elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

افتتاح حساب dogecoin (دانلود کلاینت - تحت وب)(داگ کوین چیست؟)

  

آموزش افتتاح حساب داگ کوین

  

  • هر انچه از داگ کوین میخواهید بدانید
  • افتتاح حساب داگ کوین (کیف پول داگ کوین)
  • انواع کیف پول (آموزش به صورت تصویری)
  • تفاوت کیف پول تحت وب با نرم افزارهای شخصی آن
  • مزایای هر یک از این کیف پول ها

برای آموزش کیف پول dogecoin  به ادامه مطلب بروید

 

  

سایت علم و درس دات آی آر - آموزش کسب درآمد از نتداگ کوین: داگ به معنی سگ در انگلیسی میباشد. در ابتدای حضور این کریپتو، برخی در زبان فارسی به آن داج کوین، دوج کوین اتلاق میکردن که این اشتباه همچنان در برخی ...

برای حساب داگ کوین شما میتوانید مانند bitcoin  یک شماره حساب و کیف پول تحت وب داشته باشید،  یا یک کیف پول دسکتاپ و یا نرم افزارهای اندروید. یا از کیف پول های سخت افزاری و یا ... استفاده نمایید و حساب برای خود بسازید. در اینجا سعی شده روش ساخت کیف پول داگ کوین به همراه آموزش تصویری برای شما ارائه شود.

 همزمان با آن توضیحاتی برای بیت کوین نیز داده شود. اگر با داگ کوین  آشنا نیستید ، ابتدا در صفحه زیر با بیت کوین آشنا شوید این ارز ، اولین ارز رسمی میباشد که با حل معادلات بوجود می اید (cryptocurrency) و هیچ دولتی پشت آن قرار ندارد. بیتکوین تنها ارزی تا کنون میباشد که به یک صنعت تبدیل شده است (به همراه آموزش تصویری کیف پول)


 

 

 داگ کوین نیز یک ارز رمزنگاری میباشد که پس از بیتکوین که نخستین و تنها ارز رسمی دنیا تا این لحظه میباشد،(بهتر بگوییم رسمی ترین) طراحی شد. البته در این میان کریپتوهای فراوانی طراحی و عرضه شده اند. اما داگ کوین یک کریپتویی است که تولید آن از جهت الگوریتم به لایتکوین شباهت دارد. یعنی از الگوریتم  scrypt بهره میبرد.شبکه این کریپتو رسما در تاریخ 8 دسامبر، 2013  برای تولید 100 میلیارد کوین آغاز به کار نمود. اما بعد از ان جکسون پالمر (مجری داگ کوین و دامنه داگ کوین) اعلام شد که شبکه Dogecoin میتواند بی نهایت تولید کند.


 8 December 2013

 Date of 

 Approximately 100 billion coins to be mined by end of 2014. Thereafter, 5.2 billion new coins per year

Inflation


در جدول بالا به صورت کامل مشخص است که داگ کوین پس از از رسیدن به 100 میلیارد کوین، تولید و ماین آن متوقف نخواهد شد و پس از آن ، در هر سال 5.2 میلیارد از این کوین تولید خواهد شد. البته به علت اینکه این کریپتو پس از دو سال اول، وارد مرحله ای میشود که تولید آن به صورت میانگین بسیار نسبت به دو سال اول و یا بهتر بگوییم نسبت به یکسال اول کاهش میابد، احتمال اینکه این ارز پس از سال 2015 و یا در اواسط این سال رشد نماید، بسیار است. البته این تنها در حالی محقق میشود که همچنان به طرح های خوب این ارز ادامه داده شود. این کریپتو در این دو سال توانسته است که جای خود را در میان تریدرها و نیز فروشگاه ها پیدا نماید و اگر این روند ادامه پیدا نماید، میتوان شاهد شده این کریپتو در یکی دو سال آینده بود.

