای انجام تستک در این سایت به این صورت است که شما پس از ورود به سایت باید آدرس بیت کوین خود را بدهید و سپس کلید سبز را کلیک نمایید و بعد از آن اقدام به انجام تستک نمایید
دوست خوبم ، وقت خود را بیهوده در اینترنت با سایتهای کلیکی از جمله سایتهایی مانند این سایت هدر ندهید.
ببینید که من چه موقع است که به شما میگویم و هر کس در این زمینه فعالیت نماید ، پس از چند ماه دیگر ادامه نخواهد داد.
این کارها برای سنین بسیار پایین خوب است که مثلا به جای بازی کردن با کامپیوتر ، وقت خود را اینگونه بگذرانند و ...

میتوانید در یک سایت کلود با بررسی کامل سرمایه گذاری نمایید و بخصوص انجام ترید در چند تریدر معتبر و ....

elmodars.ir/1393/02/19/post-172
در هر صورت اگر میخواهید فعالیت کنید و از نظر آی پی مشکل ندارید به آدرس زیر مراجعه نمایید و فایل های مربوط به سایت بیت کوین جت را دانلود نمایید(سه فایل)
http://ptc4ever.tk/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B3%DA%A9-1-bitcoinget/

موفق باشید

اصلاح:

پس از حدود 2 تا 3 سال متاسفانه کلاهبرداری در سایت های کلودسرویس نیز به مانند کلیکی و هایپ و بازارهای فارکس بسیار شده است.

انجام ترید تا حدودی قابل قبول تر از سایر فعالیت ها است

اما در هر صورت به هیچ شخص و شرکتی نمیتوان اعتماد داشت - همیشه ریسک وجود خواهد داشت

سینا 1393/03/22 ساعت 11:48 http://topptcsm.rozblog.com

خیلی عالی بود
به وب منم سر بزنید
اونجا می تونید مجموعه ای از بهترین و معتبر ترین سایت های پی تی سی و بیت کوین رو ببینید همچنین آموزش ساخت حساب بلک چاین و پرفکت مانی و اگو پای و .. رو ببنید

فراباکس 1393/02/02 ساعت 02:40 http://www.farabux.ir/

با سلام
من مدیر جدید فراباکس هستم
پیشنهاد میکنم به سایت ما بیایید و وبلاگ و سایتتون رو برای تبلیغ بزارین در ضمن با این کار رتبه سایت و وبلاگتون رو میتونین بالا ببرین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.