داگ کوین از این جهت که تولید این ارز متوقف نخواهد شد و یعنی به صورت یک مقدار ثابت ادامه خواهد داشت، با دیگر کریپتوها متفاوت است (دو تفاوت اصلی با بیت کوین از نظر الگوریتم و مقدار تولید).

داگ کوین از نظر چندین پارامتر در تولید با لایتکوین متفاوت است. به عنوان نمونه زمان بلوک هر داگ برابر 1 دقیقه میباشد که در مقابل برای لایتکوین این تایم به 2.5 دقیقه میرسد. دیدن مشخصات فنی سه کریپتو _ کلیک نمایید


مشخصات فنی بیت کوین - داگ کوین - لایتکوین و نکات این کریپتوها


جکسون پالمر ، بنیانگذار داگ کوین ، در یک گفتگوی خود اذعان داشته است که تمایلی برای قطح تولید این کریپتو ندارد. البته گفته پالمر از جهتی میتواند به نفع سرمایه گذاران دراین کریپتو باشد. چون پالمر دلیل اجرای چنین طرحی را برای داگ کوین، دوری این کریپتو از دلال بازی و سوداگری دانسته است. یعنی با وجود تولید همیشگی این کریپتو ، دیگر در این ارز مانند سایر کریپتوها، رفتار هایی مانند دلال بازی کمتر مشاهده میشود. البته این طرح از این جهت میتوان بسیار عالی باشد که با اجرای دقیق و پربازده برای رواج این ارز، با توجه به خاصیت یکتایی که در تولید دارد، در آینده بیشتر میتوان امیدوار بود که به عنوان جایگزینی برای پولهای کاغذی و سنتی قرار گیرد. این یکی از ایده ها و هدف های پالمر در داگ کوین میباشد.

البته این را باید در نظر گرفت که اگر این نظر و ایده تنها یک سیاست باشد و بکباره تولید داگ کوین متوقف و یا طرحی مانند سایر کریپتو ها برای کاهش تولید آن در سالهای آتی ارائه شود، براحتی میتوان فهمید که در آن روز باید با سونامی چون سونامی افزایش قیمت بیتکوین در سالهای گذشته برای داگ کوین مواجه شد. این خود....

 

تولید و بلوک های داگ کوین

Block numbers

Per-block reward

First block

Expected coins produced

Expected total circulation

1-100,000

0-1,000,000 (random)

8 December 2013

50,000,000,000

50,000,000,000

100,001-144,999

0-500,000 (random)

14 February 2014

11,250,000,000

61,250,000,000

145,000-200,000

250,000 (fixed)

17 March 2014

13,750,000,000

75,000,000,000

200,001-300,000

125,000 (fixed)

28 April 2014

12,500,000,000

87,500,000,000

300,001-400,000

62,500 (fixed)

15 July 2014

6,250,000,000

93,750,000,000

400,001-500,000

31,250 (fixed)

9 September 2014 (estimated)

3,125,000,000

96,875,000,000

500,001-600,000

15,625 (fixed)

18 November 2014 (estimated)

1,562,000,000

98,437,500,000

600,001+

10,000 (fixed)

26 January 2015 (estimated)

5,200,000,000 per year

No limit



لطفا پس از خواندن این صفحه، تحلیل علم ودرس درباره آینده داگ کوین را مطالعه نمایید.

تحلیل آینده داگ کوین از سوی علم و درس


 

** بهترین و مطمئن ترین کلیف پول، نرم افزار اصلی هر ارز میباشد **

تنها باید چند روز برای دانلود بلاک ها وقت بگذارید


جهت آموزش کامل و تصویری کیف پول داگ کوین کر  به این صفحه مراجعه نمایید

 

 

نخست این توضیح رابدهم  برای نگهداری داگ کوین ، همانطور که برای بیت کوین نیز صدق میکند،  راههای مختلفی است  (تحت وب و آفلاین)

نکته: منظور از آفلاین این است که شما از هیچ سایتی، سرویسدهی دریافت نمیکنید و با نرم افزار در کامپیوتر خود و بوسیله اینترنت، نقل و انتقالات خود را انجام میدهید.

  •  استفاده از کیف پول های آنلاین(نرم افزارهای تحت وب)در مواردی که شما مقدار کمی داگ کوین و یا بیت کوین دارید ، بهترین گزینه برای راحتی در تبادل های خود ، استفاده از کیف پول های آنلاین است و این کیف پول ها کاملا امن هستند و در گذشته چون ممکن بود که افراد و سارقان این کیف پول ها و سایتها را هک کنند ، برای مقدارهای بسیار بالا ، گزینه خوبی نبودند ولی در زمان حال به دلیل پایین آمدن احتمال هک به حدی که حتی میتوان گفت نزدیک به صفر رسیده است ، گزینه های خوبی برای دریافت ها و پرداخت ها میتوانند باشند (در هر حال به دلیل اینکه این سایتها نیز باید خود مورد اطمینان باشند، برای مقادیر بسیار بالای بیت کوین و داگ کوین بهتر است که از کیف پول های سخصی استفاده کنید)
  •  کیف پول های شخصی یا نرم افزار های مخصوص این کار(کلاینت ها): شما باید آنها را در سیستم خود دانلود کنید و سپس از آنها استفاده کنید. این کیف نرم افزار ها خود به دو گروه تقسیم میشوند.

  1. نرم افزار های مخصوص موبایل(bitcoin wallet)
  2. نرم افزارهای مخصوص سیستم عامل کامپیوتر ها (ویندوز و ...)
نرم افزار های مخصوص کامپیوتر نیز ، مدل های متفاوتی دارند که تفاوت آنها در مقدار فضا و زمان دانلود آنها و در امنیت آنها و نیز در مقدار کامزدی که میگیرند (این مقدار بسیار ناچیز است) میباشد.

  • در میان این نرم افزار ها ، نرم افزار مولتی داگ برای داگکوین و نیز مولتی بیت برای بیت کوین، بسیار سبک میباشند و شما تقریبا بعد از اینکه این نرم افزار ها را دانلود کردید و سریعا خود را به روز میکند ، قابل استفاده میباشند و مزیت این نرم افزارها این است که زبان فارسی را نیز پشتیبانی میکنند.(MultiBit برای بیت کوین)( multidoge برای داگ کوین)
  • کلاینت های دیگری نیز برای سیستم عامل ویندوز و ... وجود دارند که این نرم افزارها بسیار سنگین هستند و شما بعد از دانلود این کلاینت ها، باید تمام بلاک های موجود تا آن لحظه را دانلود کنند(دانلود این بلاک های برای این است که برنامه کیف پول بداند که تا این لحظه از چه آدرسهایی استفاده شده است)  (Bitcoin Core)  کلاینت اصلی بیت کوین است و بالاترین سطح امنیت را دارا میباشد و حریم شخصی و پایداری را نیز ارائه میدهد و به تعبیری ستون فقرات شبکه را میسازد. دانلود بلاک های آن حتی ممکن است که بیش از یک روز طول بکشد. و برای داگ کوین نیز چنین کلاینتی وجود دارد(dogecoin Core)


روشهای کسب درآمد از اینترنت (سایت علم و درس) آموزش کیف پول داگ کوین


                     Software dogecoin                  


برای ورود و دانلود نرم افزار، به سایت اصلی داگ کوین روی کلید زیر کلیک کنید


 


Step 1

در این مرحله شما میتوانید سیستم عامل خود را انتخاب کنید که ما در اینجا برای ویندوز به شما آموزش میدهیم. پس از ورود به سایت مانند عکس روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.


Step 2

پس از انتخاب گزینه ویندوز شما وارد صفحه زیر میشوید. شما در این صفحه دو انتخاب دارید که در سمت چپ و مانند عکس شما با کلیک روی گزینه در داخل بیضی میتوانید نرم افزار مولتی داگ را دانلود کنید (پیشنهاد ما نیز همین است) و نیز میتوانید روی گزینه های سمت راست برای دانلود نرم افزار داگ کرو برای سیستم های 32 بیتی و یا 64 بیتی ، این نرم افزار را دانلود کنید.(مانند تصویر روی گزینه سمت چپ کلیک کنید)

روشهای کسب درآمد از اینترنت (سایت علم و درس) آموزش کیف پول داگ کوین

Step 3


داگ کوین چیست (سایت علم و درس) آموزش کیف پول داگ کوین

 

اخطار!!!

بسیار مهم: کیف پول مولتی داگ یک کیف پول لایت است و نباید جهت معاملات بزرگ و سرمایه گذاری های بزرگ از آن استفاده شود.

این مطلب را در عکس بالا نیز به شما هشدار داده است.این کیف پول جهت معاملات روزانه میباشد و از این کیف پول معدن چیان استخر و قطره ای و یا در دریافت معاملات و سرمایه گذاری های بزرگ نباید استفاده شود. این کار ممکن است موجب مسدود شدن حساب شما شود. این افراد میتواند برای کیف پول خود از یک کیف پول تحت وب و یا کیف پول سمت راست در عکس استیب 2 استفاده نمایند که به حجم بالایی نیاز است.

برای سرمایه گذاری های بالا شما میتوانیداز نرم افزار 

Dogecoin Core

آموزش کامل , این کیف پول (کیف پول اصلی داگ کوین - داگ کوین کر)


 و یا کیف پول تحت وب و آنلاین

dogechain

block

 استفاده نمایید(در بالا توضیح و آموزش داده شده است

 از نظر اعتبار برای این سایت و یا سایت بلاکچین، مقدار و درصدی تعریف نمیشود و این سایتهای از نظر اعتبار به دلیل کامل بودن برای آنها درصد اعتباری تعریف نمیشود. مانند بانک پی پال

نمونه حساب داگ کوین

DLHTqz648FTgG6pVV7wPZqfUwMam2midtK



 پس از دانلود نرم افزار ، روی آن کلیک کنید.(معمولا در پوشه دانلود در مای داکیومنت)

برای نصب نرم افزار میتوانید از راهنمای تصویری زیر استفاده کنید و به ترتیب عکس ها مراحل را انجام دهید. روی هر عکس کلیک کنید.

برای مشاهده بهتر پنل های زیر از مرورگر کروم استفاده نمایید و صفحه باید به طور کامل بالا بیاید 

  


  • عکس اول
  • عکس دوم
  • عکس سوم
  • عکس چهارم
  • عکس پنجم
  • عکس ششم
  • عکس هفتم











.

.



جهت آموزش کار با نرم افزار به این صفحه مراجعه نمایید



شما میتوانید برای دانلود نرم افزار در سایت اصلی دوژکوین از روش زیر نیز استفاده کنید. برای این کار در همان صفحه اول سایت در استیپ 1 ، کمی پایین تر بیایید و مانند تصاویر زیر عمل کنید.

Click the button below to open an account

 







کیف پول تحت وب

  open dogecoin wallet


برای باز کردن کیف پول به صورت آنلاین (تحت شبکه) در سایت اصلی داگ کوین(داگ کوین) مراحل زیر را به ترتبب انجام دهید.

     Step 1      

ابتدا روی کلید زیر کلیک کنید.

Click the button below to open an account

 


نکته: سایت بلاک آی ا پشتیبانی جالبی ندارد (تا لحظه بررسی)
اما این مزیت را دارست که همزمان در آن دارای سه کیف پول بیتکوین - لایتکوین و داگ کوین باشد.
Block.io

     Step 2      


     Step 3      

دوژکوین چیست روشهای کسب درآمد از اینترنت (سایت علم و درس) آموزش کیف پول داگ کوین

     Step 4      

انواع روشهای کسب درآمد از نت(آموزش نرم افزار مولتی بیت)(elmodars.ir)


     Step 5      

مانند تصاویر عمل نمایید

چند نوع کیف پول داگ کوین وجود دارد؟(آموزش نرم افزار مولتی بیت)(elmodars.ir)


     Step 6      

در این مرحله ، موارد خواسته شده را مانند تصویر زیر وارد کنید و کلیک نمایید.

 

آیا ارز داگ کوین مطمئن است (آموزش نرم افزار مولتی بیت)(elmodars.ir)

 

     Step 7      

وارد صفحه زیر میشوید که باید یک پین کد برای خود انتخاب نمایید و سپس کلیک نمایید.

 

آیا داگ کوین ممکن است تحریم شود (آموزش نرم افزار مولتی بیت)(elmodars.ir)


     Step 7      

اگر مراحل را درست انجام داده باشید ، وارد صفحه زیر میشوید و پیغام زیر برای شما نمایش داده میشود.

کیف پول و یا والت داگ کوین چیست


   کار با پنل سایت  


   Image 1   

شما در این سایت با داشتن تنها یک حساب در پنل خود ، به صورت همزمان میتوانید ، کیف پول های زیر را داشته باشید 

1- داگ کوین    2- بیتکوین     3- لایتکوین  

برای اینکه وارد پنل هر کدام از والت های خود شوید، تنها کافی است مانند عکس زیر روی آن کلیک نمایید.( به عنوان نمونه در اینجا ما litecoin را انتخاب کرده ایم)


کیف پول بیتکوین و داگ کوین یعنی چه؟(آموزش نرم افزار مولتی بیت)(elmodars.ir)


  Image 2  

پس از اینکه وارد کریپتو مورد نظر خود شدید، مانند تصویر زیر میتوانید در مورد آن برداشت و واریز داشته باشید. شما به محض اینکه کلید واریز را بزنید و مطابق عکس زیر در سمت راست، ابتدا باید به شماره حسابی که گفته شده است، کوین خود را واریز نمایید، سپس به سادگی با کلید بر روی دکمه دان ، خواهید دید که مقدار به حساب شما واریز شده است ( قسمت در حال دریافت ) و در حال دریافت می باشد و پس از دریافت به موجودی شما واریز میشود.

حتی با تغییر پنل این کیف پول معتبر ، نام دامنه آن نیز تغییر کرده است و البته دامنه قبلی نیز به همین کیف پول ارجاع داده میشود. ضمنا علاوه بر داگ کوین ، بیتکوین و لایتکوین هم اضافه شده است.


ارزهای دیجیتالی یعنی چه ؟(elmodars.ir)

مقدار کارمزد در این کیف پول و سایت برای داگ کوین در هر معامله 1 doge داگ کوین میباشد و برای لایتکوین  حدود 0.001 LTC و نیز برای بیتکوین حدود 0.00001 و در بسیاری از موارد به همین شکل است و ممکن است در برخی موارد کمی کمتر و یا بیشتر باشد

On average, our users must pay Network Fees equal to 1 DOGE for a Dogecoin transaction, 0.00001 BTC for a Bitcoin transaction, and 0.001 LTC for a Litecoin transaction.

end


تصاویری از پنل قبلی این سایت

تصاویر زیر مربوط به پنل قبلی این سایت میباشد که در آن زمان بسیار از نظر عملکرد ضعیف بود ولی با تغیر این پنل دیگر مشکلی ندارد و از نظر کارمزد نیز خوب شده است

چند روش کسب درآمد از نت (elmodars.ir)



روش کار با مولتی داگ (elmodars.ir)


  ارسال داگ کوین(dogecoin)

برای ارسال داگ کوین نیز شما میتوانید از تصویر زیر استفاده کنید ولی قبل از هر کاری در سایت زیر هم ثبت نام کنید(کاملا شبیه به بلاکچین) و  چون در هر دو سایت صلاح نیست که مقدار بالایی از داگ کوین را در حساب خود نگه داری کنید و بهتر است به سیستم و نرم افزار مولتیداگ انتقال دهید(برای دیدن مقایسه سایت بالا و زیر ، اینجا را کلیک کنید)

در سایت dogeapi  به دلیل امنیت ضعیف این سایت و در سایت dogechain نیز به دلیل اعتبار نسبتا کمتر از سایت بالا(اعتبارش خوب است و نسبت به سایت بالا کمی کمتر است)

در سایت dogeapi ،  مقداری که در حساب شما است(مانده حساب خود) را میتوانید در سمت راست بالا ببینید و برای ارسال همیشه باید 5% کارمزد این سایت را نیز در نظر بگیرید. و اصلا به مقداری که در پنل وسط نشان میدهد ربطی ندارد.

ضمنا lable را واجب نیست که وارد نمایید

تصاویری از پنل قبلی این سایت


آموزش روش کار با مولتی داج (elmodars.ir)




 آموزش ثبت نام در کیف پول dogechain


کاملا شبیه به بلاک چین(بیت کوین) است و مانند کیف پول بلاک آی ا در سایت اصلی داگ کوین معرفی شده است.و به عبارتی مرتبط با هم هستند.  نسبت به کیف پول بلاک آی ا در گذشته، کارمزد کمتری داشت و بسیار سایت خوبی در سرعت نقل و انتقالات است و هنوز نیز این مسئله ادامه دارد ولی کیف پول بلاک آی ا که در بالا آموزش داده شده است،نیز بهبود یافته است و کارمزد برابری با این سایت دریافت میکند  و با تغییر برنامه و اسکریپت سایت خود، مسئله سرعت نقل و انتقالات را نیز حل کرده است. (اما دارای ضعیف ترین پشتیانی است- ضمنا با تغییر دامنه اول کیف پول بلاک آی ا و آمدن به روی این دامنه ؛ Block.io پاسخگو برخی حساب ها نیست) 


هر دو کیف پول دارای بالاترین اعتبار در مقایسه با کیف پول های آنلاین هستند ولی متاسفانه از نظر پشتیبانی Block.io جالب عمل نکرده است و  dogechain بهتر بوده است


ابتدا برای ساخت کیف پول  کلیک کنید:

سپس مانند تصویر زیر روی گزینه create wallet کلیک کنید. شما در اینجا میتوانید

روش کار با نرم افزار مولتی دوژ (elmodars.ir)


در مرحله بعد مشخصات خود را مانند ثبت نام در تمام سایتها وارد کنید.

پس از وارد کردن مشخصات خود و تایید ، وارد صفحه زیر میشوید که باید روی open wallet کلیک کنید و یا به همان آدرس اول بروید و این بار روی گزینه Login کلیک کنید.

پس از ورود میبینید که محیطی شبیه به بلاک چین دارد و شماره حساب شما مانند تصویر زیر در داخل کادر بیضی شکل میباشد.

روشهای کسب درآمد در اینترنت (سایت علم و درس دات آی آر)


  

 مقایسه والت داگ کوین - برای ورود  کیک کنید


 شما میتوانید مقایسه ای بین کیف پول های داگ کوین،  در این   پست  مشاهده نمایید


ضمنا شما میتوانید برای ساخت کیف پول از این سایت نیز استفاده کنید: برای ورود  کلیک کنید


 کسب درآمد داگ کوین

سایت زیر بهترین منبع برای بدست آوردن ارز داگ کوین به صورت رایگان میباشد.(دوژکوین)

ضمنا این سایت مانند freebitco است و سایتی دیگر از همین سایت است و اگر شانس یار شما باشد ،برنده حدود 200دلار خواهید شد و در این نوع سیستم ،به هیچ وجه انسان دخالت ندارد و تمام اعداد براساس هاش انجام میپذیرد

پس از اینکه کیف پول خود را ساختید روی بنر زیر کلیک کنید:(البته اگر آموزش برای شما مفید بوده و برای ما حداقل ارزش را قائل هستید)

با ورود به این صفحه شما میتوانید آموزش فری بیتکو را مشاهده نمایید که کاملا شببه هم هستند


از اینجا به بعد مانند سایت freebitco است و اگر آشنایی ندارید روی بنر زیر کلیک کنید تا در صفحه جدید آموزش را ببینید.




 صفحات مشابه:

امنیت در مولتی بیت و مولتی داگ . نکات لازم در استفاده از این نرم افزار

انواع کیف پولهای بیتکوین 

بیت کوین چیست ، آموزش افتتاح حساب بیت کوین به صورت تصویری(همه چیز درباره بیت کوین)

کسب درآمد از طریق استخراج ابری(cloud mining) (بهترین نوع کسب درآمد)

بیت کوین و استخراج

بیت کوین و استخراج (انواع راه های کسب درآمد بیت کوین)

معتبرترین سایتهای کسب درآمد بیت کوین و دلار (به صورت رایگان)

آموزش افتتاح حساب داگ کوین_دوژکوین (dogecoin)

مشخصات Bitcoin,Litecoin,Dogecoin

مشخصات فنی کریپتوها

تبدیل ارزها و کریپتوها به یکدیگر(crypto)(ماشین حساب)

لیست صرافی های خارجی

معتبرترین ایکسچنجر ایرانی با نماد اطمینان

خرید و فروش داگ کوین

نکات سایت س ک س

  


 ضمنا برای افتتاح حساب بیت کوین(آموزش) در کیف پول اصلی بیت کوین روی صفحه زیر کلیک کنید 

و نیز برای دانلود نرم افزار های کیف پول بیت کوین نیز میتوانید روی کلید زیر کلیک کنید(تمام کلاینت های بیت کوین)


از اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید، متشکریم

 

  

منابع:

  • سایت اصلی داگ کوین
  • سایت علم و درس
  • کد اسلایدرها 1 code


کپی تنها با ذکر منبع
نظرات 1 + ارسال نظر
nilufar 1393/06/31 ساعت 12:20

سلام. ممنون از شما. من در سایت داگ کوین ثبت نام کردم. اما درست نمیدانم که داگ کوین به چه نرخ و چه طور مورد استفاده قرار می گیرد و چطور میتوان آن را از والت برداشت کرد؟ ممنون

سلام
دوست گرامی من در همین لحظه که شما این صفحه را مطالعه نمودید، در حال ویرایش صفحه بودم. لطفا یک بار دیگر این صفحه را مطالعه نمایید و قسمت مربوط به کیف پول تحت وب به صورت کامل تغییر کرده است و بسیار بهبود یافته است.
(اگر قبل از ساعت 10 امروز این صفحه را مشاهده نموده اید)
پس از مطالعه ، خواهید دید که در مورد کیف پول تحت وب ، تصاویر اضافه شده است و میتوانید برداشت و دریافت را به صورت تصویری مشاهده نمایید.
در مورد نرم افزار کیف پول داگ کوین نیز به این صفحه بروید و آموزش تصویری را مشاهده نمایید و این صفحه مربوط به بیتکوین و نرم افزار مولتی بیت است ولی هر دو آنها کاملا شبیه هم هستند و تنها تم آنها تفاوت دارد.
http://elmodars.ir/1393/01/07/post-220
پس از مطالعه مجدد این صفحه و صفحه ای که آدرس آن را گذاشته ام ، اگر هر مشکل دیگری داشتید، به من بگویید. تا شما را راهنمایی نمایم
با احترام ( علم و درس)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.